Arme jij.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:50 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou graag positief zijn, maar alles doet me zeer en ben zo moe. Voel me alsof ik door alle stieren van Pamplona overlopen ben![]()
Maar met de vrouw gaat het langzaam beter, maar het blijft lastig voor der en behelpen. dus das Positief
Hahaha, die is idd goed.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:50 schreef crv het volgende:
Ik blijf dit toch de beste 1 Apriil grap vinden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:50 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou graag positief zijn, maar alles doet me zeer en ben zo moe. Voel me alsof ik door alle stieren van Pamplona overlopen ben![]()
Maar met de vrouw gaat het langzaam beter, maar het blijft lastig voor der en behelpen. dus das Positief
goed dat het met de vrouw beter gaat, anders had je daar ook extra mee te dealenquote:Op donderdag 2 april 2015 09:50 schreef crv het volgende:
[..]
quote:
quote:
thnxquote:Op donderdag 2 april 2015 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed dat het met de vrouw beter gaat, anders had je daar ook extra mee te dealen
Ze is zelf jarig dan ? Gezellig.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
thnx
morgen heeft ze verjaardag dus dat wordt nog ff aanpoten. verwacht geen uitrustlangweekend. maar volgende week weer kort dus
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze is zelf jarig dan ? Gezellig.
Verwacht je een hoop visite ? Want dan kun je het wel druk krijgen inderdaad.quote:
nee gelukkig nietquote:Op donderdag 2 april 2015 10:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Verwacht je een hoop visite ? Want dan kun je het wel druk krijgen inderdaad.
sorry vind hem niet echt leukquote:
Die zijn niet voor hier geschikt, maar gaan wel vaak over eenzelfde onderwerp als in die strip.quote:
In een spoiler?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die zijn niet voor hier geschikt, maar gaan wel vaak over eenzelfde onderwerp als in die strip.
nsfwquote:
Nee, hij is veilig hoor, die ik uitkies. Ik zal de site waar ik hem vandaan haal ook wel even weghalen. Gewoon een los plaatje van maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |