Whut? Nou, dan weet ik waar ik de suicidalen naar toe moet sturen.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:32 schreef Koen66 het volgende:
Kruidvat verkoopt ze gewoon per 50
https://www.kruidvat.nl/k(...)mg-tabletten/p/24305
ik weet dat cassieres bij de plus wel een checklist op hun beeldscherm krijgen zodra ze iets van drank, sigaretten of medicijnen moeten afrekenenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:32 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik lees dat de maximale hoeveelheid die verkocht mag worden 50 stuks is. Ik neem dus aan dat als iemand met 3 doosjes van 20 komt, dat er iig een waarschuwing afgaat aan de kassa....
Wat er dan mee gedaan wordt is een andere vraag.
50 is limiet voor winkels, meer mag allen bij apotheek lees ik net.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Whut? Nou, dan weet ik waar ik de suicidalen naar toe moet sturen.
dat verschilt. sommige winkels ligt het gewoon in het rekquote:sowieso, ligt dat soort spul niet altijd bij de service balie ? Zodat het iig niet langs de normale kassa gaat ?
Bij mijn supermarkt gewoon naast de deodorant/ tandpasta.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat verschilt. sommige winkels ligt het gewoon in het rek
Alsof je daarvoor kiest als je dood wilquote:Op woensdag 1 april 2015 20:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Whut? Nou, dan weet ik waar ik de suicidalen naar toe moet sturen.
Goede plek dat laatste. Is een bekende combinatie. De een van onderen, de andere van boven erin.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:38 schreef fietsie het volgende:
Wij hebben 2 jumbo's in het dorp: bij de ene moet het via de servicebalie. Bij de ander staat het naast de tampons.
En de pijn komt veel eerder dan de leverschade, dus de meesten overleven het en krijgen dan hopelijk hulp.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Alsof je daarvoor kiest als je dood wil
Alleen je lever gaat naar de klote daardoor met hevige pijnen vandien.
Ja neustampons hebben ze er niet, dus deze combi is logischerquote:Op woensdag 1 april 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Goede plek dat laatste. Is een bekende combinatie. De een van onderen, de andere van boven erin.
Daar kun je gewoon die van ob voor gebruiken hoor.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja neustampons hebben ze er niet, dus deze combi is logischer
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:39 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Goede plek dat laatste. Is een bekende combinatie. De een van onderen, de andere van boven erin.
Zussiequote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Cat22 het volgende:
Even snelle zwaai, gaat goed, update in donatietopic maar ik ga vanaaf effe niet teveel fokken
Rustig aan doen gewoonquote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Cat22 het volgende:
Even snelle zwaai, gaat goed, update in donatietopic maar ik ga vanaaf effe niet teveel fokken
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Cat22 het volgende:
Goed om te horen !quote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Cat22 het volgende:
Ik ook. Verder niet nodig. Dus een pakje van 20 doe ik 10 maanden mee.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar idd, ik neem eigenlijk nooit pijnstilling, behalve dan..
Welke?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik heb me ingeschreven voor een meeloopdag en een mail opgesteld voor de master die ik wellicht wil doenKeuzestress is stom
Al ben ik wel bijna overtuigd van 1 van de 4 dingetjes. Gewoon alles voor 1 mei inschrijven
Op een of andere weirde manier zullen veel mensen dat raar vinden denk ik.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon die van ob voor gebruiken hoor.
Econometrie. Lekker tussen de balletjes die status willen en de nerdjes zitten. Genot.quote:
Tofquote:Op woensdag 1 april 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Econometrie. Lekker tussen de balletjes die status willen en de nerdjes zitten. Genot.
En jij stoort je daaraan?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op een of andere weirde manier zullen veel mensen dat raar vinden denk ik.
Tilburg zou dat dan moeten wordenquote:
Mooi vak. Niet te vaag, wel genoeg mogelijkheden.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Econometrie. Lekker tussen de balletjes die status willen en de nerdjes zitten. Genot.
Nee ik persoonlijk niet, maar ik heb de "officiele" al in huis... dus om deze er dan -bij- te kopen is beetje onzin.quote:
Aan de KUT?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tilburg zou dat dan moeten worden
Zijn die groter dan ob?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ik persoonlijk niet, maar ik heb de "officiele" al in huis... dus om deze er dan -bij- te kopen is beetje onzin.
Ligt me ook wel lijkt me. Op mijn universitaire minor had ik een 9,4 voor statistiek zonder wat te doenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mooi vak. Niet te vaag, wel genoeg mogelijkheden.
Kleiner, en je kunt ze makkelijk dubbelvouwen en/of splitsenquote:
Beetje zin in?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tilburg zou dat dan moeten worden
Ja maar ook meer de informatietechnische. Daarom ga ik ook eens navragen naar GIMA en GIS in Wageningen. Alleen Econometrie ligt denk ik precies op het snijvlak wat me beter ligt dan geografie in zijn algemeenheid, niet dat ik dat saai vind, maar minder aantrekkelijk wellicht?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zin in?Je wilde toch meer de economie kant o?
Dat kan iddquote:Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar ook meer de informatietechnische. Daarom ga ik ook eens navragen naar GIMA en GIS in Wageningen. Alleen Econometrie ligt denk ik precies op het snijvlak wat me beter ligt dan geografie in zijn algemeenheid, niet dat ik dat saai vind, maar minder aantrekkelijk wellicht?
Dat is een maandje later he. Dus daar heb ik nog iets meer ruimte voor, als ik besluit dat Econometrie toch niets voor mij is en dat ga doen.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan idd![]()
Spannend wel zulke dingen![]()
Ik heb gelukkig nog even voor mijn masterinschrijving. De deadline is 1 juni.
Voor die STREEM bedoel je? Die was ook 1 juni ja geloof ik. Gewoon de algemene masterdeadline van de VU denk ik.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een maandje later he. Dus daar heb ik nog iets meer ruimte voor, als ik besluit dat Econometrie toch niets voor mij is en dat ga doen.
Ja masterdeadlines in het algemeen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor die STREEM bedoel je? Die was ook 1 juni ja geloof ik. Gewoon de algemene masterdeadline van de VU denk ik.
Nee dat verschilt per uni, misschien zelfs per faculteit.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja masterdeadlines in het algemeen.
Is dat zo ja? Maar ik moet toch premasters doen als ik een master wil, dus dat is minder relevant.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat verschilt per uni, misschien zelfs per faculteit.
Die ene waarvoor ik me bij de UvA al heb ingeschreven was 2 maart al
Jup, die deadline is niet wettelijk vastgelegd ofzo.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Maar ik moet toch premasters doen als ik een master wil, dus dat is minder relevant.
Ik vind het kut 48 te zijn, maar ik ben zo blij af te zijn van het moeten leren van dingen die me geen ruk interesserenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef fietsie het volgende:
Best grappig, een week geleden was jullie gepraat over masters nog een ver van mijn bedshow.
En nu realiseer ik me dat ik volgend jaar begin aan een bachelor, maar dan in aangepaste vorm...
Verstandig. uitrusten jijquote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Cat22 het volgende:
Tot zover het hippe levenslang leren.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind het kut 48 te zijn, maar ik ben zo blij af te zijn van het moeten leren van dingen die me geen ruk interesseren
Dat heb ik gelukkig al jaren niet meer echt hoeven doenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind het kut 48 te zijn, maar ik ben zo blij af te zijn van het moeten leren van dingen die me geen ruk interesseren
Mijn werkgever gaat een traject in elkaar laten zetten... en daarin zou als iedereen zich aan de afspraken houdt dus geen vak mogen zitten "omdat dat zo hoort"quote:Op woensdag 1 april 2015 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe nu hooguit trainingen en cursussen die in m'n straatje liggen en me echt interesserenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tot zover het hippe levenslang leren.
quote:
quote:In het Maagdenhuis is het bestuurlijk centrum van de Universiteit van Amsterdam en de Hogeschool van Amsterdam gevestigd. Het gebouw stamt uit 1780 en is ontworpen door Abraham van der Hart. Op deze locatie aan het Spui bevond zich van 1628 tot 1953 het Rooms Catholijk Maagdenhuis, een weeshuis voor katholieke meisjes, dat in 1570 was ontstaan toen twee Amsterdamse vrouwen besloten de zorg voor enkele weesmeisjes op zich te nemen. Na de opheffing van het weeshuis ging de organisatie in 1970 verder als fonds voor maatschappelijke initiatieven
Maar koen, je leert toch nog elke dag....quote:Op woensdag 1 april 2015 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe nu hooguit trainingen en cursussen die in m'n straatje liggen en me echt interesseren
Ik heb ook echt gestudeerd in m'n vakrichting, maar ook daar zaten tig compleet oninteressante vakken bij. Bedrijfsadministratiequote:Op woensdag 1 april 2015 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig al jaren niet meer echt hoeven doen![]()
Ik heb een studie gekozen die bij me past en die ik interessant vind.
Sure, af en toe een vak dat niet zo leuk is en je gewoon niet ligt, maar over het algemeen waren ook toegespitst op planologische vraagstukken, dus dat maakte het altijd wel weer interessant.
Ah ik snapquote:Op woensdag 1 april 2015 21:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn werkgever gaat een traject in elkaar laten zetten... en daarin zou als iedereen zich aan de afspraken houdt dus geen vak mogen zitten "omdat dat zo hoort"
Ik heb eigenlijk maar 3 vakken gedaan die ik echt niet interessant vond.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt gestudeerd in m'n vakrichting, maar ook daar zaten tig compleet oninteressante vakken bij. Bedrijfsadministratiebestandsorganisatie
Ik kreeg wetgeving en ethiek.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt gestudeerd in m'n vakrichting, maar ook daar zaten tig compleet oninteressante vakken bij. Bedrijfsadministratiebestandsorganisatie
Ik moet een universitaire graad binnenharken om lid van de medische staf te mogen worden, waarmee ik meer invloed heb op de processenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe nu hooguit trainingen en cursussen die in m'n straatje liggen en me echt interesseren
dat zou ik niet meer trekken hoor, respectquote:Op woensdag 1 april 2015 21:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet een universitaire graad binnenharken om lid van de medische staf te mogen worden, waarmee ik meer invloed heb op de processen
Maakt t nog uit welke titel?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet een universitaire graad binnenharken om lid van de medische staf te mogen worden, waarmee ik meer invloed heb op de processen
Waarom 100 euro inschrijffee?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, die deadline is niet wettelijk vastgelegd ofzo.
En de UvA maakte het nog leuker door ook nog een 100 euro inschrijffee te vragen![]()
En dit was de normale doorstroommaster voor Planologie, dus toch maar gedaan.
Gelukkig hebben de vele klachten en de bezetting van het maagdenhuis (ja echt ja) er voor gezorgd dat ze die 100 euro weer hebben ingetrokken en krijg ik dat geld de komende maand weer teruggestort
Tegen spookinschrijvingen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom 100 euro inschrijffee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tegen spookinschrijvingen.Ja ik snap dat die irritant zijn maar dat komt juist door de procedure die ze nu zo hebben gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Even een quote uit het mailtje waarin ze zeggen die fee terug te gaan betalen:quote:Op woensdag 1 april 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom 100 euro inschrijffee?
Ik zou zeggen, als je alleen serieuze inschrijvingen wilt, en dat studenten een geïnformeerde beslissing maken, dan heb ik wel een goede oplossingquote:With the fee, the GSSS meant to encourage conscious and informed decision making in choosing the right Master's programme and thus to establish a considerable cut back in the numbers of non-serious applications.
Er moet een klinisch aspect in zitten.quote:
Sst, denk eens niet zo logischquote:Op woensdag 1 april 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik snap dat die irritant zijn maar dat komt juist door de procedure die ze nu zo hebben gemaakt.
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tegen spookinschrijvingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Maar die fee is een voorinschrijvingstarief, een aanbetaling?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even een quote uit het mailtje waarin ze zeggen die fee terug te gaan betalen:
[..]
Ik zou zeggen, als je alleen serieuze inschrijvingen wilt, en dat studenten een geïnformeerde beslissing maken, dan heb ik wel een goede oplossing![]()
MAAK JE DEADLINE NIET VOOR ALLE MASTERDAGEN VAN DE ANDERE UNI'S EN GEEF STUDENTEN DUS DE KANS ANDERE MASTERS TE BEKIJKEN
Stelletje prutsers
Zoietsquote:Op woensdag 1 april 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die fee is een voorinschrijvingstarief, een aanbetaling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
ZoietsAls je komende september, of het jaar daarop met de master zou beginnen, zou je 100 euro korting krijgen op het collegegeld.
Maarja, omdat dit dus de doorstroommaster van de bachelor planologie is.. hadden ze altijd veel inschrijvingen van studenten die vervolgens niet komen studeren, mar gewoon voor de zekerheid zich hadden aangemeld. Voor het geval ze niet bij andere masters werden aangenomen.
Om dat te voorkomen is het inderdaad wel heel logisch om de deadline 2 maanden te vervroegen (voorheen was het 1 mei) zodat studenten niet de kans hebben om open dagen van andere masters te bekijken inderdaad
Belachelijk inderdaad. Sowieso proberen ze alleen maar geld te vangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jep.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Sowieso proberen ze alleen maar geld te vangen
Jupquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als iemand trouwens money money money zegt hoor ik altijd Agnetha en Anni-Frid in mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat bedoelde ik helemaal niet hoor.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als iemand trouwens money money money zegt hoor ik altijd Agnetha en Anni-Frid in mijn hoofd
hondaquote:
ze heeft een eigen topic ? waar moet ik zoeken. hebben we ergens een ZZM forum ?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup![]()
Ze heeft hier 1 post geplaatst en in haar eigen topic![]()
Maar ze is wat moe en ging niet zoveel FOK!ken vanavond
Dinoquote:
quote:
Ik ging er vanuit dat je het over Catje had?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
ze heeft een eigen topic ? waar moet ik zoeken. hebben we ergens een ZZM forum ?
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je het over Catje had?![]()
LIF / Donatie bij leven #3 Nu gaat het echt gebeuren
zijn gangetje, survivingquote:
Wat een gedoe dat dat zo loopt zeg.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
zijn gangetje, surviving
vanmiddag op de zaak weer een gesprek gehad over mijn laatste klant waar ik weg moest. verhaal wordt steeds meer bizar.
het zou nu ineens ook aan mijn duits en reporting liggen. maar alles is gebaseerd op niet gecommuniceerde verwachtingen, zelfs van mijn eigen delivery manager. Gelukkig was onze Operations manager het daarmee eens.
Ik zou ook ineens ruzie hebben gevoerd met mijn Projektleider, wat absoluut nonsens is......
nee we sluiten het af en proberen er voor toekomstige medewerkers die daar komen lering uit te trekken, maar het is dus een klant die totaal niet te vertrouwen isquote:Op woensdag 1 april 2015 21:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat een gedoe dat dat zo loopt zeg.
Zit er wel een eind aan het gezeik aan te komen of gaat dit nog half jaartje door ?
Als jouw bedrijf dat ook maar concludeert dan is het goed.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:43 schreef crv het volgende:
[..]
nee we sluiten het af en proberen er voor toekomstige medewerkers die daar komen lering uit te trekken, maar het is dus een klant die totaal niet te vertrouwen is
ik heb in ieder geval gewoon mijn bonus gehad over het afgelopen jaar dus dat zie ik als een ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als jouw bedrijf dat ook maar concludeert dan is het goed.
Hopelijk de volgende klant een betere ervaring.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval gewoon mijn bonus gehad over het afgelopen jaar dus dat zie ik als een ja.
Maar goed..... ik werk er nog geen jaar dus...... maar zien hoe nu verder
dat hoop ik ookquote:Op woensdag 1 april 2015 21:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hopelijk de volgende klant een betere ervaring.
Slaap lekkerquote:
Positief iig dat je werkgever herkent dat het niet aan jou ligtquote:
trusten tukkerquote:
quote:
mag wel eens, heb een paar klote ervaringen achter de rugquote:Op woensdag 1 april 2015 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Positief iig dat je werkgever herkent dat het niet aan jou ligt![]()
En de volgende klant is gewoon hartstikke tof![]()
![]()
* essnhills geeft crv wat karmapuntenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:28 schreef crv het volgende:
[..]
mag wel eens, heb een paar klote ervaringen achter de rug
trusten poesquote:
quote:
quote:
trusten fietsquote:
Haaaaiquote:
Goedquote:
goed bezig!!!quote:Op woensdag 1 april 2015 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed![]()
As we speak ben ik zelfs nog goed bezig voor m'n scriptie![]()
En met jou
Ik ben helemaal niet kreupelquote:Op woensdag 1 april 2015 22:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed bezig!!!
Jaaa met mij ook goedwoon nu al een maand bij mn kreupele vriendje
![]()
Woont Nikkie dan wel bij jouquote:
Hehequote:Op woensdag 1 april 2015 22:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed bezig!!!
Jaaa met mij ook goedwoon nu al een maand bij mn kreupele vriendje
![]()
woon ook niet bij jouquote:
iddquote:Op woensdag 1 april 2015 22:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
woon ook niet bij jousterker nog heb je nog nooit ontmoet. ..
ghehehe beterssss!quote:Op woensdag 1 april 2015 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe![]()
Je bent gewoon nooit meer weggegaan?![]()
Ik woon nu in Amsterdam![]()
En vanmiddag nog berichtjes van mn oudhuisgenootjes (ik zit nog in de whatsappgroep) over of er eentje vroeg de keuken kon claimen want ze moest op tijd ergens zijn, maar een ander huisgenootje moest dat eigenlijk ook. En toen dacht ik 'Ik heb mijn eigen keukentje![]()
![]()
![]()
'
En, bevalt het?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ghehehe beterssss!
Uhmm nog niet nee.. mn vriendje kan met zn gebroken been zichzelf niet helemaal redden daarom woon ik hier nu..
uhmmm tja tis nog errug wennen en t gaat voor mij best snel maar stukje bij beetje komt het wel meer dat t normaal voeltquote:Op woensdag 1 april 2015 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En, bevalt het?
Stiekem ben ik best een beetje trots op mezelf dat ik nu gewoon nog bezig ben
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmm tja tis nog errug wennen en t gaat voor mij best snel maar stukje bij beetje komt het wel meer dat t normaal voelt![]()
Ik ben trots op je! Ik ben net gestopt
prive best wel lekker, qua werk matigjes, maar het is te doen allemaalquote:
jaa mn opleiding gehaald nu bezig met calculatie en sas best beetje moeilijkquote:
gelukkig! Qua werk kan t bij mij ook beter.. volop aan t solliciteren maar wil nog niet helemaal lukkenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prive best wel lekker, qua werk matigjes, maar het is te doen allemaal
ik ben bang dat ik het mar moet uitzingen hierquote:Op woensdag 1 april 2015 22:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gelukkig! Qua werk kan t bij mij ook beter.. volop aan t solliciteren maar wil nog niet helemaal lukken
Calculus is niet het makkelijkste neequote:Op woensdag 1 april 2015 22:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa mn opleiding gehaald nu bezig met calculatie en sas best beetje moeilijkmaar ik weet dat ik het kan
ik hoop dat ik toch wat vind om met mn opleiding te gaan doen...quote:Op woensdag 1 april 2015 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik het mar moet uitzingen hier
je hebt 20 jaar langer de tijd dan ikquote:Op woensdag 1 april 2015 22:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik hoop dat ik toch wat vind om met mn opleiding te gaan doen...
ik doe maar mbo maar toch is t best pittig alles op de juiste manier te berekenenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Calculus is niet het makkelijkste nee
Zelf nooit gehad, maar ik ken genoeg studenten aan de TU Delft om te weten dat het een struikelblok is![]()
Maar![]()
![]()
voor je opleiding
![]()
![]()
moet toch een keer lukken hoop ik..quote:Op woensdag 1 april 2015 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt 20 jaar langer de tijd dan ik
ik heb huidige baan op m'n 25e gevondenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
moet toch een keer lukken hoop ik..
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik doe maar mbo maar toch is t best pittig alles op de juiste manier te berekenen
ik ben 29...quote:Op woensdag 1 april 2015 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb huidige baan op m'n 25e gevonden
Slaap lekkerquote:Op woensdag 1 april 2015 23:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik ga er weer vandoor ff slapies doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doeidoei
quote:
quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:13 schreef Nikkie_86 het volgende:
Ik ga er weer vandoor ff slapies doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doeidoei
Nice!quote:
Heerlijk toch?quote:
heb er zin anquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb er zin an
Nu tandenpoetsen en richting boven
misschien nog tot straks, anders![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 april 2015 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb er zin an
Nu tandenpoetsen en richting boven
misschien nog tot straks, anders![]()
![]()
nog 78 topic'squote:
thxquote:Op woensdag 1 april 2015 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
* essnhills geeft crv wat karmapunten
quote:Op donderdag 2 april 2015 08:47 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.
Gratis advies, sla geen drie treden over op een trap. Dat kan pijnlijk zijn.
Auw..
1 trede overslaan kan soms ook genoeg zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 08:47 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.
Auw..
quote:Op donderdag 2 april 2015 08:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]oei. Niks stuk/blauw/gekneusd?
Ook gratis advies van mijn kant: bijt tijdens het ontbijten niet op je lip
Grote schaafplek op bovenarm en elleboog, want ik ging via de muur.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:48 schreef Etcetera het volgende:
Meh, schaafplekken zijn irritant, dat blijft altijd zo schurenquote:Op donderdag 2 april 2015 08:50 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Grote schaafplek op bovenarm en elleboog, want ik ging via de muur.
Voor de rest egoschade.
quote:Op donderdag 2 april 2015 08:47 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.
Auw..
na het ontbijt kan het wel ?quote:Op donderdag 2 april 2015 08:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik kauw wel eens op de binnenkant van m'n wangquote:Op donderdag 2 april 2015 08:54 schreef crv het volgende:
[..]
na het ontbijt kan het wel ?
ook jij een kusje derop
Omdat de combinatie van nieuwe gladde sok en trap niet goed samenwerkte.quote:Op donderdag 2 april 2015 08:52 schreef crv het volgende:
[..]oeh das nie prettig, waarom doe je dat dan ook
Kusje derop ?![]()
Dat is ook irritant ja. Hele tijd zon dikke plek..quote:Op donderdag 2 april 2015 08:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kauw wel eens op de binnenkant van m'n wang
misschien toch wat meer eten dan ?quote:Op donderdag 2 april 2015 08:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kauw wel eens op de binnenkant van m'n wang
Ik eet genoeg, het is een stomme gewoontequote:
pics.quote:
Ik heb nog wat moeite om zo'n baard te laten staanquote:
dat is op zich niet echt ergquote:Op donderdag 2 april 2015 09:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog wat moeite om zo'n baard te laten staan
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:43 schreef crv het volgende:
nou 1 lichtpuntje vandaag, krijg net een etentje aangeboden
quote:
ik zou graag positief zijn, maar alles doet me zeer en ben zo moe. Voel me alsof ik door alle stieren van Pamplona overlopen benquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:49 schreef Koen66 het volgende:
Nog 4 uur en 10 minuten, dan lang weekend
Arme jij.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:50 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou graag positief zijn, maar alles doet me zeer en ben zo moe. Voel me alsof ik door alle stieren van Pamplona overlopen ben![]()
Maar met de vrouw gaat het langzaam beter, maar het blijft lastig voor der en behelpen. dus das Positief
Hahaha, die is idd goed.quote:Op donderdag 2 april 2015 09:50 schreef crv het volgende:
Ik blijf dit toch de beste 1 Apriil grap vinden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 april 2015 09:50 schreef crv het volgende:
[..]
ik zou graag positief zijn, maar alles doet me zeer en ben zo moe. Voel me alsof ik door alle stieren van Pamplona overlopen ben![]()
Maar met de vrouw gaat het langzaam beter, maar het blijft lastig voor der en behelpen. dus das Positief
goed dat het met de vrouw beter gaat, anders had je daar ook extra mee te dealenquote:Op donderdag 2 april 2015 09:50 schreef crv het volgende:
[..]
quote:
quote:
thnxquote:Op donderdag 2 april 2015 10:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed dat het met de vrouw beter gaat, anders had je daar ook extra mee te dealen
Ze is zelf jarig dan ? Gezellig.quote:Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
thnx
morgen heeft ze verjaardag dus dat wordt nog ff aanpoten. verwacht geen uitrustlangweekend. maar volgende week weer kort dus
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ze is zelf jarig dan ? Gezellig.
Verwacht je een hoop visite ? Want dan kun je het wel druk krijgen inderdaad.quote:
nee gelukkig nietquote:Op donderdag 2 april 2015 10:13 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Verwacht je een hoop visite ? Want dan kun je het wel druk krijgen inderdaad.
sorry vind hem niet echt leukquote:
Die zijn niet voor hier geschikt, maar gaan wel vaak over eenzelfde onderwerp als in die strip.quote:
In een spoiler?quote:Op donderdag 2 april 2015 10:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Die zijn niet voor hier geschikt, maar gaan wel vaak over eenzelfde onderwerp als in die strip.
nsfwquote:
Nee, hij is veilig hoor, die ik uitkies. Ik zal de site waar ik hem vandaan haal ook wel even weghalen. Gewoon een los plaatje van maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
quote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:28 schreef Arch-Indar het volgende:
Veilig voor werk. En wel toepasselijk ook voor een aantal mensen in deze chat.ik zie enkel een nummertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 2 april 2015 10:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hmm.. wat vreemd ? en als je op de link klikt ?
quote:
Veilig voor werk. En wel toepasselijk ook voor een aantal mensen in deze chat.Een strip over mijn vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(forest lady, red
)
Ach, eigenlijk is dat wel normaal, Ik denk dat ik in de afgelopen 8 jaar, bij iedere half jaarscontrole wel gaatjes heb.. En Nee, ik heb geen lekkere tandartsassistente, of Tandarts.quote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
mobiel werkte die welquote:
Wil je de link nog hebben naar de overage 100 verhaaltjes ?quote:
dat laatste is wel shit dan, ik zeie ze graag over me heen buigen.... is me het gaatje wel waardquote:Op donderdag 2 april 2015 10:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een strip over mijn vrouw(forest lady, red
)
[..]
Ach, eigenlijk is dat wel normaal, Ik denk dat ik in de afgelopen 8 jaar, bij iedere half jaarscontrole wel gaatjes heb.. En Nee, ik heb geen lekkere tandartsassistente, of Tandarts.
neu laat maarquote:Op donderdag 2 april 2015 10:41 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wil je de link nog hebben naar de overage 100 verhaaltjes ?Voor een druilerige avond een keer.
Alvast gefeliciteerd manquote:Op donderdag 2 april 2015 10:03 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
thnx
morgen heeft ze verjaardag dus dat wordt nog ff aanpoten. verwacht geen uitrustlangweekend. maar volgende week weer kort dus
Veilig voor werk. En wel toepasselijk ook voor een aantal mensen in deze chat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Professioneel gifmenger.
thuis Orange "alles in 1"quote:Op donderdag 2 april 2015 11:06 schreef Miniem het volgende:
Welke internet/tv/telefonie aanbieder hebben jullie?
En alles in 1 pakket? of losse onderdelen?
Ziggo, 2 in 1 voor internet (prima) en tv (grrrr).quote:Op donderdag 2 april 2015 11:06 schreef Miniem het volgende:
Caiway Glasvezel, alles in 1.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:06 schreef Miniem het volgende:
dus wat wordt het ?quote:
ziggo alles in 1. Ik zal wel de uitzondering zijn, maar heb er nooit geen problem mee (klopt af)quote:Op donderdag 2 april 2015 11:06 schreef Miniem het volgende:
Het enige probleem dat ik met ziggo heb, is dat ik mijn tv/radio-abbo niet kan stopzetten.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ziggo alles in 1. Ik zal wel de uitzondering zijn, maar heb er nooit geen problem mee (klopt af)
dat heb ik met orangequote:Op donderdag 2 april 2015 11:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het enige probleem dat ik met ziggo heb, is dat ik mijn tv/radio-abbo niet kan stopzetten.
Bijkomend probleem is dat de geboden prijs/kwaliteit elders niet te vinden is. Ik wil namelijk relatief traag internet voor zo weinig mogelijk geld. Sneller is in huize buurkat niet nodig, dus daar wil ik dan ook niet voor betalen. Dus overstappen zit er niet in: meer betalen voor snelheid die ik niet nodig heb.quote:
ziggo alles in 1quote:Op donderdag 2 april 2015 11:06 schreef Miniem het volgende:
geen el cheapo ADSL mogelijk? Telfort ofzo?quote:Op donderdag 2 april 2015 11:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Het enige probleem dat ik met ziggo heb, is dat ik mijn tv/radio-abbo niet kan stopzetten.
Daar heb je een vaste telefoonlijn voor nodig. Die heb ik al jaren niet meer en dat bevalt prima. Bovendien gaat dat niet goedkoper worden...quote:Op donderdag 2 april 2015 11:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen el cheapo ADSL mogelijk? Telfort ofzo?
om dezelfde reden kun je ziggo niet zonder tv pakkenquote:Op donderdag 2 april 2015 11:36 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar heb je een vaste telefoonlijn voor nodig. Die heb ik al jaren niet meer en dat bevalt prima. Bovendien gaat dat niet goedkoper worden...
Hoogst irritant.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om dezelfde reden kun je ziggo niet zonder tv pakken
Ik heb dat ding al jaren geleden afgevoerd....quote:Op donderdag 2 april 2015 11:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vind tv wel prettig om te hebben
Hehe, ik ga proberen niet in de berm te gaan liggen.quote:Op donderdag 2 april 2015 11:59 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Veel plezier ! En wandelend terug hopelijk...
Je was toch al eens eerder out gegaan, dat had ik ergens gelezen ?quote:Op donderdag 2 april 2015 12:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hehe, ik ga proberen niet in de berm te gaan liggen.
Ik mag over 3 weken weer.quote:
fietsquote:
archquote:
quote:
Heldenquote:Op donderdag 2 april 2015 12:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik mag over 3 weken weer.![]()
![]()
Dan moet ik helaas wel het schilderen of afzeggen of inkorten, maar goed bloed geven vind ik dan net iets belangrijker..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |