Hehequote:Op woensdag 1 april 2015 22:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
goed bezig!!!
Jaaa met mij ook goedwoon nu al een maand bij mn kreupele vriendje
![]()
woon ook niet bij jouquote:
iddquote:Op woensdag 1 april 2015 22:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
woon ook niet bij jousterker nog heb je nog nooit ontmoet. ..
ghehehe beterssss!quote:Op woensdag 1 april 2015 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hehe![]()
Je bent gewoon nooit meer weggegaan?![]()
Ik woon nu in Amsterdam![]()
En vanmiddag nog berichtjes van mn oudhuisgenootjes (ik zit nog in de whatsappgroep) over of er eentje vroeg de keuken kon claimen want ze moest op tijd ergens zijn, maar een ander huisgenootje moest dat eigenlijk ook. En toen dacht ik 'Ik heb mijn eigen keukentje![]()
![]()
![]()
'
En, bevalt het?quote:Op woensdag 1 april 2015 22:50 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ghehehe beterssss!
Uhmm nog niet nee.. mn vriendje kan met zn gebroken been zichzelf niet helemaal redden daarom woon ik hier nu..
uhmmm tja tis nog errug wennen en t gaat voor mij best snel maar stukje bij beetje komt het wel meer dat t normaal voeltquote:Op woensdag 1 april 2015 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En, bevalt het?
Stiekem ben ik best een beetje trots op mezelf dat ik nu gewoon nog bezig ben
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhmmm tja tis nog errug wennen en t gaat voor mij best snel maar stukje bij beetje komt het wel meer dat t normaal voelt![]()
Ik ben trots op je! Ik ben net gestopt
prive best wel lekker, qua werk matigjes, maar het is te doen allemaalquote:
jaa mn opleiding gehaald nu bezig met calculatie en sas best beetje moeilijkquote:
gelukkig! Qua werk kan t bij mij ook beter.. volop aan t solliciteren maar wil nog niet helemaal lukkenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
prive best wel lekker, qua werk matigjes, maar het is te doen allemaal
ik ben bang dat ik het mar moet uitzingen hierquote:Op woensdag 1 april 2015 22:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
gelukkig! Qua werk kan t bij mij ook beter.. volop aan t solliciteren maar wil nog niet helemaal lukken
Calculus is niet het makkelijkste neequote:Op woensdag 1 april 2015 22:55 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jaa mn opleiding gehaald nu bezig met calculatie en sas best beetje moeilijkmaar ik weet dat ik het kan
ik hoop dat ik toch wat vind om met mn opleiding te gaan doen...quote:Op woensdag 1 april 2015 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik het mar moet uitzingen hier
je hebt 20 jaar langer de tijd dan ikquote:Op woensdag 1 april 2015 22:57 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik hoop dat ik toch wat vind om met mn opleiding te gaan doen...
ik doe maar mbo maar toch is t best pittig alles op de juiste manier te berekenenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Calculus is niet het makkelijkste nee
Zelf nooit gehad, maar ik ken genoeg studenten aan de TU Delft om te weten dat het een struikelblok is![]()
Maar![]()
![]()
voor je opleiding
![]()
![]()
moet toch een keer lukken hoop ik..quote:Op woensdag 1 april 2015 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt 20 jaar langer de tijd dan ik
ik heb huidige baan op m'n 25e gevondenquote:Op woensdag 1 april 2015 22:59 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
moet toch een keer lukken hoop ik..
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:58 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ik doe maar mbo maar toch is t best pittig alles op de juiste manier te berekenen
ik ben 29...quote:Op woensdag 1 april 2015 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb huidige baan op m'n 25e gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |