Ik vind het kut 48 te zijn, maar ik ben zo blij af te zijn van het moeten leren van dingen die me geen ruk interesserenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef fietsie het volgende:
Best grappig, een week geleden was jullie gepraat over masters nog een ver van mijn bedshow.
En nu realiseer ik me dat ik volgend jaar begin aan een bachelor, maar dan in aangepaste vorm...
Verstandig. uitrusten jijquote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Cat22 het volgende:
Even snelle zwaai, gaat goed, update in donatietopic maar ik ga vanaaf effe niet teveel fokken
Tot zover het hippe levenslang leren.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind het kut 48 te zijn, maar ik ben zo blij af te zijn van het moeten leren van dingen die me geen ruk interesseren
Dat heb ik gelukkig al jaren niet meer echt hoeven doenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik vind het kut 48 te zijn, maar ik ben zo blij af te zijn van het moeten leren van dingen die me geen ruk interesseren
Mijn werkgever gaat een traject in elkaar laten zetten... en daarin zou als iedereen zich aan de afspraken houdt dus geen vak mogen zitten "omdat dat zo hoort"quote:Op woensdag 1 april 2015 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe nu hooguit trainingen en cursussen die in m'n straatje liggen en me echt interesserenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tot zover het hippe levenslang leren.
quote:
quote:In het Maagdenhuis is het bestuurlijk centrum van de Universiteit van Amsterdam en de Hogeschool van Amsterdam gevestigd. Het gebouw stamt uit 1780 en is ontworpen door Abraham van der Hart. Op deze locatie aan het Spui bevond zich van 1628 tot 1953 het Rooms Catholijk Maagdenhuis, een weeshuis voor katholieke meisjes, dat in 1570 was ontstaan toen twee Amsterdamse vrouwen besloten de zorg voor enkele weesmeisjes op zich te nemen. Na de opheffing van het weeshuis ging de organisatie in 1970 verder als fonds voor maatschappelijke initiatieven
Maar koen, je leert toch nog elke dag....quote:Op woensdag 1 april 2015 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe nu hooguit trainingen en cursussen die in m'n straatje liggen en me echt interesseren
Ik heb ook echt gestudeerd in m'n vakrichting, maar ook daar zaten tig compleet oninteressante vakken bij. Bedrijfsadministratiequote:Op woensdag 1 april 2015 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig al jaren niet meer echt hoeven doen![]()
Ik heb een studie gekozen die bij me past en die ik interessant vind.
Sure, af en toe een vak dat niet zo leuk is en je gewoon niet ligt, maar over het algemeen waren ook toegespitst op planologische vraagstukken, dus dat maakte het altijd wel weer interessant.
Ah ik snapquote:Op woensdag 1 april 2015 21:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn werkgever gaat een traject in elkaar laten zetten... en daarin zou als iedereen zich aan de afspraken houdt dus geen vak mogen zitten "omdat dat zo hoort"
Ik heb eigenlijk maar 3 vakken gedaan die ik echt niet interessant vond.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt gestudeerd in m'n vakrichting, maar ook daar zaten tig compleet oninteressante vakken bij. Bedrijfsadministratiebestandsorganisatie
Ik kreeg wetgeving en ethiek.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb ook echt gestudeerd in m'n vakrichting, maar ook daar zaten tig compleet oninteressante vakken bij. Bedrijfsadministratiebestandsorganisatie
Ik moet een universitaire graad binnenharken om lid van de medische staf te mogen worden, waarmee ik meer invloed heb op de processenquote:Op woensdag 1 april 2015 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik doe nu hooguit trainingen en cursussen die in m'n straatje liggen en me echt interesseren
dat zou ik niet meer trekken hoor, respectquote:Op woensdag 1 april 2015 21:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet een universitaire graad binnenharken om lid van de medische staf te mogen worden, waarmee ik meer invloed heb op de processen
Maakt t nog uit welke titel?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet een universitaire graad binnenharken om lid van de medische staf te mogen worden, waarmee ik meer invloed heb op de processen
Waarom 100 euro inschrijffee?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, die deadline is niet wettelijk vastgelegd ofzo.
En de UvA maakte het nog leuker door ook nog een 100 euro inschrijffee te vragen![]()
En dit was de normale doorstroommaster voor Planologie, dus toch maar gedaan.
Gelukkig hebben de vele klachten en de bezetting van het maagdenhuis (ja echt ja) er voor gezorgd dat ze die 100 euro weer hebben ingetrokken en krijg ik dat geld de komende maand weer teruggestort
Tegen spookinschrijvingen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom 100 euro inschrijffee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Professioneel gifmenger.
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tegen spookinschrijvingen.Ja ik snap dat die irritant zijn maar dat komt juist door de procedure die ze nu zo hebben gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Even een quote uit het mailtje waarin ze zeggen die fee terug te gaan betalen:quote:Op woensdag 1 april 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom 100 euro inschrijffee?
Ik zou zeggen, als je alleen serieuze inschrijvingen wilt, en dat studenten een geïnformeerde beslissing maken, dan heb ik wel een goede oplossingquote:With the fee, the GSSS meant to encourage conscious and informed decision making in choosing the right Master's programme and thus to establish a considerable cut back in the numbers of non-serious applications.
Er moet een klinisch aspect in zitten.quote:
Sst, denk eens niet zo logischquote:Op woensdag 1 april 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik snap dat die irritant zijn maar dat komt juist door de procedure die ze nu zo hebben gemaakt.
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:14 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Tegen spookinschrijvingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Maar die fee is een voorinschrijvingstarief, een aanbetaling?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even een quote uit het mailtje waarin ze zeggen die fee terug te gaan betalen:
[..]
Ik zou zeggen, als je alleen serieuze inschrijvingen wilt, en dat studenten een geïnformeerde beslissing maken, dan heb ik wel een goede oplossing![]()
MAAK JE DEADLINE NIET VOOR ALLE MASTERDAGEN VAN DE ANDERE UNI'S EN GEEF STUDENTEN DUS DE KANS ANDERE MASTERS TE BEKIJKEN
Stelletje prutsers
Zoietsquote:Op woensdag 1 april 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die fee is een voorinschrijvingstarief, een aanbetaling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
ZoietsAls je komende september, of het jaar daarop met de master zou beginnen, zou je 100 euro korting krijgen op het collegegeld.
Maarja, omdat dit dus de doorstroommaster van de bachelor planologie is.. hadden ze altijd veel inschrijvingen van studenten die vervolgens niet komen studeren, mar gewoon voor de zekerheid zich hadden aangemeld. Voor het geval ze niet bij andere masters werden aangenomen.
Om dat te voorkomen is het inderdaad wel heel logisch om de deadline 2 maanden te vervroegen (voorheen was het 1 mei) zodat studenten niet de kans hebben om open dagen van andere masters te bekijken inderdaad
Belachelijk inderdaad. Sowieso proberen ze alleen maar geld te vangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jep.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Sowieso proberen ze alleen maar geld te vangen
Jupquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als iemand trouwens money money money zegt hoor ik altijd Agnetha en Anni-Frid in mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dat bedoelde ik helemaal niet hoor.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als iemand trouwens money money money zegt hoor ik altijd Agnetha en Anni-Frid in mijn hoofd
hondaquote:
ze heeft een eigen topic ? waar moet ik zoeken. hebben we ergens een ZZM forum ?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup![]()
Ze heeft hier 1 post geplaatst en in haar eigen topic![]()
Maar ze is wat moe en ging niet zoveel FOK!ken vanavond
Dinoquote:
quote:
Ik ging er vanuit dat je het over Catje had?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
ze heeft een eigen topic ? waar moet ik zoeken. hebben we ergens een ZZM forum ?
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je het over Catje had?![]()
LIF / Donatie bij leven #3 Nu gaat het echt gebeuren
zijn gangetje, survivingquote:
Wat een gedoe dat dat zo loopt zeg.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
zijn gangetje, surviving
vanmiddag op de zaak weer een gesprek gehad over mijn laatste klant waar ik weg moest. verhaal wordt steeds meer bizar.
het zou nu ineens ook aan mijn duits en reporting liggen. maar alles is gebaseerd op niet gecommuniceerde verwachtingen, zelfs van mijn eigen delivery manager. Gelukkig was onze Operations manager het daarmee eens.
Ik zou ook ineens ruzie hebben gevoerd met mijn Projektleider, wat absoluut nonsens is......
nee we sluiten het af en proberen er voor toekomstige medewerkers die daar komen lering uit te trekken, maar het is dus een klant die totaal niet te vertrouwen isquote:Op woensdag 1 april 2015 21:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat een gedoe dat dat zo loopt zeg.
Zit er wel een eind aan het gezeik aan te komen of gaat dit nog half jaartje door ?
Als jouw bedrijf dat ook maar concludeert dan is het goed.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:43 schreef crv het volgende:
[..]
nee we sluiten het af en proberen er voor toekomstige medewerkers die daar komen lering uit te trekken, maar het is dus een klant die totaal niet te vertrouwen is
ik heb in ieder geval gewoon mijn bonus gehad over het afgelopen jaar dus dat zie ik als een ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als jouw bedrijf dat ook maar concludeert dan is het goed.
Hopelijk de volgende klant een betere ervaring.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval gewoon mijn bonus gehad over het afgelopen jaar dus dat zie ik als een ja.
Maar goed..... ik werk er nog geen jaar dus...... maar zien hoe nu verder
dat hoop ik ookquote:Op woensdag 1 april 2015 21:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hopelijk de volgende klant een betere ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |