Maar die fee is een voorinschrijvingstarief, een aanbetaling?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Even een quote uit het mailtje waarin ze zeggen die fee terug te gaan betalen:
[..]
Ik zou zeggen, als je alleen serieuze inschrijvingen wilt, en dat studenten een geïnformeerde beslissing maken, dan heb ik wel een goede oplossing![]()
MAAK JE DEADLINE NIET VOOR ALLE MASTERDAGEN VAN DE ANDERE UNI'S EN GEEF STUDENTEN DUS DE KANS ANDERE MASTERS TE BEKIJKEN
Stelletje prutsers
Zoietsquote:Op woensdag 1 april 2015 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar die fee is een voorinschrijvingstarief, een aanbetaling?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
ZoietsAls je komende september, of het jaar daarop met de master zou beginnen, zou je 100 euro korting krijgen op het collegegeld.
Maarja, omdat dit dus de doorstroommaster van de bachelor planologie is.. hadden ze altijd veel inschrijvingen van studenten die vervolgens niet komen studeren, mar gewoon voor de zekerheid zich hadden aangemeld. Voor het geval ze niet bij andere masters werden aangenomen.
Om dat te voorkomen is het inderdaad wel heel logisch om de deadline 2 maanden te vervroegen (voorheen was het 1 mei) zodat studenten niet de kans hebben om open dagen van andere masters te bekijken inderdaad
Belachelijk inderdaad. Sowieso proberen ze alleen maar geld te vangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jep.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Sowieso proberen ze alleen maar geld te vangen
Jupquote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als iemand trouwens money money money zegt hoor ik altijd Agnetha en Anni-Frid in mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dat bedoelde ik helemaal niet hoor.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als iemand trouwens money money money zegt hoor ik altijd Agnetha en Anni-Frid in mijn hoofd
hondaquote:
ze heeft een eigen topic ? waar moet ik zoeken. hebben we ergens een ZZM forum ?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup![]()
Ze heeft hier 1 post geplaatst en in haar eigen topic![]()
Maar ze is wat moe en ging niet zoveel FOK!ken vanavond
Dinoquote:
quote:
Ik ging er vanuit dat je het over Catje had?quote:Op woensdag 1 april 2015 21:31 schreef crv het volgende:
[..]
ze heeft een eigen topic ? waar moet ik zoeken. hebben we ergens een ZZM forum ?
quote:Op woensdag 1 april 2015 21:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat je het over Catje had?![]()
LIF / Donatie bij leven #3 Nu gaat het echt gebeuren
zijn gangetje, survivingquote:
Wat een gedoe dat dat zo loopt zeg.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:41 schreef crv het volgende:
[..]
zijn gangetje, surviving
vanmiddag op de zaak weer een gesprek gehad over mijn laatste klant waar ik weg moest. verhaal wordt steeds meer bizar.
het zou nu ineens ook aan mijn duits en reporting liggen. maar alles is gebaseerd op niet gecommuniceerde verwachtingen, zelfs van mijn eigen delivery manager. Gelukkig was onze Operations manager het daarmee eens.
Ik zou ook ineens ruzie hebben gevoerd met mijn Projektleider, wat absoluut nonsens is......
nee we sluiten het af en proberen er voor toekomstige medewerkers die daar komen lering uit te trekken, maar het is dus een klant die totaal niet te vertrouwen isquote:Op woensdag 1 april 2015 21:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wat een gedoe dat dat zo loopt zeg.
Zit er wel een eind aan het gezeik aan te komen of gaat dit nog half jaartje door ?
Als jouw bedrijf dat ook maar concludeert dan is het goed.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:43 schreef crv het volgende:
[..]
nee we sluiten het af en proberen er voor toekomstige medewerkers die daar komen lering uit te trekken, maar het is dus een klant die totaal niet te vertrouwen is
ik heb in ieder geval gewoon mijn bonus gehad over het afgelopen jaar dus dat zie ik als een ja.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:44 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als jouw bedrijf dat ook maar concludeert dan is het goed.
Hopelijk de volgende klant een betere ervaring.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:48 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb in ieder geval gewoon mijn bonus gehad over het afgelopen jaar dus dat zie ik als een ja.
Maar goed..... ik werk er nog geen jaar dus...... maar zien hoe nu verder
dat hoop ik ookquote:Op woensdag 1 april 2015 21:51 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hopelijk de volgende klant een betere ervaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |