Ik ook. Verder niet nodig. Dus een pakje van 20 doe ik 10 maanden mee.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar idd, ik neem eigenlijk nooit pijnstilling, behalve dan..
Welke?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, ik heb me ingeschreven voor een meeloopdag en een mail opgesteld voor de master die ik wellicht wil doenKeuzestress is stom
Al ben ik wel bijna overtuigd van 1 van de 4 dingetjes. Gewoon alles voor 1 mei inschrijven
Op een of andere weirde manier zullen veel mensen dat raar vinden denk ik.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Daar kun je gewoon die van ob voor gebruiken hoor.
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Cat22 het volgende:
Even snelle zwaai, gaat goed, update in donatietopic maar ik ga vanaaf effe niet teveel fokken
Econometrie. Lekker tussen de balletjes die status willen en de nerdjes zitten. Genot.quote:
Tofquote:Op woensdag 1 april 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Econometrie. Lekker tussen de balletjes die status willen en de nerdjes zitten. Genot.
En jij stoort je daaraan?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Op een of andere weirde manier zullen veel mensen dat raar vinden denk ik.
Tilburg zou dat dan moeten wordenquote:
Mooi vak. Niet te vaag, wel genoeg mogelijkheden.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Econometrie. Lekker tussen de balletjes die status willen en de nerdjes zitten. Genot.
Nee ik persoonlijk niet, maar ik heb de "officiele" al in huis... dus om deze er dan -bij- te kopen is beetje onzin.quote:
Aan de KUT?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tilburg zou dat dan moeten worden
Zijn die groter dan ob?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ik persoonlijk niet, maar ik heb de "officiele" al in huis... dus om deze er dan -bij- te kopen is beetje onzin.
Ligt me ook wel lijkt me. Op mijn universitaire minor had ik een 9,4 voor statistiek zonder wat te doenquote:Op woensdag 1 april 2015 20:49 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mooi vak. Niet te vaag, wel genoeg mogelijkheden.
Kleiner, en je kunt ze makkelijk dubbelvouwen en/of splitsenquote:
Beetje zin in?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tilburg zou dat dan moeten worden
quote:Op woensdag 1 april 2015 20:41 schreef Cat22 het volgende:
Even snelle zwaai, gaat goed, update in donatietopic maar ik ga vanaaf effe niet teveel fokken
Ja maar ook meer de informatietechnische. Daarom ga ik ook eens navragen naar GIMA en GIS in Wageningen. Alleen Econometrie ligt denk ik precies op het snijvlak wat me beter ligt dan geografie in zijn algemeenheid, niet dat ik dat saai vind, maar minder aantrekkelijk wellicht?quote:Op woensdag 1 april 2015 20:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Beetje zin in?Je wilde toch meer de economie kant o?
Dat kan iddquote:Op woensdag 1 april 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar ook meer de informatietechnische. Daarom ga ik ook eens navragen naar GIMA en GIS in Wageningen. Alleen Econometrie ligt denk ik precies op het snijvlak wat me beter ligt dan geografie in zijn algemeenheid, niet dat ik dat saai vind, maar minder aantrekkelijk wellicht?
Dat is een maandje later he. Dus daar heb ik nog iets meer ruimte voor, als ik besluit dat Econometrie toch niets voor mij is en dat ga doen.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat kan idd![]()
Spannend wel zulke dingen![]()
Ik heb gelukkig nog even voor mijn masterinschrijving. De deadline is 1 juni.
Voor die STREEM bedoel je? Die was ook 1 juni ja geloof ik. Gewoon de algemene masterdeadline van de VU denk ik.quote:Op woensdag 1 april 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is een maandje later he. Dus daar heb ik nog iets meer ruimte voor, als ik besluit dat Econometrie toch niets voor mij is en dat ga doen.
Ja masterdeadlines in het algemeen.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor die STREEM bedoel je? Die was ook 1 juni ja geloof ik. Gewoon de algemene masterdeadline van de VU denk ik.
Nee dat verschilt per uni, misschien zelfs per faculteit.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja masterdeadlines in het algemeen.
Is dat zo ja? Maar ik moet toch premasters doen als ik een master wil, dus dat is minder relevant.quote:Op woensdag 1 april 2015 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee dat verschilt per uni, misschien zelfs per faculteit.
Die ene waarvoor ik me bij de UvA al heb ingeschreven was 2 maart al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |