Ga jij ze zoeken dan?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die worden zaterdag nacht voor me verstopt
Een lief koffiedrinkend vuurspuwertje.quote:
Punt voor jou.quote:
jep.quote:
zo blijft de koffie wel warmquote:Op donderdag 2 april 2015 14:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Een lief koffiedrinkend vuurspuwertje.
Ik heb ook altijd een lage energierekeningquote:Op donderdag 2 april 2015 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep.
is traditie bij de jongeren vereniging. een paar mensen van het bestuur rijden de hele nacht rond om eieren te verstoppen bij alle leden.
[..]
zo blijft de koffie wel warm
lijkt me best handig eigenlijkquote:Op donderdag 2 april 2015 14:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een lage energierekening
Jij werkt in een friettentquote:Op donderdag 2 april 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, nu moeten jullie raden wie ik ben.
Niet helemaal goed.quote:
aan je UI te zien ben je een gevoelige jongen die graag op de grond ligtquote:
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan je UI te zien ben je een gevoelige jongen die graag op de grond ligt
2 dagen geleden was ik nog een zure hipster en een boos schoppertje.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aan je UI te zien ben je een gevoelige jongen die graag op de grond ligt
Je maakt mexicano'squote:
Zet de Pc maar eens aan om uien te kunnen zien.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 dagen geleden was ik nog een zure hipster en een boos schoppertje.
Niemand hier is geïnteresseerd in jou, kerel.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, nu moeten jullie raden wie ik ben.
Ik dacht dat dit de enige sc was waar geen gemene dingen gezegd werden.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Niemand hier is geïnteresseerd in jou, kerel.
Jammer dit weer inderdaadquote:Op donderdag 2 april 2015 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de enige sc was waar geen gemene dingen gezegt werden.
Had ik weer mis dus
Jammer, maar ik waarschuw jullie alvast voor hem.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de enige sc was waar geen gemene dingen gezegt werden.
Had ik weer mis dus
is het ook, die ene is een beetje verdwaald denk ikquote:Op donderdag 2 april 2015 14:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de enige sc was waar geen gemene dingen gezegd werden.
Had ik weer mis dus
Ja heeft iedereen zo'n hwkel aan je of is het alleen IC?quote:
zoals jij nu doet bedoel je?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jammer, maar ik waarschuw jullie alvast voor hem.
Staat bekend om het verpesten van leuke slowchats zoals deze.
Dat moet je niet aan mij vragen maar aan 'iedereen'.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja heeft iedereen zo'n hwkel aan je of is het alleen IC?
En jijzelf niet?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Jammer, maar ik waarschuw jullie alvast voor hem.
Staat bekend om het verpesten van leuke slowchats zoals deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |