ik heb de tt gemaaktquote:
En je had je gesneden aan het lepeltje toen je de tt maaktequote:
nee, het ging over bloed donerenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
En je had je gesneden aan het lepeltje toen je de tt maakte
dat doen zij toch zeker voor je?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:05 schreef Etcetera het volgende:
Morgen naar de kapperalleen weet ik nooit zo goed of ik m'n haar dan weer moet wassen - heb ik net gisteren gedaan
Ik heb nu bloed aan mijn vinger. Snij er net een stuk vanafquote:
Doe je wel voorzichtig ?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nu bloed aan mijn vinger. Snij er net een stuk vanaf
Nee dus. Ik ga echt bijna van m'n stokkie...quote:
Eerst wel, was mooi goedkoop (wassen en knippen voor 14,50quote:Op donderdag 2 april 2015 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat doen zij toch zeker voor je?
geen idee trouwens. nooit bij een kapper geweest.
en pics van je haar
en zo
Ik schakel net in en zie dus dit in combi met de TT.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gaan zitten, desnoods hoofd tussen je knieen. Ben je aan het werk? Ehbo/bhv erbij halen.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee dus. Ik ga echt bijna van m'n stokkie...
ik dacht dat dat veel duurder zou zijnquote:Op donderdag 2 april 2015 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Eerst wel, was mooi goedkoop (wassen en knippen voor 14,50) maar nu is dat toch gesplitst en ik vond het niet nodig om het te combineren
Ben thuis. Gelukkig niet echt een stukstuk, maar wel een flinke plak van m'n wijsvinger afgesnedenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gaan zitten, desnoods hoofd tussen je knieen. Ben je aan het werk? Ehbo/bhv erbij halen.
Samen is het nu iets van 20 euro, maar ik ben een beetje een cheapskate bij vlagenquote:Op donderdag 2 april 2015 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat dat veel duurder zou zijn
In de koffiequote:
moet ik de verbanddoos pakken?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2015 14:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben thuis. Gelukkig niet echt een stukstuk, maar wel een flinke plak van m'n wijsvinger afgesneden
Heb er al twee pleisters op weten te krijgen. Nog geen bloed er tussendoor, dus schade beperkt denk ik. Ik maak t.z.t. wel een fotoquote:
Ik doe er wel eens rum, mede of vanille in voor wat extra aroma. Maar bloed?quote:
Het gaat wel weer een beetje. Zit nog wel te trillenquote:
Je hebt het stukje vinger nog niet gevonden ?quote:Op donderdag 2 april 2015 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat wel weer een beetje. Zit nog wel te trillen
En vanavond atjar ketimoen met een stukje vlees
spannendquote:Op donderdag 2 april 2015 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb er al twee pleisters op weten te krijgen. Nog geen bloed er tussendoor, dus schade beperkt denk ik. Ik maak t.z.t. wel een foto
zolang ik het zelf heb vind ik het allemaal prima, maar kijken naar verwondingen van anderen vind ik altijd vies.quote:Op donderdag 2 april 2015 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Doe die foto maar in spoilertags, oké? Want ik kan daar echt niet tegenkan ook nooit goed verhalen lezen waarin in detail verwondingen worden uitgelegd, daar skim ik een beetje doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |