Alles is met 'te' in het westfriesquote:
De échte biertent is met Pinksteren bij de kermis in Venhuizen.quote:Op donderdag 2 april 2015 16:59 schreef MPG het volgende:
Kermis draait toch sowieso om de biertent?
In Weert hebben ze daar een hele mooie oplossing voor: de Papacarrousel.
Hoiquote:
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 2 april 2015 17:29 schreef Koen66 het volgende:
Zo. Boodschappen gedaan, nu caviahok schoonmaken dan kan ie vanavond richting schoonouders. Druk bezig met voorbereidingen paasweekendje weg
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:29 schreef Koen66 het volgende:
Zo. Boodschappen gedaan, nu caviahok schoonmaken dan kan ie vanavond richting schoonouders. Druk bezig met voorbereidingen paasweekendje weg
Vanaf dinsdag weer Adam zoekt Eva. Tetten gegarandeerdquote:
Met atheïst Jimmy, de eenzame fietser'' de Groot als je zusquote:
Toevallig in Braamt?? Daar ben ik namelijk een paar jaar geleden geweest...quote:
Ik heb helemaal geen weekendquote:
Weekend is voor watjes.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik werk met Pasen ook niet, maar ik moet morgen en zaterdag wel gewoon werken..quote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kantoor is Goede Vrijdag gesloten en met Pasen werken we ook niet.
Ik werk met pasen welquote:Op donderdag 2 april 2015 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk met Pasen ook niet, maar ik moet morgen en zaterdag wel gewoon werken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |