Hoiquote:
quote:
Lekkerquote:Op donderdag 2 april 2015 17:29 schreef Koen66 het volgende:
Zo. Boodschappen gedaan, nu caviahok schoonmaken dan kan ie vanavond richting schoonouders. Druk bezig met voorbereidingen paasweekendje weg
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 april 2015 17:29 schreef Koen66 het volgende:
Zo. Boodschappen gedaan, nu caviahok schoonmaken dan kan ie vanavond richting schoonouders. Druk bezig met voorbereidingen paasweekendje weg
Vanaf dinsdag weer Adam zoekt Eva. Tetten gegarandeerdquote:
Met atheïst Jimmy, de eenzame fietser'' de Groot als je zusquote:
Toevallig in Braamt?? Daar ben ik namelijk een paar jaar geleden geweest...quote:
Ik heb helemaal geen weekendquote:
Weekend is voor watjes.quote:Op donderdag 2 april 2015 18:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik werk met Pasen ook niet, maar ik moet morgen en zaterdag wel gewoon werken..quote:Op donderdag 2 april 2015 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kantoor is Goede Vrijdag gesloten en met Pasen werken we ook niet.
Ik werk met pasen welquote:Op donderdag 2 april 2015 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik werk met Pasen ook niet, maar ik moet morgen en zaterdag wel gewoon werken..
ik heb al "Weekend"quote:
helaas, heb ook wel zin in een stukkie lopen ofzo.quote:Op donderdag 2 april 2015 19:42 schreef Arch-Indar het volgende:
Lekker gezond doen zometeen. De buitenlucht in.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:45 schreef fietsie het volgende:
Kleine ligt in bed, ik heb een zere strot en ben kapot van t werken.
Goede redenen om niet van de bank af te komen vanavond. Anders dan voor koffie.
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De was hangt, cavia inladen en weg.
Laterrrr
Veel plezierquote:Op donderdag 2 april 2015 19:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De was hangt, cavia inladen en weg.
Laterrrr
quote:Op donderdag 2 april 2015 19:45 schreef fietsie het volgende:
Kleine ligt in bed, ik heb een zere strot en ben kapot van t werken.
Goede redenen om niet van de bank af te komen vanavond. Anders dan voor koffie.
*oeh*quote:
Ik heb liever thee, maar dat koekje gaat er wel inquote:Op donderdag 2 april 2015 20:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
*oeh*
Kom je gezellig erbij op de bank? Kopje koffie erbij. Er is geloofik ook nog een koekje.
Chai Tea goed? Of blaadjesthee?quote:Op donderdag 2 april 2015 20:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb liever thee, maar dat koekje gaat er wel in
quote:
Een pint!quote:
kun je heel lekker en piekervrij mee slapenquote:
Je hebt de Bos familie in huisquote:Op donderdag 2 april 2015 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb n pak bos-icetea hier![]()
[ afbeelding ]
eigk maar een pakquote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Je hebt de Bos familie in huis
Wat is dat chai tea? Zie het vaak staan, maar geen ideequote:
ist niet iets melkachtigsquote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dat chai tea? Zie het vaak staan, maar geen idee
Kruiden (oa peper, kardamom enz) die geroosterd en gecrunched zijn.quote:Op donderdag 2 april 2015 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat is dat chai tea? Zie het vaak staan, maar geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |