Werkt prima hoor, net door Amsterdam lopen wokka wokkaenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zou baas zijn als het echt werkt
1 april
hehe... o man nu wil ik kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werkt prima hoor, net door Amsterdam lopen wokka wokkaen.
Dat valt mee danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Valt wel mee geloof ik. Nou ja, meevallen. Denk 150-250 euro, zoiets. En dan nog monteren, maar dat schijnt redelijk makkelijk te gaan. Hoop met 350 alles bij elkaar klaar te zijn.
Dat dacht ik.... maar de laatste keer in duitsland ging pipo op bierverletquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met Duitsers weet je 1 ding zeker, er is genoeg bier.
Ik volg je wederom niet helemaalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat valt mee dan
[..]
Dat dacht ik.... maar de laatste keer in duitsland ging pipo op bierverlet
Wat in andere landen heel normaal isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er kwam vandaag ook al een facebookbericht voorbij van McDonald's dat ze gaan bezorgen
kom jij dan mn mcflurry brengen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er kwam vandaag ook al een facebookbericht voorbij van McDonald's dat ze gaan bezorgen
Ik ben met O/N naar duitsland geweest. Maar de gast met wie ik was ging per 1-1-2015 stoppen met het drinken van alcohol en toen kreeg ik dus ook niks meer... want slecht voor mijquote:
Duur grapje.....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:39 schreef Myraela het volgende:
Twee buren hebben zichzelf buitengesloten. Dus die zitten hier nu een sleutelboer te bellen.
WTFquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben met O/N naar duitsland geweest. Maar de gast met wie ik was ging per 1-1-2015 stoppen met het drinken van alcohol en toen kreeg ik dus ook niks meer... want slecht voor mij
Zo naar is dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:39 schreef Myraela het volgende:
Twee buren hebben zichzelf buitengesloten. Dus die zitten hier nu een sleutelboer te bellen.
Ja, ze schijnen alleen beide een sleutelbos te hebben. Die allebei binnen liggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duur grapje.....
Zorg dan dat iemand een reservesleutel heeft.
Ik weet nu niet of ik je wel mijn sleutel durf te gevenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo naar is dat.
Zo blij dat ik mijn deur nooit op slot doe en er 9 mensen zijn die de voordeur kunnen openen, anders was ik nu een heel stuk armer geweest.
Hahaha, ik ken die gast al een tijdje hoor en meestal drinkt ie gewoon mee, maar heeft ff een sporttic en dus ook ff geen alcoholticquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WTF.
Een soort militante alcohol-vega.
Was in mijn stonertijd, nu raak ik alleen nog maar fietsen kwijt. :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik je wel mijn sleutel durf te geven
Ja, maar dingen opdringen aan anderen gaat bij mij altijd tegen mijn vacht inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hahaha, ik ken die gast al een tijdje hoor en meestal drinkt ie gewoon mee, maar heeft ff een sporttic en dus ook ff geen alcoholtic
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef Myraela het volgende:
Die derde kat van ons is die mensen wel weer aan het versieren.Doet ze altijd bij gasten, volgens mij wil ze echt weg bij ons.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een zwart gat is toch de plek waar een ster geimplodeerd is.... hmm....
Gelukkig. Anders kunnen Marokkanen mijn huis in.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was in mijn stonertijd, nu raak ik alleen nog maar fietsen kwijt. :$
En dat komt door de ghetto.
Moet ik haar overnemen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef Myraela het volgende:
Die derde kat van ons is die mensen wel weer aan het versieren.Doet ze altijd bij gasten, volgens mij wil ze echt weg bij ons.
* -Engel- strijkt ff tegen het vachtje inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dingen opdringen aan anderen gaat bij mij altijd tegen mijn vacht in.
muchos plezerieros met Spike, Buffy en de restquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]!
En nu weer Buffy kijken. Daar leidt mijn journey me nú heen![]()
Doe maar zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- strijkt ff tegen het vachtje in
Dat heb ik meer met geloof- en dieetmuk... maar dit was zo burpO/N resolutie momentje en dan boeit me niet zo
Over het algemeen kan je bij beginnende bandjes er beter blanco heen gaan... btw is dat materiaal recent?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
Een klasgenoot treedt vanavond op met zijn band. Wilde het een kans geven, heb wat materiaal van ze opgezocht. Maar ik vind hem niet zo mooi zingen. :$ Hij is wel aardig tho. Dilemma's.
Gaan. Omdat ook gewoon gezellig. Beter dan fok :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
Een klasgenoot treedt vanavond op met zijn band. Wilde het een kans geven, heb wat materiaal van ze opgezocht. Maar ik vind hem niet zo mooi zingen. :$ Hij is wel aardig tho. Dilemma's.
quote:
Hij reed terug.... was zeker een uur rijden en ik hou niet van rijden met gladheidquote:Nou ja, mij wel, zeker op een feestje, ik was er echt niet mee accoord gegaan.
Zo makkelijk gaat dat nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
[..]
Hij reed terug.... was zeker een uur rijden en ik hou niet van rijden met gladheid(lees puur eigen belang om te luisteren)
Bij jullie had ik wel erg veel last, ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je niet zo allergisch was geweest.
Moest zowaar echt lachenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]![]()
sommige gifjes zijn zoo droog
nietquote:
en ik verbleef bij hem thuisquote:Ja, dan klinkt het wel logisch, maar dan nog.
Da's beterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nietBiertje dan maar?
[..]
en ik verbleef bij hem thuis
Ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Over het algemeen kan je bij beginnende bandjes er beter blanco heen gaan... btw is dat materiaal recent?
True. Maar ik ken echt niemand daar, naast hem dan. Andere klasgenoten hadden ook niet erg veel zin, anders was het wel makkelijker geweest. Of wanneer de muziek heel goed was.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gaan. Omdat ook gewoon gezellig. Beter dan fok :$
Goedzo Yv, lachen is goed voor jequote:
ik zou graag een kat willenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef Myraela het volgende:
En ik heb aardbeien. Al 2 bakjes opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedzo Yv, lachen is goed voor je
Ik had zaterdag bijna een slang gekocht als impulsaankoopquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat heeft iedereen hier op Fok! toch met katten. Wonderlijk wel.
Geen idee, ik heb er niets tegen, maar hoef er ook niet 1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Katten zijn voor mensen die forever alone zijn, duhquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Gaat niet over een tuinslang toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had zaterdag bijna een slang gekocht als impulsaankoop
Ja maar dat telt toch alleen voor vrouwen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Katten zijn voor mensen die forever alone zijn, duh
Maar wat hield je tegen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had zaterdag bijna een slang gekocht als impulsaankoop
Katten zijn tofquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb nu serieus wel zin in een paar aardbeien. Als toetje, een paar maar, want zit volquote:
I have the pussy I make the rulesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]![]()
sommige gifjes zijn zoo droog
Eerste roaster is al grappig. Belooft watquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat stukje met Natasha Leggero is echt f*cking briljant![]()
Veel plezier!
Nee, heb geen tuin.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat niet over een tuinslang toch?
Dierenwinkel had er geen meerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat telt toch alleen voor vrouwen?
[..]
Maar wat hield je tegen?
Waarschijnlikl het feit dat een slang wat specifiekere verzorging behoeft dan een hamster.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat telt toch alleen voor vrouwen?
[..]
Maar wat hield je tegen?
Ja, hamsters bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlikl het feit dat een slang wat specifiekere verzorging behoeft dan een hamster.
Ga naar een kweker. Exotische dieren moet je niet bij een dierenwinkel kopen. En helemaal niet als impuls.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heb geen tuin.
[..]
Dierenwinkel had er geen meer
De slang heeft waarschijnlijk behoefte aan die hamsterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlikl het feit dat een slang wat specifiekere verzorging behoeft dan een hamster.
Maakt voor die slang niet uit denk ik.quote:
Jupquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De slang heeft waarschijnlijk behoefte aan die hamster![]()
En ook slecht voor de energierekening gok ik.
Kzieniksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Druk op het pacman plaatje naast dat van de satellietbeelden.
Weet ik. Het was alleen opheffingsuitverkoop dus ik liep even naar binnen. Kwam er vroeger vaak dus wist waar ik moest zijn. Maar ze hadden alleen nog vissen en vogels en wat knaagdieren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga naar een kweker. Exotische dieren moet je niet bij een dierenwinkel kopen. En helemaal niet als impuls.
Green egg in de aanbieding?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ooooh, Lola. Was je nog opzoek naar een barbecue?
Ja er moet er nog wel eentje komenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ooooh, Lola. Was je nog opzoek naar een barbecue?
Er was een kleine beschadiging aan mijn barbecue, maar omdat ze het item niet konden vervangen krijg ik een helemaal nieuwe.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja er moet er nog wel eentje komen
WHuuuuuuuuuuutquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was een kleine beschadiging aan mijn barbecue, maar omdat ze het item niet konden vervangen krijg ik een helemaal nieuwe.![]()
Dus als je de nieuwe voor een leuk prijsje wilt kopen moet je maar roepen.
Nope, hell no zelfs. BBQ van Klose, beste grills/BBQ's ter wereldquote:
ik zie een gastank.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, hell no zelfs. BBQ van Klose, beste grills/BBQ's ter wereld. Alles erop en aan, houtskoolgrill, smokehouse, grillplaten, wasbak, en sateliet TV
.
Ja, heeft ie om oa het water te verwarmen, en er zit een gasstel op. De grill is echt 100% houtskool, gisteren nog in actie gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zie een gastank.
gas bbq is geen bbq
Fantastischquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heeft ie om oa het water te verwarmen, en er zit een gasstel op. De grill is echt 100% houtskool, gisteren nog in actie gezien.
De asplaat was een beetje krom getrokken. Niets dramatisch.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
WHuuuuuuuuuuut
Waar zat de beschadiging?
Kost ook meer dan 100.000 dollar, vergulde velgen ook echtquote:
Zit hier sinds kort een Green-Egg grill, prima voerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:12 schreef Myraela het volgende:
barbecueen is gewoon tof.Op kolen.
Het liefst zou ik een green egg willen. Maar dat gaat me dan weer wat te ver.
Piratenbaaiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:12 schreef -Engel- het volgende:
ik kan die roast niet zien.... wordt schijnbaar pas morgen vrij gegeven?
uh?
En dan zomaar een hele nieuwe krijgenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
De asplaat was een beetje krom getrokken. Niets dramatisch.Dus prima om nog te gebruiken voor ons, maar als autistjes wilden we het toch even melden.
Het gaat tever...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost ook meer dan 100.000 dollar, vergulde velgen ook echt.
voor dat geld koop ik liever een huisquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost ook meer dan 100.000 dollar, vergulde velgen ook echt.
Ze hebben ook wel iets simpelere, dit is echt hun showmodel, niet voor verkoop.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zomaar een hele nieuwe krijgen
[..]
Het gaat tever...
Ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
En dan zomaar een hele nieuwe krijgen
Als je dat er voorover hebt woon je niet in een huisje van een tonquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor dat geld koop ik liever een huis
Dat gok ik ook ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je dat er voorover hebt woon je niet in een huisje van een ton.
JA! Dat mis ik nog wel op je foodblogje...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.En dan heb ik de eerste nog gewonnen ook.
Dat vind ik toch wel echt awesome service. Wanneer ik een leuk barbecue receptje heb ga ik wel een stukje over de Boretti erbij schrijven.
Misschien dat jij als modebewuste vrouw erachter kan komen wat de deal is met die roze sokken...quote:
Welke is het geworden? Ik moet ook nieuwe en zag de Syoss aanbieding bij het Kruidvat en was toch eigenlijk wel een beetje overtuigd weer door de rest hierquote:
Uiteindelijk geen enkele van die hier aangeraden werd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welke is het geworden? Ik moet ook nieuwe en zag de Syoss aanbieding bij het Kruidvat en was toch eigenlijk wel een beetje overtuigd weer door de rest hier
Hoe was je dreads?quote:
Iets moet toch z'n vrouwelijke kant vertegenwoordigen? Brengt het een beetje in balans met al dat blauw.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien dat jij als modebewuste vrouw erachter kan komen wat de deal is met die roze sokken...
Naar omstandigheden wel oke hoor Murriesmurrie. En met jou dan? long time no see.quote:
huiduitslagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook geen fan van Syoss. Gevoel dat ik daar meer last van roos door kreeg.
Ik dacht dat je die niet zomaar kon wassen.quote:
Klinkt niet zo goedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel oke hoor Murriesmurrie. En met jou dan? long time no see
gadverquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die niet zomaar kon wassen.
Lijkt me ook. Dacht alleen dat er een speciale gebruiksaanwijzing voor was, maar dat valt dus mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
gadverheb ze Al 10 jaar, shit is nasty als je het niet kan wassen. Alleen drogen duurt lang En is lastiger
mja beetje shampoo Erin knijpen Enzo maar hoofdhuid is belanhrijkst en dat is als normaaalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Dacht alleen dat er een speciale gebruiksaanwijzing voor was, maar dat valt dus mee.
Hoiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja beetje shampoo Erin knijpen Enzo maar hoofdhuid is belanhrijkst en dat is als normaaal
I'll be gentle.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja beetje shampoo Erin knijpen Enzo maar hoofdhuid is belanhrijkst en dat is als normaaal
je zou mijn foto is moeten zienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoi
Jouw fotoboek maakt mij bang
kom eens doen danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
I'll be gentle.Blijkbaar kan ik goed haren wassen, heb wel eens complimenten gehad.
Ik weet niet of ik dat nu durf heurquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zou mijn foto is moeten zienen hoi
Dit weekend ben ik in de buurt.quote:
Kroelen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klinkt niet zo goedhier heb ik ook wel eens betere tijden gezien
Liever nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
je zou mijn foto is moeten zienen hoi
dat is goedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nu durf heur
Uitgeprint en bij de rest gehangen zodat Loka er naar kan kijken.quote:
Straks wil ze nog lewde dingen doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitgeprint en bij de rest gehangen zodat Loka er naar kan kijken.
dat lovequote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
slapenquote:
Eerst werkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
eerst drinkenmoge morpheus me komen wegslepen
Nee, zo is ze niet.quote:
Wat is Rtk?quote:
cola, dat is lang geleden. Ik heb paaseitjes. Maar die passen niet bij bier en vodkaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:55 schreef Californium het volgende:
[..]
Eerst werken
Morgen drinken
Nu cola
zou jij toch moeten weten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zo is ze niet.
Daarnaast hangt de rode vlag weer buiten, geloof ik. Uit mijn hoofd.
[..]
Wat is Rtk?
Ah, die heb ik ook zien hangen helaas.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, zo is ze niet.
Daarnaast hangt de rode vlag weer buiten, geloof ik. Uit mijn hoofd.
Vanmiddag nogquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
cola, dat is lang geleden. Ik heb paaseitjes. Maar die passen niet bij bier en vodka
Ben je rijk?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:57 schreef Californium het volgende:
Zit inmiddels aan 24 uur werken deze week. En was best productief![]()
[..]
Vanmiddag nogEn paaseitjes kunnen overal bij want chocolade
que?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
Zijn andere mensen nu mijn rode vlag aan het bespreken?
Straks wordt ik nog zenuwachtig en gebeurt het niet. :$
Owja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou jij toch moeten weten.
Rape torture kill
quote:
Precies. Ik heb tieten dus ik hoef niet rijk te zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hoeven vrouwen toch niet te zijn?
ik Ben feminist. Wil huisman worden die met verse appeltaart wacht op haar thuiskomstquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hoeven vrouwen toch niet te zijn?
Jep. Is alweer een tijdje geleden dat ik daar was.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja.
Nee, Lokje toon ik slechts liefde.
[..]
Je gaat naar Hep zijn familie dit weekend?
picsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Precies. Ik heb tieten dus ik hoef niet rijk te zijn
Appeltaaaaaaaaartquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik Ben feminist. Wil huisman worden die met verse appeltaart wacht op haar thuiskomst
Ja, gelovig he?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Is alweer een tijdje geleden dat ik daar was.Ze hebben waarschijnlijk iets met Pasen. En Fokkie wilde ook nog iets doen.
Klinkt goed. Kom maar hierquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik Ben feminist. Wil huisman worden die met verse appeltaart wacht op haar thuiskomst
Zoek maar ergensquote:
waar is hier, ik Ben onderweg.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Klinkt goed. Kom maar hier
[..]
Zoek maar ergens
Hoe oud ben je, pics, beroep, hobbies?quote:
Tegen hoop ikquote:
Gelukkig gaan ze niet naar de kerk. Dan waai ik liever weg op het strand.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, gelovig he?
Neem Fokkie mee naar Hep zijn ouders. Kun je lachen.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar is hier, ik Ben onderweg.
Zie geen kpd posts dus ik gok op in een shirt, wederom, Ben onderweg
klein beginnen, opbouwen naar een hoogtepuntquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah, dan was het chocoladetaart en geen appeltaart. Sorry.
Nah... daar ga ik niet op wachten hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
klein beginnen, opbouwen naar een hoogtepunt
Ik heb paaseitjes Yv!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah... daar ga ik niet op wachten hoor.
En dat weet je omdat?quote:
Ah een lokpostquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb paaseitjes Yv!!!
Ik eet ze niet.. maar heb ze wel
wat voor lekkers gaat ze maken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje is nu al bezig met dingen voorbereiden voor het paaseten.
Wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje is nu al bezig met dingen voorbereiden voor het paaseten.
Het wordt een paasbrunch met allemaal taartjes en hapjes en andere lekkernijen. Ze heeft een beetje een uit de hand gelopen kook- en bakhobby.quote:
Oh, okequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
zie mijn naam, mensen als ik weten dat soort dingen
Een soort high-tea?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt een paasbrunch met allemaal taartjes en hapjes en andere lekkernijen. Ze heeft een beetje een uit de hand gelopen kook- en bakhobby.
Oja, goed ideequote:
Een soort van, maar dan met zowel koude als warme dingen. Gecombineerd ontbijt en lunch eigenlijk.quote:
Klinkt goed. En vast wel tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een soort van, maar dan met zowel koude als warme dingen. Gecombineerd ontbijt en lunch eigenlijk.
Even kijken of mijn ouders Kaneel gaan goedkeuren.
Ja kom maar naar Lola...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah een lokpost![]()
En juist extra fijn dat jij geen chocoladefan bentMore for me!
Nooit gevraagd eigenlijk, vind je het gewoon niet lekker of kan je er ivm een voedselallergie niet tegen?
vodka? Whiskey?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, goed idee![]()
Ik heb ook wijn en chocolade dus
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een soort van, maar dan met zowel koude als warme dingen. Gecombineerd ontbijt en lunch eigenlijk.
Even kijken of mijn ouders Kaneel gaan goedkeuren.
Wel andere foodcravings daarvoor in de plaats?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kom maar naar Lola...
Ik vind het gewoon niet zo lekker. Ik lust het wel hoor, geen allergie.
Dus ik heb geen echte chocola cravings zoals jullie vrouwen dat hebben
Heb ik allemaal mijn huis uit gedaan omdat ik tijdje geen alcohol mochtquote:
Ik ga me netjes kleden, ze met U aanspreken en geen godverdomme zeggen.quote:
Ben je een jonkie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef Californium het volgende:
OMG, morgen over 2 weken is het een jaar geleden dat ik mijn eerste afspraak bij een zielenknijper had
Ik kan me er zò niets meer bij voorstellen hè
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt een paasbrunch met allemaal taartjes en hapjes en andere lekkernijen. Ze heeft een beetje een uit de hand gelopen kook- en bakhobby.
koekjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel andere foodcravings daarvoor in de plaats?
Vogeltjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga me netjes kleden, ze met U aanspreken en geen godverdomme zeggen.
En tegen haar pa praten over vogeltjes. Dat is mijn plan.
Klinkt als een goed plan!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga me netjes kleden, ze met U aanspreken en geen godverdomme zeggen.
En tegen haar pa praten over vogeltjes. Dat is mijn plan.
Goed eten maakt dat soort bijeenkomsten altijd wel goed uit te houden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt lekker.Ik ben benieuwd wat wij gaan eten. Ik gok ongeveer hetzelfde als de kerstbrunch en dat was niet verkeerd.
Spannend.
Jonkie?quote:
Ik ben altijd het meest nerveus voor mijn vader's vragenvuur en mijn moeders scherpe opmerkingen. Soms wordt het laatste nogal persoonlijk opgevat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed eten maakt dat soort bijeenkomsten altijd wel goed uit te houden.
Wel een beetje, altijd spannend of mijn ouders zich acceptabel gedragen.
Ik heb te slechte ogen om vogelaar te kunnen worden, ik zie altijd alles als laatste.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Vogeltjes.Ik denk dat ik stiekem een vogelaar aan het worden ben.
Hoe oud ben je, pics, beroep, hobbies?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Jonkie?Ik vind mezelf niet jong nee
Hoewel in de kringen hier ik verre van de oudste ben
Welke vogels ga je dan kijken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Vogeltjes.Ik denk dat ik stiekem een vogelaar aan het worden ben.
Ik hoop dat ze ons celibaat kunnen waarderen.quote:
JIJ EERSTquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, pics, beroep, hobbies?
Als iemand ze aanwijst zie ik ze ook nooit. Maar zelf lukt het aardig om te spotten door goed te luisteren. Nu is het nog makkelijk, met al die kale bomen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb te slechte ogen om vogelaar te kunnen worden, ik zie altijd alles als laatste.
Mijn ouders zijn niet zo lastig. Ze zeggen alleen soms een beetje gekke dingen. Ze lijken een beetje op me.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben altijd het meest nerveus voor mijn vader's vragenvuur en mijn moeders scherpe opmerkingen. Soms wordt het laatste nogal persoonlijk opgevat.
Tot nu toe gewoon wat er op de lijst staan van vogels die we moeten kennen. En wat er in de buurt is als ik met Bogie wandel, maar dat zijn ongeveer dezelfde. Die herken ik ook al aardig aan het geluid.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke vogels ga je dan kijken?
[..]
Ik hoop dat ze ons celibaat kunnen waarderen.
Ik hoor ook nooit waar het precies vandaan komt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Als iemand ze aanwijst zie ik ze ook nooit. Maar zelf lukt het aardig om te spotten door goed te luisteren. Nu is het nog makkelijk, met al die kale bomen.
Ze bedoelen het ook niet lastig, maar ik vind mijn vader's vragen soms gewoon vermoeiend.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet zo lastig. Ze zeggen alleen soms een beetje gekke dingen. Ze lijken een beetje op me.
Ik ga soms gewoon midden op het pad stilstaan (niet in de weg van iemand of zo) en dan gaat het wel een stuk beter. Soms zitten ze zo dichtbij. Wat ik eigenlijk niet verwacht als ik Bogie bij heb.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoor ook nooit waar het precies vandaan komt.
Grote bonte specht hoor ik hier oprecht de hele dag lawaai maken. Toch heb ik er maar een paar keer een kunnen zien zitten.
Leeftijd: 26; beroep: wetenschapper; hobbies: theatersport, lachen, drinken (gezelligheid)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus jaNu jij
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Vraag het voor je verjaardagquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Leeftijd: 26; beroep: wetenschapper; hobbies: theatersport, lachen, drinken (gezelligheid)
Dat haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus jaNu jij
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Leeftijd: 26; beroep: wetenschapper; hobbies: theatersport, lachen, drinken (gezelligheid)
zouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor wetenschap en Wat doe je bij de shrink
Ik knowquote:
Ja, nog 7.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag het voor je verjaardag
Maar dat duurt nog een paar maanden geloof ik
Morgen naar de kapper. Ik ben benieuwd of ik dan ook vol trots een pic kan posten.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
zouWat voor wetenschap en Wat doe je bij de shrink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Includief de pretty facequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen naar de kapper. Ik ben benieuwd of ik dan ook vol trots een pic kan posten.
Door?quote:
Ik weet niet of ik zo verleidelijk kan kijken hoor. :$quote:
Succesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen naar de kapper. Ik ben benieuwd of ik dan ook vol trots een pic kan posten.
Is ook wel een kunstquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Door?
[..]
Ik weet niet of ik zo verleidelijk kan kijken hoor. :$
Als ik er een zie vind ik het ook heel moeilijk om onderscheid te maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga soms gewoon midden op het pad stilstaan (niet in de weg van iemand of zo) en dan gaat het wel een stuk beter. Soms zitten ze zo dichtbij. Wat ik eigenlijk niet verwacht als ik Bogie bij heb.
Collega die iets moest weten, voor een half uurquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Door?
[..]
Ik weet niet of ik zo verleidelijk kan kijken hoor. :$
O ja, jij had er een hekel aan toch?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:23 schreef Californium het volgende:
[..]schattig welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joah, moet wel echt gaan, begint weer lang te wordenquote:
quote:
Soms kijk je alleen tegen de buik aan, naar boven toe. Dan heb ik er ook wel moeite mee. Maar dan is er nog het geluid gelukkig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik er een zie vind ik het ook heel moeilijk om onderscheid te maken.
Terwijl ik precies weet hoe ze er in de boekjes uitzien allemaal.
Blindheidstruggles.
Ik kan mij jouw nog wel herinneren met langer haar dan dat van mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joah, moet wel echt gaan, begint weer lang te worden
Hoe lang is lang?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joah, moet wel echt gaan, begint weer lang te worden
quote:
Oquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij, niet leukemie. Klinkt leuker Dan het is
Bovenop, met deze wind, is kutquote:
quote:
Maar hoe lang is het nu dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bovenop, met deze wind, is kutHad het ooit tot vioorbij mijn schouders
Pics en wat doe jij bij den zielenknijperquote:
Centimeter of 10 bovenop, te lang als er niets in zit iig.quote:
heb geen zielenknijper, bij nr 8 gestoptquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Pics en wat doe jij bij den zielenknijper
Was je blacklisted?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb geen zielenknijper, bij nr 8 gestopt
Valt op zich nog wel mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Centimeter of 10 bovenop, te lang als er niets in zit iig.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb geen zielenknijper, bij nr 8 gestopt
Had je weer drugs genomen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze wilde bloedtest dus met ruzie uit elkaar gegaan
deze baas weetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Telefoon, imgur, done. Ingewikkeld
Ojquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze wilde bloedtest dus met ruzie uit elkaar gegaan
klinkt als gedoequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Telefoon, imgur, done. Ingewikkeld
Gewoon geen drugs nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |