Ja, nog 7.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vraag het voor je verjaardag
Maar dat duurt nog een paar maanden geloof ik
Morgen naar de kapper. Ik ben benieuwd of ik dan ook vol trots een pic kan posten.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
zouWat voor wetenschap en Wat doe je bij de shrink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Includief de pretty facequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen naar de kapper. Ik ben benieuwd of ik dan ook vol trots een pic kan posten.
Door?quote:
Ik weet niet of ik zo verleidelijk kan kijken hoor. :$quote:
Succesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Morgen naar de kapper. Ik ben benieuwd of ik dan ook vol trots een pic kan posten.
Is ook wel een kunstquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Door?
[..]
Ik weet niet of ik zo verleidelijk kan kijken hoor. :$
Als ik er een zie vind ik het ook heel moeilijk om onderscheid te maken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga soms gewoon midden op het pad stilstaan (niet in de weg van iemand of zo) en dan gaat het wel een stuk beter. Soms zitten ze zo dichtbij. Wat ik eigenlijk niet verwacht als ik Bogie bij heb.
Collega die iets moest weten, voor een half uurquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Door?
[..]
Ik weet niet of ik zo verleidelijk kan kijken hoor. :$
O ja, jij had er een hekel aan toch?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:23 schreef Californium het volgende:
[..]schattig welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joah, moet wel echt gaan, begint weer lang te wordenquote:
quote:
Soms kijk je alleen tegen de buik aan, naar boven toe. Dan heb ik er ook wel moeite mee. Maar dan is er nog het geluid gelukkig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik er een zie vind ik het ook heel moeilijk om onderscheid te maken.
Terwijl ik precies weet hoe ze er in de boekjes uitzien allemaal.
Blindheidstruggles.
Ik kan mij jouw nog wel herinneren met langer haar dan dat van mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joah, moet wel echt gaan, begint weer lang te worden
Hoe lang is lang?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Joah, moet wel echt gaan, begint weer lang te worden
quote:
Oquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
jij, niet leukemie. Klinkt leuker Dan het is
Bovenop, met deze wind, is kutquote:
quote:
Maar hoe lang is het nu dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bovenop, met deze wind, is kutHad het ooit tot vioorbij mijn schouders
Pics en wat doe jij bij den zielenknijperquote:
Centimeter of 10 bovenop, te lang als er niets in zit iig.quote:
heb geen zielenknijper, bij nr 8 gestoptquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:28 schreef Californium het volgende:
[..]
Pics en wat doe jij bij den zielenknijper
Was je blacklisted?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb geen zielenknijper, bij nr 8 gestopt
Valt op zich nog wel mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Centimeter of 10 bovenop, te lang als er niets in zit iig.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb geen zielenknijper, bij nr 8 gestopt
Had je weer drugs genomen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze wilde bloedtest dus met ruzie uit elkaar gegaan
deze baas weetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Telefoon, imgur, done. Ingewikkeld
Ojquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze wilde bloedtest dus met ruzie uit elkaar gegaan
klinkt als gedoequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Telefoon, imgur, done. Ingewikkeld
Gewoon geen drugs nemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |