klein beginnen, opbouwen naar een hoogtepuntquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah, dan was het chocoladetaart en geen appeltaart. Sorry.
Nah... daar ga ik niet op wachten hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
klein beginnen, opbouwen naar een hoogtepunt
Ik heb paaseitjes Yv!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nah... daar ga ik niet op wachten hoor.
En dat weet je omdat?quote:
Ah een lokpostquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb paaseitjes Yv!!!
Ik eet ze niet.. maar heb ze wel
wat voor lekkers gaat ze maken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje is nu al bezig met dingen voorbereiden voor het paaseten.
Wat gaat het worden?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:07 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn zusje is nu al bezig met dingen voorbereiden voor het paaseten.
Het wordt een paasbrunch met allemaal taartjes en hapjes en andere lekkernijen. Ze heeft een beetje een uit de hand gelopen kook- en bakhobby.quote:
Oh, okequote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
zie mijn naam, mensen als ik weten dat soort dingen
Een soort high-tea?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt een paasbrunch met allemaal taartjes en hapjes en andere lekkernijen. Ze heeft een beetje een uit de hand gelopen kook- en bakhobby.
Oja, goed ideequote:
Een soort van, maar dan met zowel koude als warme dingen. Gecombineerd ontbijt en lunch eigenlijk.quote:
Klinkt goed. En vast wel tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een soort van, maar dan met zowel koude als warme dingen. Gecombineerd ontbijt en lunch eigenlijk.
Even kijken of mijn ouders Kaneel gaan goedkeuren.
Ja kom maar naar Lola...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah een lokpost![]()
En juist extra fijn dat jij geen chocoladefan bentMore for me!
Nooit gevraagd eigenlijk, vind je het gewoon niet lekker of kan je er ivm een voedselallergie niet tegen?
vodka? Whiskey?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Oja, goed idee![]()
Ik heb ook wijn en chocolade dus
Klinkt lekker.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Een soort van, maar dan met zowel koude als warme dingen. Gecombineerd ontbijt en lunch eigenlijk.
Even kijken of mijn ouders Kaneel gaan goedkeuren.
Wel andere foodcravings daarvoor in de plaats?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kom maar naar Lola...
Ik vind het gewoon niet zo lekker. Ik lust het wel hoor, geen allergie.
Dus ik heb geen echte chocola cravings zoals jullie vrouwen dat hebben
Heb ik allemaal mijn huis uit gedaan omdat ik tijdje geen alcohol mochtquote:
Ik ga me netjes kleden, ze met U aanspreken en geen godverdomme zeggen.quote:
Ben je een jonkie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef Californium het volgende:
OMG, morgen over 2 weken is het een jaar geleden dat ik mijn eerste afspraak bij een zielenknijper had
Ik kan me er zò niets meer bij voorstellen hè
Klinkt lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het wordt een paasbrunch met allemaal taartjes en hapjes en andere lekkernijen. Ze heeft een beetje een uit de hand gelopen kook- en bakhobby.
koekjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel andere foodcravings daarvoor in de plaats?
Vogeltjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga me netjes kleden, ze met U aanspreken en geen godverdomme zeggen.
En tegen haar pa praten over vogeltjes. Dat is mijn plan.
Klinkt als een goed plan!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga me netjes kleden, ze met U aanspreken en geen godverdomme zeggen.
En tegen haar pa praten over vogeltjes. Dat is mijn plan.
Goed eten maakt dat soort bijeenkomsten altijd wel goed uit te houden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Klinkt lekker.Ik ben benieuwd wat wij gaan eten. Ik gok ongeveer hetzelfde als de kerstbrunch en dat was niet verkeerd.
Spannend.
Jonkie?quote:
Ik ben altijd het meest nerveus voor mijn vader's vragenvuur en mijn moeders scherpe opmerkingen. Soms wordt het laatste nogal persoonlijk opgevat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed eten maakt dat soort bijeenkomsten altijd wel goed uit te houden.
Wel een beetje, altijd spannend of mijn ouders zich acceptabel gedragen.
Ik heb te slechte ogen om vogelaar te kunnen worden, ik zie altijd alles als laatste.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Vogeltjes.Ik denk dat ik stiekem een vogelaar aan het worden ben.
Hoe oud ben je, pics, beroep, hobbies?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Jonkie?Ik vind mezelf niet jong nee
Hoewel in de kringen hier ik verre van de oudste ben
Welke vogels ga je dan kijken?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Vogeltjes.Ik denk dat ik stiekem een vogelaar aan het worden ben.
Ik hoop dat ze ons celibaat kunnen waarderen.quote:
JIJ EERSTquote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe oud ben je, pics, beroep, hobbies?
Als iemand ze aanwijst zie ik ze ook nooit. Maar zelf lukt het aardig om te spotten door goed te luisteren. Nu is het nog makkelijk, met al die kale bomen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb te slechte ogen om vogelaar te kunnen worden, ik zie altijd alles als laatste.
Mijn ouders zijn niet zo lastig. Ze zeggen alleen soms een beetje gekke dingen. Ze lijken een beetje op me.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben altijd het meest nerveus voor mijn vader's vragenvuur en mijn moeders scherpe opmerkingen. Soms wordt het laatste nogal persoonlijk opgevat.
Tot nu toe gewoon wat er op de lijst staan van vogels die we moeten kennen. En wat er in de buurt is als ik met Bogie wandel, maar dat zijn ongeveer dezelfde. Die herken ik ook al aardig aan het geluid.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke vogels ga je dan kijken?
[..]
Ik hoop dat ze ons celibaat kunnen waarderen.
Ik hoor ook nooit waar het precies vandaan komt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Als iemand ze aanwijst zie ik ze ook nooit. Maar zelf lukt het aardig om te spotten door goed te luisteren. Nu is het nog makkelijk, met al die kale bomen.
Ze bedoelen het ook niet lastig, maar ik vind mijn vader's vragen soms gewoon vermoeiend.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet zo lastig. Ze zeggen alleen soms een beetje gekke dingen. Ze lijken een beetje op me.
Ik ga soms gewoon midden op het pad stilstaan (niet in de weg van iemand of zo) en dan gaat het wel een stuk beter. Soms zitten ze zo dichtbij. Wat ik eigenlijk niet verwacht als ik Bogie bij heb.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoor ook nooit waar het precies vandaan komt.
Grote bonte specht hoor ik hier oprecht de hele dag lawaai maken. Toch heb ik er maar een paar keer een kunnen zien zitten.
Leeftijd: 26; beroep: wetenschapper; hobbies: theatersport, lachen, drinken (gezelligheid)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus jaNu jij
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Vraag het voor je verjaardagquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Leeftijd: 26; beroep: wetenschapper; hobbies: theatersport, lachen, drinken (gezelligheid)
Dat haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus jaNu jij
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 21:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Leeftijd: 26; beroep: wetenschapper; hobbies: theatersport, lachen, drinken (gezelligheid)
zouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat voor wetenschap en Wat doe je bij de shrink
Ik knowquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |