Werkt prima hoor, net door Amsterdam lopen wokka wokkaenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zou baas zijn als het echt werkt
1 april
hehe... o man nu wil ik kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werkt prima hoor, net door Amsterdam lopen wokka wokkaen.
Dat valt mee danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Valt wel mee geloof ik. Nou ja, meevallen. Denk 150-250 euro, zoiets. En dan nog monteren, maar dat schijnt redelijk makkelijk te gaan. Hoop met 350 alles bij elkaar klaar te zijn.
Dat dacht ik.... maar de laatste keer in duitsland ging pipo op bierverletquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met Duitsers weet je 1 ding zeker, er is genoeg bier.
Ik volg je wederom niet helemaalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat valt mee dan
[..]
Dat dacht ik.... maar de laatste keer in duitsland ging pipo op bierverlet
Wat in andere landen heel normaal isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er kwam vandaag ook al een facebookbericht voorbij van McDonald's dat ze gaan bezorgen
kom jij dan mn mcflurry brengen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er kwam vandaag ook al een facebookbericht voorbij van McDonald's dat ze gaan bezorgen
Ik ben met O/N naar duitsland geweest. Maar de gast met wie ik was ging per 1-1-2015 stoppen met het drinken van alcohol en toen kreeg ik dus ook niks meer... want slecht voor mijquote:
Duur grapje.....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:39 schreef Myraela het volgende:
Twee buren hebben zichzelf buitengesloten. Dus die zitten hier nu een sleutelboer te bellen.
WTFquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben met O/N naar duitsland geweest. Maar de gast met wie ik was ging per 1-1-2015 stoppen met het drinken van alcohol en toen kreeg ik dus ook niks meer... want slecht voor mij
Zo naar is dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:39 schreef Myraela het volgende:
Twee buren hebben zichzelf buitengesloten. Dus die zitten hier nu een sleutelboer te bellen.
Ja, ze schijnen alleen beide een sleutelbos te hebben. Die allebei binnen liggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duur grapje.....
Zorg dan dat iemand een reservesleutel heeft.
Ik weet nu niet of ik je wel mijn sleutel durf te gevenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo naar is dat.
Zo blij dat ik mijn deur nooit op slot doe en er 9 mensen zijn die de voordeur kunnen openen, anders was ik nu een heel stuk armer geweest.
Hahaha, ik ken die gast al een tijdje hoor en meestal drinkt ie gewoon mee, maar heeft ff een sporttic en dus ook ff geen alcoholticquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WTF.
Een soort militante alcohol-vega.
Was in mijn stonertijd, nu raak ik alleen nog maar fietsen kwijt. :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik je wel mijn sleutel durf te geven
Ja, maar dingen opdringen aan anderen gaat bij mij altijd tegen mijn vacht inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hahaha, ik ken die gast al een tijdje hoor en meestal drinkt ie gewoon mee, maar heeft ff een sporttic en dus ook ff geen alcoholtic
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef Myraela het volgende:
Die derde kat van ons is die mensen wel weer aan het versieren.Doet ze altijd bij gasten, volgens mij wil ze echt weg bij ons.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een zwart gat is toch de plek waar een ster geimplodeerd is.... hmm....
Gelukkig. Anders kunnen Marokkanen mijn huis in.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was in mijn stonertijd, nu raak ik alleen nog maar fietsen kwijt. :$
En dat komt door de ghetto.
Moet ik haar overnemen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef Myraela het volgende:
Die derde kat van ons is die mensen wel weer aan het versieren.Doet ze altijd bij gasten, volgens mij wil ze echt weg bij ons.
* -Engel- strijkt ff tegen het vachtje inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dingen opdringen aan anderen gaat bij mij altijd tegen mijn vacht in.
muchos plezerieros met Spike, Buffy en de restquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]!
En nu weer Buffy kijken. Daar leidt mijn journey me nú heen![]()
Doe maar zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- strijkt ff tegen het vachtje in
Dat heb ik meer met geloof- en dieetmuk... maar dit was zo burpO/N resolutie momentje en dan boeit me niet zo
Over het algemeen kan je bij beginnende bandjes er beter blanco heen gaan... btw is dat materiaal recent?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
Een klasgenoot treedt vanavond op met zijn band. Wilde het een kans geven, heb wat materiaal van ze opgezocht. Maar ik vind hem niet zo mooi zingen. :$ Hij is wel aardig tho. Dilemma's.
Gaan. Omdat ook gewoon gezellig. Beter dan fok :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
Een klasgenoot treedt vanavond op met zijn band. Wilde het een kans geven, heb wat materiaal van ze opgezocht. Maar ik vind hem niet zo mooi zingen. :$ Hij is wel aardig tho. Dilemma's.
quote:
Hij reed terug.... was zeker een uur rijden en ik hou niet van rijden met gladheidquote:Nou ja, mij wel, zeker op een feestje, ik was er echt niet mee accoord gegaan.
Zo makkelijk gaat dat nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
[..]
Hij reed terug.... was zeker een uur rijden en ik hou niet van rijden met gladheid(lees puur eigen belang om te luisteren)
Bij jullie had ik wel erg veel last, ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je niet zo allergisch was geweest.
Moest zowaar echt lachenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]![]()
sommige gifjes zijn zoo droog
nietquote:
en ik verbleef bij hem thuisquote:Ja, dan klinkt het wel logisch, maar dan nog.
Da's beterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nietBiertje dan maar?
[..]
en ik verbleef bij hem thuis
Ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Over het algemeen kan je bij beginnende bandjes er beter blanco heen gaan... btw is dat materiaal recent?
True. Maar ik ken echt niemand daar, naast hem dan. Andere klasgenoten hadden ook niet erg veel zin, anders was het wel makkelijker geweest. Of wanneer de muziek heel goed was.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gaan. Omdat ook gewoon gezellig. Beter dan fok :$
Goedzo Yv, lachen is goed voor jequote:
ik zou graag een kat willenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef Myraela het volgende:
En ik heb aardbeien. Al 2 bakjes opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedzo Yv, lachen is goed voor je
Ik had zaterdag bijna een slang gekocht als impulsaankoopquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat heeft iedereen hier op Fok! toch met katten. Wonderlijk wel.
Geen idee, ik heb er niets tegen, maar hoef er ook niet 1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Katten zijn voor mensen die forever alone zijn, duhquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Gaat niet over een tuinslang toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had zaterdag bijna een slang gekocht als impulsaankoop
Ja maar dat telt toch alleen voor vrouwen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Katten zijn voor mensen die forever alone zijn, duh
Maar wat hield je tegen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had zaterdag bijna een slang gekocht als impulsaankoop
Katten zijn tofquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb nu serieus wel zin in een paar aardbeien. Als toetje, een paar maar, want zit volquote:
I have the pussy I make the rulesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]![]()
sommige gifjes zijn zoo droog
Eerste roaster is al grappig. Belooft watquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat stukje met Natasha Leggero is echt f*cking briljant![]()
Veel plezier!
Nee, heb geen tuin.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat niet over een tuinslang toch?
Dierenwinkel had er geen meerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat telt toch alleen voor vrouwen?
[..]
Maar wat hield je tegen?
Waarschijnlikl het feit dat een slang wat specifiekere verzorging behoeft dan een hamster.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat telt toch alleen voor vrouwen?
[..]
Maar wat hield je tegen?
Ja, hamsters bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlikl het feit dat een slang wat specifiekere verzorging behoeft dan een hamster.
Ga naar een kweker. Exotische dieren moet je niet bij een dierenwinkel kopen. En helemaal niet als impuls.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heb geen tuin.
[..]
Dierenwinkel had er geen meer
De slang heeft waarschijnlijk behoefte aan die hamsterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlikl het feit dat een slang wat specifiekere verzorging behoeft dan een hamster.
Maakt voor die slang niet uit denk ik.quote:
Jupquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De slang heeft waarschijnlijk behoefte aan die hamster![]()
En ook slecht voor de energierekening gok ik.
Kzieniksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Druk op het pacman plaatje naast dat van de satellietbeelden.
Weet ik. Het was alleen opheffingsuitverkoop dus ik liep even naar binnen. Kwam er vroeger vaak dus wist waar ik moest zijn. Maar ze hadden alleen nog vissen en vogels en wat knaagdieren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga naar een kweker. Exotische dieren moet je niet bij een dierenwinkel kopen. En helemaal niet als impuls.
Green egg in de aanbieding?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ooooh, Lola. Was je nog opzoek naar een barbecue?
Ja er moet er nog wel eentje komenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ooooh, Lola. Was je nog opzoek naar een barbecue?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |