Je houdt meer van warm?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me koud, daar
Ik weet nog niet waar ik heenga. All about the journey enzo :$
Ja, mits niet te warm. No scorching heat. Gewoon comfortabel warm :$quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je bent blank, dus dat zit wel goed.
Mijn "regels" zijn het niet he?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jah ... friendje foeeeeeeeeeeeeeeeeeeei
Deed ie helemaal niks meer?Nope. Geen kik. Wel aan kunnen duwen dus staat nu bij de garage, hopelijk morgen weer gefixt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan leef ik weer iets meer in luxe.
uhm... dan weet ik zo snel geen planeet... of Venus moet wat zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, mits niet te warm. No scorching heat. Gewoon comfortabel warm :$
Teveel heuvelsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm... dan weet ik zo snel geen planeet... of Venus moet wat zijn
vrooooooeeeeemmmmm bwopbwopquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Release the beastttttttsssss....
hi lola
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mehehe
Ik zou wel op bierrantsoen moeten dan
als t de startmotordingesding is dan is het wel een duur grapje lijkt mequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nope. Geen kik. Wel aan kunnen duwen dus staat nu bij de garage, hopelijk morgen weer gefixt.
Dan leef ik weer iets meer in luxe.
Kijk wel ff en dan zwaai ik wel even naar de maan :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm... dan weet ik zo snel geen planeet... of Venus moet wat zijn
quote:
Valt wel mee geloof ik. Nou ja, meevallen. Denk 150-250 euro, zoiets. En dan nog monteren, maar dat schijnt redelijk makkelijk te gaan. Hoop met 350 alles bij elkaar klaar te zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als t de startmotordingesding is dan is het wel een duur grapje lijkt me
Het zijn Duitsers, hoe weinig bier denk je dat er is?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou bier zou ik zelf niet snel meenemen. Staat niet hoog op de lijst in ieder geval.
Altijd te weinig toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn Duitsers, hoe weinig bier denk je dat er is?.
Met Duitsers weet je 1 ding zeker, er is genoeg bierquote:
Een zwart gat is toch de plek waar een ster geimplodeerd is.... hmm....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk wel ff en dan zwaai ik wel even naar de maan :$
En anders ga ik gewoon rondzwerven en creeer ik m'n eigen black hole voor mensen die ik onwaardig acht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |