En wat verbruikt ie ongeveer?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Moet hem vanavond nog online zetten
ls-dv-60
Je studeert toch om straks dikke moneyz te verdienen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
Als studiefinanciering niet was afgeschaft had ik volgend jaar misschien een auto kunnen nemen.![]()
Studiefinanciering is om te studeren niet om auto's van te betalenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:13 schreef Lokasenna het volgende:
Als studiefinanciering niet was afgeschaft had ik volgend jaar misschien een auto kunnen nemen.![]()
Dat is het idee, maar het is zo handig om er al eentje te hebben. :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je studeert toch om straks dikke moneyz te verdienen?
Nou ok, van de prijs van die corsa rij je net een week in de TTquote:
Ja maar ik heb ook werkcentjes hoor. Die moet ik alleen straks gaan gebruiken om van te kunnen studeren in plaats van dat ik ze overhoud.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Studiefinanciering is om te studeren niet om auto's van te betalen
Ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook werkcentjes hoor. Die moet ik alleen straks gaan gebruiken om van te kunnen studeren in plaats van dat ik ze overhoud.
Clever dickiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
Nee. andere overbrenging. Ander Diff(erentieel) dus
rdw.nl kenteken invullen?quote:
Okequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:17 schreef rival het volgende:
[..]
rdw.nl kenteken invullen?
ik heb geen idee fax... weet alleen dat ie weg moet... vanavond weet ik meer.
Bij een vrouw.. so who caresquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke![]()
Wil je me linkje geven als hij online staat? Heb serieus interesse![]()
Waar op te halen trouwens?
Hehehequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij was vast weer even in slaap gevallen
Vast wel, aangezien je geld komt brengenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geeft niet, die heeft toch geen interesse.
Met deze houding niet neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Too easyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vast wel, aangezien je geld komt brengen
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:22 schreef rival het volgende:
[..]
stop eens met projecteren en noem me gewoon dick.
Purmerend!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke![]()
Wil je me linkje geven als hij online staat? Heb serieus interesse![]()
Waar op te halen trouwens?
Gevolg, geen oorzaakquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met deze houding niet nee![]()
En ja, dat zeg ik alwéér
Ja, ik legde het ff uit, ik was het er niet mee oneensquote:
Als ze maar niet denkt dat ze een keuken krijgtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Vast wel, aangezien je geld komt brengen
Ik ben vrijdag misschien in Den Haagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:23 schreef FrauMilena het volgende:
Hey yo hey yo hey yo hey yooooooooooo
Honger.
Misschien houdt ze niet eens van roze.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze maar niet denkt dat ze een keuken krijgt
Hier durf ik mijn handen voor in het vuur te steken jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met deze houding niet nee![]()
En ja, dat zeg ik alwéér
I'm trippin' on sleep deprivation dus ik vind alles opwindend nu. Zelfs een theelepel :$quote:
Zie je welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:24 schreef rival het volgende:
[..]
Hier durf ik mijn handen voor in het vuur te steken ja
Wel vrouwtje theelepel dan!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
I'm trippin' on sleep deprivation dus ik vind alles opwindend nu. Zelfs een theelepel :$
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Toevallig net besteld.... Helaas voor Yvie niet in chocolade....
Nee, leg eens uit :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel vrouwtje theelepel dan!
badu... nou ja, je snapt hem.
Me tooquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb wel zin in een jointje
Spelbrekerquote:
Ik snap m prima, maar je gunt me mijn genot nietquote:
Alsof ik jou dat kan geven, uberhauptquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap m prima, maar je gunt me mijn genot niet
ROT OPquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:29 schreef Dqod het volgende:
Voel me nu een beetje chucky and nobody wants to play
Not like that, dirtbagje hihihi :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik jou dat kan geven, uberhaupt.
Neinquote:
Niet?quote:
Ik ook niet, geeft niet, houdt het leven spannend :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet?.
Ik snap er ook nooit iets van hier.
Dat wel idd. Kutpopquote:
Mits een niet te dikke plamuurlaag, anders moeten ze ook klappenquote:
Nja bij chocolade let ik niet op de vorm hoor.quote:
Ja, mee eensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mits een niet te dikke plamuurlaag, anders moeten ze ook klappen
Waarom begin je er dan over? Nou lig ik weer weken wakkerquote:
Sorryquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over? Nou lig ik weer weken wakker![]()
![]()
Haal die rotpop uit mijn geheugenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry
Kan ik het goedmaken met taart oid?
Even uitkleden, momentquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haal die rotpop uit mijn geheugen
Dan weet ik wat te camouflerenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja bij chocolade let ik niet op de vorm hoor.
Ach ja, ik maak me er ook niet zo druk om, ik wil het ook niet eens weten allemaal denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet, geeft niet, houdt het leven spannend :$
En dan "HAP"quote:
Je voelde je als chuckyquote:
Lijkt me saai, to know all there is to knowquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik maak me er ook niet zo druk om, ik wil het ook niet eens weten allemaal denk ik.
Buurmeisje of chucky?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je voelde je als chucky![]()
Nu kan ik je nooit meer los zien van chucky
NIET WAARquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je voelde je als chucky![]()
Nu kan ik je nooit meer los zien van chucky
Maar omdat het onmogelijk is alles te weten, is het gewoon nog veilig om ernaar te streven zoveel mogelijk te weten te komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me saai, to know all there is to know
Rustgevend vooral.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien als je heel hard je best doet welquote:
Sommige dingen boeien me gewoon niet zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hiermee ben ik het eensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar omdat het onmogelijk is alles te weten, is het gewoon nog veilig om ernaar te streven zoveel mogelijk te weten te komen.
Battlefield ook goed?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil dat mensen ook eens spelletjes met mij spelen. En dan bedoel ik gezelschapsspelletjes. Geen vieze spelletjes, dan hak ik je ballen/tieten eraf
Dat postte ik toch netquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil dat mensen ook eens spelletjes met mij spelen. En dan bedoel ik gezelschapsspelletjes. Geen vieze spelletjes, dan hak ik je ballen/tieten eraf
Naar aanleiding daarvan mijn post ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat postte ik toch net
En ik zal heel hard m'n best doen ja![]()
Er komt toch een spelletjesmeet aan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oja?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Er komt toch een spelletjesmeet aan?
JAAAquote:
Spelletjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zeg; herhalingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar aanleiding daarvan mijn post ook
Dat bood ik aan verdomme, vlak voor ik in slaap vielquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb juist geen bordspellen, wel consolesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JAAA![]()
![]()
![]()
Maar ik doel echt op bordspellen. Heb een hele kast vol en gebruik het bijna nooit want de meesten vinden dat maar saai
Dit ken ik niet. Hoe gaat dat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spelletjes.
[ afbeelding ]
Zie hier het geweldigste spel ooit.
Heb hem nog steeds niet gekocht.
Je hebt een heleboel kaartjes, en als je twee kaartjes bekijkt hebben ze altijd precies een overeenkomstig figuurtje erop. Er ligt dan een stapel met kaartjes in het midden waarvan je de bovenste ziet, en elke speler heeft een eigen kaartje voor zich. Je zoekt dan het figuurtje dat op jouw kaart en die in het midden overeenkomt, en de eerste die het ziet mag het kaartje pakken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit ken ik niet. Hoe gaat dat?
Leuk!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt een heleboel kaartjes, en als je twee kaartjes bekijkt hebben ze altijd precies een overeenkomstig figuurtje erop. Er ligt dan een stapel met kaartjes in het midden waarvan je de bovenste ziet, en elke speler heeft een eigen kaartje voor zich. Je zoekt dan het figuurtje dat op jouw kaart en die in het midden overeenkomt, en de eerste die het ziet mag het kaartje pakken.
Je speelt dan om wie de meeste kaartjes heeft uiteindelijk.
Zo leuk om met mensen te spelen die echt fanatiek zijn.
Maar omdat je het niet leuk vindt of gewoon omdat je meer op een console speelt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb juist geen bordspellen, wel consoles.
Lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Klinkt een beetje Halli Galli achtig
Gewoon omdat consoles in je eentje wel leuk zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar omdat je het niet leuk vindt of gewoon omdat je meer op een console speelt?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt het wel op ja.
Maar dan leuker.
Ja dat is dan ook wel weer waar. Living on the edge.. alhoewel uit een vliegtuig is het meer on top of the edge denk ikquote:
Zijn ze je aan het stalken ja?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:31 schreef FrauMilena het volgende:
Na het zoveelste belletje van vandaag
[ afbeelding ]
Muahahahaaaaaquote:
Ik heb er zelf helaas bijna geen. Duur en vaak inderdaad niet in je eentje te spelen helaas.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik mag geen spelletjes meer kopen van mezelf. Het past er bijna niet meer bij en niemand speelt ze toch met me![]()
Nja, al stort je dan te pletter, heb je iig je staart nog :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook wel weer waar. Living on the edge.. alhoewel uit een vliegtuig is het meer on top of the edge denk ik
Ken ik niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spelletjes.
[ afbeelding ]
Zie hier het geweldigste spel ooit.
Heb hem nog steeds niet gekocht.
Vriendenkring vol nerds hebben is wel positief als je van spelletjes houdt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik mag geen spelletjes meer kopen van mezelf. Het past er bijna niet meer bij en niemand speelt ze toch met me![]()
Kroeg waar ik wel eens pubquiz heeft ook een hele verzameling bordspellen liggen. Best leuk soms.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb er zelf helaas bijna geen. Duur en vaak inderdaad niet in je eentje te spelen helaas.
Ik heb 3 jaar lang, op mijn verjaardag en met Kerst een lijst rond laten gaan met spellen die ik wilde hebben. Heb die dus over die 3 jaar voornamelijk allemaal gekregenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb er zelf helaas bijna geen. Duur en vaak inderdaad niet in je eentje te spelen helaas.
top zal het zeker zijn!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook wel weer waar. Living on the edge.. alhoewel uit een vliegtuig is het meer on top of the edge denk ik
Mijn beste vriendin en haar vriend houden enorm van gezelschapsspelletjes. Met hen speel ik nog wel eens wat. Maar die heb ik nu ook al maanden niet gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vriendenkring vol nerds hebben is wel positief als je van spelletjes houdt.
Spellen zijn leuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JAAA![]()
![]()
![]()
Maar ik doel echt op bordspellen. Heb een hele kast vol en gebruik het bijna nooit want de meesten vinden dat maar saai
Vorige week nog Triominos gedaan met mn zusje en moeder. Was ook echt alweer te lang geleden dan ik echte gezelschapsspelletjes heb gespeeld. Zonde is dat soms.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang, op mijn verjaardag en met Kerst een lijst rond laten gaan met spellen die ik wilde hebben. Heb die dus over die 3 jaar voornamelijk allemaal gekregenSommige gekocht, maar de meeste gekregen. Heb er nog genoeg op het lijstje die ik nog niet heb en wel wil, maar voorlopig even niet
Ik heb de deluxe editionquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Harmankardon het volgende:
Vroeger helemaal kapot gespeeld![]()
[ afbeelding ]
Betoverde doolhofquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Betoverde doolhofquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja da's ook lachen. Ik speel wel meequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:51 schreef Dqod het volgende:
Some day imma buy 30 seconds en als er niemand is die dat met mij wil spelen doe ik t wel alleen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ohja da's ook lachen. Ik speel wel mee
Die is nog leuker met drank op.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:51 schreef Dqod het volgende:
Some day imma buy 30 seconds en als er niemand is die dat met mij wil spelen doe ik t wel alleen
Zit in een blik en heb extra mogelijkheden. Op sommige stukjes staat achterop een actie die je uit mag voeren, bijvoorbeeld dat je die beurt door een muurtje heen mag, of dat je van plek mag wisselen met de ander, dat je je tweede kaartje mag bekijken, dat soort dingenquote:
Yes it is. Of stoned.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die is nog leuker met drank op.
Lastig winnen lijkt mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:55 schreef artelligence het volgende:
Beste spel ever is verstoppertje spelen met m'n onzichtbare vriendjes
The I in team. Go teamquote:
Potverdikke. Ik weet nu echt dat ik gewoon te burgerlijk ben.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yes it is. Of stoned.
Of met x. Lijkt me echt een uitdaging dan
Die was kei vetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Nee xylofoon bedoelde ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Potverdikke. Ik weet nu echt dat ik gewoon te burgerlijk ben.
Moest gewoon nadenken waar x voor stond 'maar waarom zou dan leuker zijn met een kusjes (x) dan?!)' Pfff...
Jouw kind?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Als een kind zegt: mijn moeder kan niet naaien ze is alleen goed met de telefoon dan is dat toch wel sip.
Maar godsamme wat moest ik lachen
Ik zou niet weten of die nog ergens in het bezit is van mijn ouders.quote:
Gaat nog de avond door was net op de radioquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef Dqod het volgende:
OK nu heb ik echt schoon genoeg van die wind
Nee vriendje van de jongste had bij zijn jas iets losgescheurd. Ik zei ohh dat kan je moeder wel even naaien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jouw kind?![]()
En is die kleine van jou eigenlijk nog geslaagd voor zijn A-diploma?
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:58 schreef rival het volgende:
Ik weet niet hoeveel spellen jullie hebben maar ik heb iig voldoende X
Nicequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vriendje van de jongste had bij zijn jas iets losgescheurd. Ik zei ohh dat kan je moeder wel even naaien.
volgens hem niet...
En ja hij is geslaagd![]()
Ik X-enquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:58 schreef rival het volgende:
Ik weet niet hoeveel spellen jullie hebben maar ik heb iig voldoende X
Ik begin er serieus prikkelbaar van te raken zo onderhandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gaat nog de avond door was net op de radio
Ook. Ik jaag ze allemaal wegquote:
Welke, die van laatst?quote:
Gewoon alles samen delen toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik niet, daar moet je eerst een relatie voor krijgen
oh wacht.... dat is niet mijn tekst
Lijkt me ook vies zwaar met die gebroken diensten die je draaitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik begin er serieus prikkelbaar van te raken zo onderhand
Zal ook de vermoeidheid zijn tho
Dus jij bent de kloon van artelligence!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik niet, daar moet je eerst een relatie voor krijgen
oh wacht.... dat is niet mijn tekst
Gooi je er ff een om de deur? :$quote:
Hehehe Ali gquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Lijkt me ook vies zwaar met die gebroken diensten die je draait
[ afbeelding ]
Klinkt stiekem best als een prima avond.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bijna klaar. Bijna mag ik mezelf verwennen met een avond vol met wiet, bankhangen, wiet, bankhangen en nog meer wiet
Dat is het enige wat ik heb wat in de buurt komt van weekend. De komende tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt stiekem best als een prima avond.
Nee ik henquote:
"A high functioning sociopath. With your number."quote:
Heb ik ook. Een zakje volquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gooi je er ff een om de deur? :$
Hoewel ik eigenlijk (voor mezelf) ff een keer weer hele sterke wil
Als je dan toch aan de slag gaat, kun je mijn werk dan ook doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:56 schreef Californium het volgende:
O hai
Diner behind my desk. Hele avond vol werk voor me
Ligt eraan wat ik dan moet doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dan toch aan de slag gaat, kun je mijn werk dan ook doen?
Potentieel frauduleuze transacties doorlichtenquote:
Ik ben pas op de helftquote:
Nice! Wil jij dan wat RNA voor me isoleren en wat CFUs, tellen, foto maken, cytospin doen en replaten?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Potentieel frauduleuze transacties doorlichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede deal
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Bij jou nog zon nu?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Nice! Wil jij dan wat RNA voor me isoleren en wat CFUs, tellen, foto maken, cytospin doen en replaten?Ik weet niet hoe dat moet, dus is het ok als ik een biertje pak dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede dealTis een nationale feestdag hier, dus dubbel betaald en een vrije dag erbij
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Das waarquote:
Er komt nu een enorme regenwolk aandrijvenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet, dus is het ok als ik een biertje pak dan?Tis een nationale feestdag hier, dus dubbel betaald en een vrije dag erbij
Succesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
[..]Dan maar niet ruilen
Ik wil ook bierMorgen
Eten op, hersenen weer klaar voor deel 23 van deze dag
Gelukkig, hier net een bui namelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er komt nu een enorme regenwolk aandrijven.
No me gusta. And the wind flushed my brains outquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:39 schreef Koen66 het volgende:
Pfff begint weer te stormen en stortgieten
Ik was eindelijk thuis, klaar om met de hond te wandelen. Ik ben nog geen minuut buiten of het begint te regenen en daarna te hagelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:39 schreef Koen66 het volgende:
Pfff begint weer te stormen en stortgieten
het is vaag weer, nu gaat het harder regenen, maar is het wel weer lichter gewordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was eindelijk thuis, klaar om met de hond te wandelen. Ik ben nog geen minuut buiten of het begint te regenen en daarna te hagelen.Toen maar snel naar binnen gegaan, ik ga zitten en de zon breekt door. En nu trekt het weer dicht.
Het einde van de wereldquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is vaag weer, nu gaat het harder regenen, maar is het wel weer lichter geworden
Alweer? Get it over with alreadyquote:
Wisselvalligheid voornamelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net echt dikke storm, zelfs onweer. Nu ineens amper een wolkje en zon. Wat is dit?
Het weer is een beetje in de warquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net echt dikke storm, zelfs onweer. Nu ineens amper een wolkje en zon. Wat is dit?
Nederlandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit verschil in 5 minuten is wel een beetje overdreven wisselvalligquote:
Wisselvalligheid laat zich niet meten, hence the namequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit verschil in 5 minuten is wel een beetje overdreven wisselvallig
Touché!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wisselvalligheid laat zich niet meten, hence the name.
Wisselvalligheid works in mysterious ways.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wisselvalligheid laat zich niet meten, hence the name.
quote:
quote:
quote:
quote:
Bedankt voor de samenvatting.quote:
Ja, maar niet altijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Wisselvalligheid works in mysterious ways.
I love it when a plan comes together.quote:
Dat hoop ik voor hier zo ook. Nu echt noodweer en ik moet zo de deur nog uitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Immer hulpvaardig ikquote:
Je vergeet dequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together.
Hier wordt het nu ook ineens een stuk lichterquote:
mehehequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het weer is een beetje in de war
[ afbeelding ]
Dratquote:
* MissMSX aait boes over de bolquote:
Wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah... krijg je als het einde van de wereld elk jaar weer langs komt
quote:
Valt toch elke keer tegen, en toch ga je weer kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah... krijg je als het einde van de wereld elk jaar weer langs komt
Tenzij we lijdend ten onder gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik bekijk dat per dag.
Mocht er geen morgen zijn dan merken we dat toch niet meer
Ik hou wel van praktischquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik bekijk dat per dag.
Mocht er geen morgen zijn dan merken we dat toch niet meer
Doen we nu al als ik alle klaagzang moet gelovenquote:
Ik bedoel meer levend verbranden en dat soort ongein. :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doen we nu al als ik alle klaagzang moet geloven.
Spontane ontbranding?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel meer levend verbranden en dat soort ongein. :$
Ben jij ook licht ontvlambaar? :$quote:
Dood verbranden is dan ook redelijk ingeburgerdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel meer levend verbranden en dat soort ongein. :$
Nou... ik heb nu toch een scheur in het plafond zitten... Ik weet niet of ie er al zat, maar het viel me net opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt toch elke keer tegen, en toch ga je weer kijken.
Met al die methaangassen in mij? Ja, best wel :$quote:
Nee ik ging niet op het puntje van mijn stoel zitten bij deze apocolypsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou... ik heb nu toch een scheur in het plafond zitten... Ik weet niet of ie er al zat, maar het viel me net op![]()
okey ook niet spectaculair
Sorry, daar zitten de nazi's alquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik naar de maan
Problem solved
Volgens mij ga je bij nix niet op het puntje van je stoel zitten....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ik ging niet op het puntje van mijn stoel zitten bij deze apocolyps.
Dit is vast een zin, op de een of andere manierquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij ga je bij nix niet op het puntje van je stoel zitten....
dus lalalalalala
Lijkt me koud, daarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik naar de maan
Problem solved
En je bent blank, dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik spreek iig wel duits.... als de russen er zouden zitten kom ik niet verder dan da vodka
Jah ... friendje foeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef xFriendx het volgende:
Fijne dag voor je auto om niet te starten. Denk startmotor naar z'n grootje. I.p.v. in de auto chillen fietsen naar de bushalte met tegenwind en afhankelijk zijn van OV wat niet op elkaar aansluit![]()
Ik ben te verwend denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je houdt meer van warm?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me koud, daar
Ik weet nog niet waar ik heenga. All about the journey enzo :$
Ja, mits niet te warm. No scorching heat. Gewoon comfortabel warm :$quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je bent blank, dus dat zit wel goed.
Mijn "regels" zijn het niet he?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jah ... friendje foeeeeeeeeeeeeeeeeeeei
Deed ie helemaal niks meer?Nope. Geen kik. Wel aan kunnen duwen dus staat nu bij de garage, hopelijk morgen weer gefixt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan leef ik weer iets meer in luxe.
uhm... dan weet ik zo snel geen planeet... of Venus moet wat zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, mits niet te warm. No scorching heat. Gewoon comfortabel warm :$
Teveel heuvelsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm... dan weet ik zo snel geen planeet... of Venus moet wat zijn
vrooooooeeeeemmmmm bwopbwopquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Release the beastttttttsssss....
hi lola
Hoezo?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mehehe
Ik zou wel op bierrantsoen moeten dan
als t de startmotordingesding is dan is het wel een duur grapje lijkt mequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nope. Geen kik. Wel aan kunnen duwen dus staat nu bij de garage, hopelijk morgen weer gefixt.
Dan leef ik weer iets meer in luxe.
Kijk wel ff en dan zwaai ik wel even naar de maan :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm... dan weet ik zo snel geen planeet... of Venus moet wat zijn
quote:
Valt wel mee geloof ik. Nou ja, meevallen. Denk 150-250 euro, zoiets. En dan nog monteren, maar dat schijnt redelijk makkelijk te gaan. Hoop met 350 alles bij elkaar klaar te zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als t de startmotordingesding is dan is het wel een duur grapje lijkt me
Het zijn Duitsers, hoe weinig bier denk je dat er is?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou bier zou ik zelf niet snel meenemen. Staat niet hoog op de lijst in ieder geval.
Altijd te weinig toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zijn Duitsers, hoe weinig bier denk je dat er is?.
Met Duitsers weet je 1 ding zeker, er is genoeg bierquote:
Een zwart gat is toch de plek waar een ster geimplodeerd is.... hmm....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kijk wel ff en dan zwaai ik wel even naar de maan :$
En anders ga ik gewoon rondzwerven en creeer ik m'n eigen black hole voor mensen die ik onwaardig acht
zou baas zijn als het echt werktquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:29 schreef HeatWave het volgende:
http://www.buzzfeed.com/d(...)m=4ldqpfp#.qqRdlDmmo
Geniaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |