quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:25 schreef rival het volgende:
[..]
Toevallig net besteld.... Helaas voor Yvie niet in chocolade....
Nee, leg eens uit :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel vrouwtje theelepel dan!
badu... nou ja, je snapt hem.
Me tooquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb wel zin in een jointje
Spelbrekerquote:
Ik snap m prima, maar je gunt me mijn genot nietquote:
Alsof ik jou dat kan geven, uberhauptquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap m prima, maar je gunt me mijn genot niet
ROT OPquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:29 schreef Dqod het volgende:
Voel me nu een beetje chucky and nobody wants to play
Not like that, dirtbagje hihihi :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ik jou dat kan geven, uberhaupt.
Neinquote:
Niet?quote:
Ik ook niet, geeft niet, houdt het leven spannend :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet?.
Ik snap er ook nooit iets van hier.
Dat wel idd. Kutpopquote:
Mits een niet te dikke plamuurlaag, anders moeten ze ook klappenquote:
Nja bij chocolade let ik niet op de vorm hoor.quote:
Ja, mee eensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mits een niet te dikke plamuurlaag, anders moeten ze ook klappen
Waarom begin je er dan over? Nou lig ik weer weken wakkerquote:
Sorryquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom begin je er dan over? Nou lig ik weer weken wakker![]()
![]()
Haal die rotpop uit mijn geheugenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry
Kan ik het goedmaken met taart oid?
Even uitkleden, momentquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haal die rotpop uit mijn geheugen
Dan weet ik wat te camouflerenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja bij chocolade let ik niet op de vorm hoor.
Ach ja, ik maak me er ook niet zo druk om, ik wil het ook niet eens weten allemaal denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook niet, geeft niet, houdt het leven spannend :$
En dan "HAP"quote:
Je voelde je als chuckyquote:
Lijkt me saai, to know all there is to knowquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, ik maak me er ook niet zo druk om, ik wil het ook niet eens weten allemaal denk ik.
Buurmeisje of chucky?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je voelde je als chucky![]()
Nu kan ik je nooit meer los zien van chucky
NIET WAARquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je voelde je als chucky![]()
Nu kan ik je nooit meer los zien van chucky
Maar omdat het onmogelijk is alles te weten, is het gewoon nog veilig om ernaar te streven zoveel mogelijk te weten te komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lijkt me saai, to know all there is to know
Rustgevend vooral.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Misschien als je heel hard je best doet welquote:
Sommige dingen boeien me gewoon niet zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hiermee ben ik het eensquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar omdat het onmogelijk is alles te weten, is het gewoon nog veilig om ernaar te streven zoveel mogelijk te weten te komen.
Battlefield ook goed?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil dat mensen ook eens spelletjes met mij spelen. En dan bedoel ik gezelschapsspelletjes. Geen vieze spelletjes, dan hak ik je ballen/tieten eraf
Dat postte ik toch netquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil dat mensen ook eens spelletjes met mij spelen. En dan bedoel ik gezelschapsspelletjes. Geen vieze spelletjes, dan hak ik je ballen/tieten eraf
Naar aanleiding daarvan mijn post ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat postte ik toch net
En ik zal heel hard m'n best doen ja![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |