Gooi je er ff een om de deur? :$quote:
Hehehe Ali gquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Lijkt me ook vies zwaar met die gebroken diensten die je draait
[ afbeelding ]
Klinkt stiekem best als een prima avond.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bijna klaar. Bijna mag ik mezelf verwennen met een avond vol met wiet, bankhangen, wiet, bankhangen en nog meer wiet
Dat is het enige wat ik heb wat in de buurt komt van weekend. De komende tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt stiekem best als een prima avond.
Nee ik henquote:
"A high functioning sociopath. With your number."quote:
Heb ik ook. Een zakje volquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gooi je er ff een om de deur? :$
Hoewel ik eigenlijk (voor mezelf) ff een keer weer hele sterke wil
Als je dan toch aan de slag gaat, kun je mijn werk dan ook doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:56 schreef Californium het volgende:
O hai
Diner behind my desk. Hele avond vol werk voor me
Ligt eraan wat ik dan moet doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dan toch aan de slag gaat, kun je mijn werk dan ook doen?
Potentieel frauduleuze transacties doorlichtenquote:
Ik ben pas op de helftquote:
Nice! Wil jij dan wat RNA voor me isoleren en wat CFUs, tellen, foto maken, cytospin doen en replaten?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Potentieel frauduleuze transacties doorlichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede deal
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Bij jou nog zon nu?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Nice! Wil jij dan wat RNA voor me isoleren en wat CFUs, tellen, foto maken, cytospin doen en replaten?Ik weet niet hoe dat moet, dus is het ok als ik een biertje pak dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede dealTis een nationale feestdag hier, dus dubbel betaald en een vrije dag erbij
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |