Er komt toch een spelletjesmeet aan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil dat mensen ook eens spelletjes met mij spelen. En dan bedoel ik gezelschapsspelletjes. Geen vieze spelletjes, dan hak ik je ballen/tieten eraf
Oja?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Er komt toch een spelletjesmeet aan?
JAAAquote:
Spelletjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil dat mensen ook eens spelletjes met mij spelen. En dan bedoel ik gezelschapsspelletjes. Geen vieze spelletjes, dan hak ik je ballen/tieten eraf
Ik zeg; herhalingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Naar aanleiding daarvan mijn post ook
Dat bood ik aan verdomme, vlak voor ik in slaap vielquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb juist geen bordspellen, wel consolesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JAAA![]()
![]()
![]()
Maar ik doel echt op bordspellen. Heb een hele kast vol en gebruik het bijna nooit want de meesten vinden dat maar saai
Dit ken ik niet. Hoe gaat dat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spelletjes.
[ afbeelding ]
Zie hier het geweldigste spel ooit.
Heb hem nog steeds niet gekocht.
Je hebt een heleboel kaartjes, en als je twee kaartjes bekijkt hebben ze altijd precies een overeenkomstig figuurtje erop. Er ligt dan een stapel met kaartjes in het midden waarvan je de bovenste ziet, en elke speler heeft een eigen kaartje voor zich. Je zoekt dan het figuurtje dat op jouw kaart en die in het midden overeenkomt, en de eerste die het ziet mag het kaartje pakken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit ken ik niet. Hoe gaat dat?
Leuk!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt een heleboel kaartjes, en als je twee kaartjes bekijkt hebben ze altijd precies een overeenkomstig figuurtje erop. Er ligt dan een stapel met kaartjes in het midden waarvan je de bovenste ziet, en elke speler heeft een eigen kaartje voor zich. Je zoekt dan het figuurtje dat op jouw kaart en die in het midden overeenkomt, en de eerste die het ziet mag het kaartje pakken.
Je speelt dan om wie de meeste kaartjes heeft uiteindelijk.
Zo leuk om met mensen te spelen die echt fanatiek zijn.
Maar omdat je het niet leuk vindt of gewoon omdat je meer op een console speelt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb juist geen bordspellen, wel consoles.
Lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Klinkt een beetje Halli Galli achtig
Gewoon omdat consoles in je eentje wel leuk zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar omdat je het niet leuk vindt of gewoon omdat je meer op een console speelt?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt het wel op ja.
Maar dan leuker.
Ja dat is dan ook wel weer waar. Living on the edge.. alhoewel uit een vliegtuig is het meer on top of the edge denk ikquote:
Zijn ze je aan het stalken ja?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:31 schreef FrauMilena het volgende:
Na het zoveelste belletje van vandaag
[ afbeelding ]
Muahahahaaaaaquote:
Ik heb er zelf helaas bijna geen. Duur en vaak inderdaad niet in je eentje te spelen helaas.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik mag geen spelletjes meer kopen van mezelf. Het past er bijna niet meer bij en niemand speelt ze toch met me![]()
Nja, al stort je dan te pletter, heb je iig je staart nog :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook wel weer waar. Living on the edge.. alhoewel uit een vliegtuig is het meer on top of the edge denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |