Potverdikke. Ik weet nu echt dat ik gewoon te burgerlijk ben.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yes it is. Of stoned.
Of met x. Lijkt me echt een uitdaging dan
Die was kei vetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Harmankardon het volgende:
Vroeger helemaal kapot gespeeld![]()
[ afbeelding ]
Nee xylofoon bedoelde ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Potverdikke. Ik weet nu echt dat ik gewoon te burgerlijk ben.
Moest gewoon nadenken waar x voor stond 'maar waarom zou dan leuker zijn met een kusjes (x) dan?!)' Pfff...
Jouw kind?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
Als een kind zegt: mijn moeder kan niet naaien ze is alleen goed met de telefoon dan is dat toch wel sip.
Maar godsamme wat moest ik lachen
Ik zou niet weten of die nog ergens in het bezit is van mijn ouders.quote:
Gaat nog de avond door was net op de radioquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:57 schreef Dqod het volgende:
OK nu heb ik echt schoon genoeg van die wind
Nee vriendje van de jongste had bij zijn jas iets losgescheurd. Ik zei ohh dat kan je moeder wel even naaien.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jouw kind?![]()
En is die kleine van jou eigenlijk nog geslaagd voor zijn A-diploma?
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:58 schreef rival het volgende:
Ik weet niet hoeveel spellen jullie hebben maar ik heb iig voldoende X
Nicequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vriendje van de jongste had bij zijn jas iets losgescheurd. Ik zei ohh dat kan je moeder wel even naaien.
volgens hem niet...
En ja hij is geslaagd![]()
Ik X-enquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:58 schreef rival het volgende:
Ik weet niet hoeveel spellen jullie hebben maar ik heb iig voldoende X
Ik begin er serieus prikkelbaar van te raken zo onderhandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gaat nog de avond door was net op de radio
Ook. Ik jaag ze allemaal wegquote:
Welke, die van laatst?quote:
Gewoon alles samen delen toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik niet, daar moet je eerst een relatie voor krijgen
oh wacht.... dat is niet mijn tekst
Lijkt me ook vies zwaar met die gebroken diensten die je draaitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik begin er serieus prikkelbaar van te raken zo onderhand
Zal ook de vermoeidheid zijn tho
Dus jij bent de kloon van artelligence!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:01 schreef rival het volgende:
[..]
Ik niet, daar moet je eerst een relatie voor krijgen
oh wacht.... dat is niet mijn tekst
Gooi je er ff een om de deur? :$quote:
Hehehe Ali gquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:02 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Lijkt me ook vies zwaar met die gebroken diensten die je draait
[ afbeelding ]
Klinkt stiekem best als een prima avond.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bijna klaar. Bijna mag ik mezelf verwennen met een avond vol met wiet, bankhangen, wiet, bankhangen en nog meer wiet
Dat is het enige wat ik heb wat in de buurt komt van weekend. De komende tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klinkt stiekem best als een prima avond.
Nee ik henquote:
"A high functioning sociopath. With your number."quote:
Heb ik ook. Een zakje volquote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gooi je er ff een om de deur? :$
Hoewel ik eigenlijk (voor mezelf) ff een keer weer hele sterke wil
Als je dan toch aan de slag gaat, kun je mijn werk dan ook doen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:56 schreef Californium het volgende:
O hai
Diner behind my desk. Hele avond vol werk voor me
Ligt eraan wat ik dan moet doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je dan toch aan de slag gaat, kun je mijn werk dan ook doen?
Potentieel frauduleuze transacties doorlichtenquote:
Ik ben pas op de helftquote:
Nice! Wil jij dan wat RNA voor me isoleren en wat CFUs, tellen, foto maken, cytospin doen en replaten?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Potentieel frauduleuze transacties doorlichten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede deal
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Bij jou nog zon nu?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Nice! Wil jij dan wat RNA voor me isoleren en wat CFUs, tellen, foto maken, cytospin doen en replaten?Ik weet niet hoe dat moet, dus is het ok als ik een biertje pak dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede dealTis een nationale feestdag hier, dus dubbel betaald en een vrije dag erbij
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Das waarquote:
Er komt nu een enorme regenwolk aandrijvenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet, dus is het ok als ik een biertje pak dan?Tis een nationale feestdag hier, dus dubbel betaald en een vrije dag erbij
Succesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
[..]Dan maar niet ruilen
Ik wil ook bierMorgen
Eten op, hersenen weer klaar voor deel 23 van deze dag
Gelukkig, hier net een bui namelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er komt nu een enorme regenwolk aandrijven.
No me gusta. And the wind flushed my brains outquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:39 schreef Koen66 het volgende:
Pfff begint weer te stormen en stortgieten
Ik was eindelijk thuis, klaar om met de hond te wandelen. Ik ben nog geen minuut buiten of het begint te regenen en daarna te hagelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:39 schreef Koen66 het volgende:
Pfff begint weer te stormen en stortgieten
het is vaag weer, nu gaat het harder regenen, maar is het wel weer lichter gewordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was eindelijk thuis, klaar om met de hond te wandelen. Ik ben nog geen minuut buiten of het begint te regenen en daarna te hagelen.Toen maar snel naar binnen gegaan, ik ga zitten en de zon breekt door. En nu trekt het weer dicht.
Het einde van de wereldquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is vaag weer, nu gaat het harder regenen, maar is het wel weer lichter geworden
Alweer? Get it over with alreadyquote:
Wisselvalligheid voornamelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net echt dikke storm, zelfs onweer. Nu ineens amper een wolkje en zon. Wat is dit?
Het weer is een beetje in de warquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net echt dikke storm, zelfs onweer. Nu ineens amper een wolkje en zon. Wat is dit?
Nederlandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |