Das waarquote:
Er komt nu een enorme regenwolk aandrijvenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet, dus is het ok als ik een biertje pak dan?Tis een nationale feestdag hier, dus dubbel betaald en een vrije dag erbij
Succesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:36 schreef Californium het volgende:
[..]Dan maar niet ruilen
Ik wil ook bierMorgen
Eten op, hersenen weer klaar voor deel 23 van deze dag
Gelukkig, hier net een bui namelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er komt nu een enorme regenwolk aandrijven.
No me gusta. And the wind flushed my brains outquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:39 schreef Koen66 het volgende:
Pfff begint weer te stormen en stortgieten
Ik was eindelijk thuis, klaar om met de hond te wandelen. Ik ben nog geen minuut buiten of het begint te regenen en daarna te hagelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:39 schreef Koen66 het volgende:
Pfff begint weer te stormen en stortgieten
het is vaag weer, nu gaat het harder regenen, maar is het wel weer lichter gewordenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was eindelijk thuis, klaar om met de hond te wandelen. Ik ben nog geen minuut buiten of het begint te regenen en daarna te hagelen.Toen maar snel naar binnen gegaan, ik ga zitten en de zon breekt door. En nu trekt het weer dicht.
Het einde van de wereldquote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is vaag weer, nu gaat het harder regenen, maar is het wel weer lichter geworden
Alweer? Get it over with alreadyquote:
Wisselvalligheid voornamelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net echt dikke storm, zelfs onweer. Nu ineens amper een wolkje en zon. Wat is dit?
Het weer is een beetje in de warquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Net echt dikke storm, zelfs onweer. Nu ineens amper een wolkje en zon. Wat is dit?
Nederlandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit verschil in 5 minuten is wel een beetje overdreven wisselvalligquote:
Wisselvalligheid laat zich niet meten, hence the namequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit verschil in 5 minuten is wel een beetje overdreven wisselvallig
Touché!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wisselvalligheid laat zich niet meten, hence the name.
Wisselvalligheid works in mysterious ways.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wisselvalligheid laat zich niet meten, hence the name.
quote:
quote:
quote:
quote:
Bedankt voor de samenvatting.quote:
Ja, maar niet altijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Wisselvalligheid works in mysterious ways.
I love it when a plan comes together.quote:
Dat hoop ik voor hier zo ook. Nu echt noodweer en ik moet zo de deur nog uitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Immer hulpvaardig ikquote:
Je vergeet dequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together.
Hier wordt het nu ook ineens een stuk lichterquote:
mehehequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het weer is een beetje in de war
[ afbeelding ]
Dratquote:
* MissMSX aait boes over de bolquote:
Wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah... krijg je als het einde van de wereld elk jaar weer langs komt
quote:
Valt toch elke keer tegen, en toch ga je weer kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah... krijg je als het einde van de wereld elk jaar weer langs komt
Tenzij we lijdend ten onder gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik bekijk dat per dag.
Mocht er geen morgen zijn dan merken we dat toch niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |