mehehequote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het weer is een beetje in de war
[ afbeelding ]
Dratquote:
* MissMSX aait boes over de bolquote:
Wat vind jij ervan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah... krijg je als het einde van de wereld elk jaar weer langs komt
quote:
Valt toch elke keer tegen, en toch ga je weer kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mwah... krijg je als het einde van de wereld elk jaar weer langs komt
Tenzij we lijdend ten onder gaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik bekijk dat per dag.
Mocht er geen morgen zijn dan merken we dat toch niet meer
Ik hou wel van praktischquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik bekijk dat per dag.
Mocht er geen morgen zijn dan merken we dat toch niet meer
Doen we nu al als ik alle klaagzang moet gelovenquote:
Ik bedoel meer levend verbranden en dat soort ongein. :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doen we nu al als ik alle klaagzang moet geloven.
Spontane ontbranding?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel meer levend verbranden en dat soort ongein. :$
Ben jij ook licht ontvlambaar? :$quote:
Dood verbranden is dan ook redelijk ingeburgerdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bedoel meer levend verbranden en dat soort ongein. :$
Nou... ik heb nu toch een scheur in het plafond zitten... Ik weet niet of ie er al zat, maar het viel me net opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt toch elke keer tegen, en toch ga je weer kijken.
Met al die methaangassen in mij? Ja, best wel :$quote:
Nee ik ging niet op het puntje van mijn stoel zitten bij deze apocolypsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou... ik heb nu toch een scheur in het plafond zitten... Ik weet niet of ie er al zat, maar het viel me net op![]()
okey ook niet spectaculair
Sorry, daar zitten de nazi's alquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik naar de maan
Problem solved
Volgens mij ga je bij nix niet op het puntje van je stoel zitten....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ik ging niet op het puntje van mijn stoel zitten bij deze apocolyps.
Dit is vast een zin, op de een of andere manierquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij ga je bij nix niet op het puntje van je stoel zitten....
dus lalalalalala
Lijkt me koud, daarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
Dan ga ik naar de maan
Problem solved
En je bent blank, dus dat zit wel goedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik spreek iig wel duits.... als de russen er zouden zitten kom ik niet verder dan da vodka
Jah ... friendje foeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:19 schreef xFriendx het volgende:
Fijne dag voor je auto om niet te starten. Denk startmotor naar z'n grootje. I.p.v. in de auto chillen fietsen naar de bushalte met tegenwind en afhankelijk zijn van OV wat niet op elkaar aansluit![]()
Ik ben te verwend denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |