Ken ik niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spelletjes.
[ afbeelding ]
Zie hier het geweldigste spel ooit.
Heb hem nog steeds niet gekocht.
Vriendenkring vol nerds hebben is wel positief als je van spelletjes houdt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik mag geen spelletjes meer kopen van mezelf. Het past er bijna niet meer bij en niemand speelt ze toch met me![]()
Kroeg waar ik wel eens pubquiz heeft ook een hele verzameling bordspellen liggen. Best leuk soms.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb er zelf helaas bijna geen. Duur en vaak inderdaad niet in je eentje te spelen helaas.
Ik heb 3 jaar lang, op mijn verjaardag en met Kerst een lijst rond laten gaan met spellen die ik wilde hebben. Heb die dus over die 3 jaar voornamelijk allemaal gekregenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb er zelf helaas bijna geen. Duur en vaak inderdaad niet in je eentje te spelen helaas.
top zal het zeker zijn!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook wel weer waar. Living on the edge.. alhoewel uit een vliegtuig is het meer on top of the edge denk ik
Mijn beste vriendin en haar vriend houden enorm van gezelschapsspelletjes. Met hen speel ik nog wel eens wat. Maar die heb ik nu ook al maanden niet gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vriendenkring vol nerds hebben is wel positief als je van spelletjes houdt.
Spellen zijn leuk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JAAA![]()
![]()
![]()
Maar ik doel echt op bordspellen. Heb een hele kast vol en gebruik het bijna nooit want de meesten vinden dat maar saai
Vorige week nog Triominos gedaan met mn zusje en moeder. Was ook echt alweer te lang geleden dan ik echte gezelschapsspelletjes heb gespeeld. Zonde is dat soms.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar lang, op mijn verjaardag en met Kerst een lijst rond laten gaan met spellen die ik wilde hebben. Heb die dus over die 3 jaar voornamelijk allemaal gekregenSommige gekocht, maar de meeste gekregen. Heb er nog genoeg op het lijstje die ik nog niet heb en wel wil, maar voorlopig even niet
Ik heb de deluxe editionquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Harmankardon het volgende:
Vroeger helemaal kapot gespeeld![]()
[ afbeelding ]
Betoverde doolhofquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook. Betoverde doolhofquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
Ohja da's ook lachen. Ik speel wel meequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:51 schreef Dqod het volgende:
Some day imma buy 30 seconds en als er niemand is die dat met mij wil spelen doe ik t wel alleen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:52 schreef Harmankardon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:53 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ohja da's ook lachen. Ik speel wel mee
Die is nog leuker met drank op.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:51 schreef Dqod het volgende:
Some day imma buy 30 seconds en als er niemand is die dat met mij wil spelen doe ik t wel alleen
Zit in een blik en heb extra mogelijkheden. Op sommige stukjes staat achterop een actie die je uit mag voeren, bijvoorbeeld dat je die beurt door een muurtje heen mag, of dat je van plek mag wisselen met de ander, dat je je tweede kaartje mag bekijken, dat soort dingenquote:
Yes it is. Of stoned.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die is nog leuker met drank op.
Lastig winnen lijkt mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:55 schreef artelligence het volgende:
Beste spel ever is verstoppertje spelen met m'n onzichtbare vriendjes
The I in team. Go teamquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |