quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
...
Ik snap dat je niet serieus was ma'am.
Mja, ik volg het niet. Zal wel aan mij liggenquote:
Je kent de "grap" toch wel?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik volg het niet. Zal wel aan mij liggen.
De term grap vind ik dan weer te ver gaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kent de "grap" toch wel?
Wat is er aan de hand als je vrouw voor de TV staat? Dan is de ketting uit de keuken te lang.
Ik zei niet dat het een goeie grap was.
Lees Dead Presidents, frikkin' hilarischquote:
Ja, moet sowieso eens een zooi comics downloaden van hem, maar dat komt er dan weer niet vanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees Dead Presidents, frikkin' hilarisch
Toch even fijn dat je die laatste opmerking erbij plaatstquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand als je vrouw voor de TV staat? Dan is de ketting uit de keuken te lang.
Disclaimer, altijd verstandigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch even fijn dat je die laatste opmerking erbij plaatst
Ja dat ken ik wel. Maar ik snapte de connectie met het Duits praten niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow zo, nee ik ook niet als ik er nu over nadenkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel. Maar ik snapte de connectir met het Duits praten niet.
Ik vergeet die altijdquote:
Enjoyquote:
Ik dek me wel in in dit wespennestquote:
Verstandig van jequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dek me wel in in dit wespennest.
Ach, ik durf wel vanwege de afstandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dek me wel in in dit wespennest.
Slim, ik heb er nog wel een paar op kortere afstand, 1 zelfs op loopafstand bijnaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik durf wel vanwege de afstand
Oppassen dat er niet ineens een baksteen door je raam vliegt dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slim, ik heb er nog wel een paar op kortere afstand, 1 zelfs op loopafstand bijna. s
Ik zit op 3 hoog, dat zal wel loplopenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oppassen dat er niet ineens een baksteen door je raam vliegt dan.
Dat is juist zo mooi, je zal nooit weten dat ie voor jou was, aangezien er dan op de 1e en 2e ook bakstenen zullen liggen. En anders kan ze altijd nog de wind de schuld gevenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit op 3 hoog, dat zal wel loplopen.
Wie zegt dat het een ze is?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is juist zo mooi, je zal nooit weten dat ie voor jou was, aangezien er dan op de 1e en 2e ook bakstenen zullen liggen. En anders kan ze altijd nog de wind de schuld geven
De hele tijd over je schouder kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slim, ik heb er nog wel een paar op kortere afstand, 1 zelfs op loopafstand bijna. s
Voorlopig staan we nog wel op goeie voet denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De hele tijd over je schouder kijken
Want alle vrouwen zijn freaks?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nam ik aan, gewoon even voor het gemak
Nee, want ik zie gewoon eerder een vrouw uit frustratie met jou een baksteen door je raam gooien dan een man. Mja dat is eigenlijk alleen gebaseerd op een gutfeeling, niet op feiten natuurlijk.quote:
Je maakt het jezelf ook niet echt makkelijk he?quote:
Je hebt ook gewoon gelijk hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want ik zie gewoon eerder een vrouw uit frustratie met jou een baksteen door je raam gooien dan een man. Mja dat is eigenlijk alleen gebaseerd op een gutfeeling, niet op feiten natuurlijk.
"If you're part of a crew, nobody ever tells you that they're going to kill you, doesn't happen that way. There weren't any arguments or curses like in the movies. See, your murderers come with smiles, they come as your friends, the people who've cared for you all of your life. And they always seem to come at a time that you're at your weakest and most in need of their help."quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig staan we nog wel op goeie voet denk ik.
Wat niet precies?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf ook niet echt makkelijk he?
Ook goed, ik slaap er niet minder doorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"If you're part of a crew, nobody ever tells you that they're going to kill you, doesn't happen that way. There weren't any arguments or curses like in the movies. See, your murderers come with smiles, they come as your friends, the people who've cared for you all of your life. And they always seem to come at a time that you're at your weakest and most in need of their help."
Gij linke Loetje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook goed, ik slaap er niet minder door.
Zowel heen vanmorgen als terug daarnet ben ik zowat van mn fiets gewaaidquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
Die wind hier, tering. Van die mini tornado's
He gadverquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zowel heen vanmorgen als terug daarnet ben ik zowat van mn fiets gewaaidEn vanmorgen daarbij ook nog eens (voor de derde dag op rij
) zeiknat geregend op werk aangekomen
Mijn bus reed vanmorgen nog niet toen ik op werk moest zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He gadverDaarom heb ik vanochtend besloten de bus te nemen. Fuck dit weer op de fiets.
Ja super kut dusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn bus reed vanmorgen nog niet toen ik op werk moest zijnEn dan nog had het wening zin gehad
#10....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)m=4ldqpgp#.mh28qAg1v
Leuke datingverhalen.
Mja, op dit soort dagen baal ik extra hard dat ik geen eigen autootje kan houdenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja super kut dusAch beetje geluk nog maar een paar daagjes deze kutzooi.
Slettebakje ben je toch ook.quote:
Opel kopen, 250 euro?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, op dit soort dagen baal ik extra hard dat ik geen eigen autootje kan houden
Nee hoor, alleen blof kan echt nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Zal ik maar zwijgen over wat ik hoor en zie?
Zit er op zulke dagen ook aan te denken om een rijbewijs te halen, herkenbaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, op dit soort dagen baal ik extra hard dat ik geen eigen autootje kan houden
Rijbewijs heb ik welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit er op zulke dagen ook aan te denken om een rijbewijs te halen, herkenbaar.
Goed punt. Past niet in je budget?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rijbewijs heb ik welMaar een rijbewijs is maar weinig waard zonder een eigen auto
Niet in mijn maandelijkse budget neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt. Past niet in je budget?
Jammer.quote:
Geen zin om gifjes te zoeken de hele tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Ik ga even lunchen op een terrasje
Als je die hoort slaak je een diepe zilte zucht?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen blof kan echt niet.
Ja, zoietsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je die hoort slaak je een diepe zilte zucht?
Niet waar. Jouw situatie is 100% geschikt om een bob te zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rijbewijs heb ik welMaar een rijbewijs is maar weinig waard zonder een eigen auto
Poëtische pretenties van Blof.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je die hoort slaak je een diepe zilte zucht?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Niet waar. Jouw situatie is 100% geschikt om een bob te zijn
Met dat andere wel?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, daar is toch ook helemaal niks mis mee
van die teksten sla je onverwacht maar zeker op de vlucht?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Nee, ik trek het slecht die achterlijke teksten, muzikaal gaat het nog wel.
Hou opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
van die teksten sla je onverwacht maar zeker op de vlucht?
Waarschijnlijk eentje waarvan je zelf nog moet zorgen dat 'ie het ook doetquote:
Hij kost maar 200, en hij doet het, en hij is niet van mij maar van rivalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eentje waarvan je zelf nog moet zorgen dat 'ie het ook doet
Serieus?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
opel corsa. 200 euro. rijdt. apk. groen. slecht in de lak.
Ik doe niet aan opelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij kost maar 200, en hij doet het, en hij is niet van mij maar van rival.
Hoeveel kost 'ie ongeveer per maand?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
opel corsa. 200 euro. rijdt. apk. groen. slecht in de lak.
Ja, dat viel snel hoorquote:
Nou ja, hij is iig niet van mij, dat wou ik even duidelijk makenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe niet aan opel
is van een dinnetje
Sinds die Corsa misschien leuker/praktischer isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn 2 auto's nog niet genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |