#10....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)m=4ldqpgp#.mh28qAg1v
Leuke datingverhalen.
Mja, op dit soort dagen baal ik extra hard dat ik geen eigen autootje kan houdenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja super kut dusAch beetje geluk nog maar een paar daagjes deze kutzooi.
Slettebakje ben je toch ook.quote:
Opel kopen, 250 euro?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, op dit soort dagen baal ik extra hard dat ik geen eigen autootje kan houden
Nee hoor, alleen blof kan echt nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Zal ik maar zwijgen over wat ik hoor en zie?
Zit er op zulke dagen ook aan te denken om een rijbewijs te halen, herkenbaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, op dit soort dagen baal ik extra hard dat ik geen eigen autootje kan houden
Rijbewijs heb ik welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit er op zulke dagen ook aan te denken om een rijbewijs te halen, herkenbaar.
Goed punt. Past niet in je budget?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rijbewijs heb ik welMaar een rijbewijs is maar weinig waard zonder een eigen auto
Niet in mijn maandelijkse budget neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt. Past niet in je budget?
Jammer.quote:
Geen zin om gifjes te zoeken de hele tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Ik ga even lunchen op een terrasje
Als je die hoort slaak je een diepe zilte zucht?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen blof kan echt niet.
Ja, zoietsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je die hoort slaak je een diepe zilte zucht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |