Voorlopig staan we nog wel op goeie voet denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De hele tijd over je schouder kijken
Want alle vrouwen zijn freaks?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nam ik aan, gewoon even voor het gemak
Nee, want ik zie gewoon eerder een vrouw uit frustratie met jou een baksteen door je raam gooien dan een man. Mja dat is eigenlijk alleen gebaseerd op een gutfeeling, niet op feiten natuurlijk.quote:
Je maakt het jezelf ook niet echt makkelijk he?quote:
Je hebt ook gewoon gelijk hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want ik zie gewoon eerder een vrouw uit frustratie met jou een baksteen door je raam gooien dan een man. Mja dat is eigenlijk alleen gebaseerd op een gutfeeling, niet op feiten natuurlijk.
"If you're part of a crew, nobody ever tells you that they're going to kill you, doesn't happen that way. There weren't any arguments or curses like in the movies. See, your murderers come with smiles, they come as your friends, the people who've cared for you all of your life. And they always seem to come at a time that you're at your weakest and most in need of their help."quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig staan we nog wel op goeie voet denk ik.
Wat niet precies?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf ook niet echt makkelijk he?
Ook goed, ik slaap er niet minder doorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"If you're part of a crew, nobody ever tells you that they're going to kill you, doesn't happen that way. There weren't any arguments or curses like in the movies. See, your murderers come with smiles, they come as your friends, the people who've cared for you all of your life. And they always seem to come at a time that you're at your weakest and most in need of their help."
Gij linke Loetje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook goed, ik slaap er niet minder door.
Zowel heen vanmorgen als terug daarnet ben ik zowat van mn fiets gewaaidquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
Die wind hier, tering. Van die mini tornado's
He gadverquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zowel heen vanmorgen als terug daarnet ben ik zowat van mn fiets gewaaidEn vanmorgen daarbij ook nog eens (voor de derde dag op rij
) zeiknat geregend op werk aangekomen
Mijn bus reed vanmorgen nog niet toen ik op werk moest zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He gadverDaarom heb ik vanochtend besloten de bus te nemen. Fuck dit weer op de fiets.
Ja super kut dusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn bus reed vanmorgen nog niet toen ik op werk moest zijnEn dan nog had het wening zin gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |