Het is dan ook een verkapt naamtopicquote:
Respectquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan een nummertje omwisselen maar ja ik kan nog wel inloggen![]()
Ik voel de liefdequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is dan ook een verkapt naamtopic
Er zijn al zat tetten TT's geweest, maar nog geen tosti TTquote:
Fuck die tosti'squote:
Pulsating and allquote:
Iets met imitatie van een schaap met paringsdriftquote:
Omdat ICQ echt al duizend jaar oud is, dat jij dan nog steeds je code uit je hoofd weet vind ik dat knap.quote:
Voor tulp?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef FrauMilena het volgende:
Ik moest net lachen omdat ik ernstig mee werd gesleurd door de wind. Blij dat er verder niemand liep, anders sta je echt voor tulp
Ja nu voel ik me ook echt heel jongquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ICQ echt al duizend jaar oud is, dat jij dan nog steeds je code uit je hoofd weet vind ik dat knap.![]()
Maar misschien ben je gewoon heel oldskool en gebruik je het nog. Kan natuurlijk ook, maar dit stamt bij mij uit de periode van inbellen
Wie niet?quote:
Sorryquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nu voel ik me ook echt heel jong![]()
En nee ik gebruik het niet meer. Tegenwoordig is het voornamelijk whatsapp/hangouts van gmail (als ik op de laptop zit)
Ja, dat weet ik toch niet. Ik ga dat toch niet aan iedereen vragen?quote:
"Meeeeeh so horny"quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Iets met imitatie van een schaap met paringsdrift![]()
rival zit er natuurlijk direct weer bovenop, no pun :$quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik toch niet. Ik ga dat toch niet aan iedereen vragen?
skype heb ik ook nog maar gebruik dat echt zeldenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry![]()
Whatsapp en skype eigenlijk, sinds msn ook volgens mij al jaren dood is
Deze kans liet ik niet aan mij voorbij gaan schatquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
rival zit er natuurlijk direct weer bovenop, no pun :$
Ja, dat was nou wel bekend toch?quote:
quote:
Ja, dan snap ik wel dat de dames wegblijvenquote:
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Deze kans liet ik niet aan mij voorbij gaan schat
I'm listening *gaat ervoor zitten*quote:
Hoelaat pik je me opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, maar ik moet over een uur alweer wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoelaat pik je me op
/smoothSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zei pikIk denk dat we hier even iets aan moeten doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Meerdere opties. bijvoorbeeld Zie onderstaandequote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoelaat pik je me op
/smoothSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Not bad, not bad :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
Meerdere opties. bijvoorbeeld Zie onderstaande
[..]
Ik zei pikGodverdomme, ik lachteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:26 schreef Dqod het volgende:
[..]!
[..]
Ja, dan snap ik wel dat de dames wegblijven
[..]
Dat begrijp ik![]()
Denk het jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
Het is de wind jongens en meisjes.. kolder in den kop
Ik zei pikYou've got a bad case of the faxiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zomertijd heeft ook vast nog invloed!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Denk het ja
Geen volle maan iig, dus moet wel
"Alle vrouwen zijn toch een beetje lesbisch? "quote:
Balen. Ik moet nog even. Straks naar de stad om een nieuwe blender te halen. Ik heb deze pas serieus een maandje of zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet over een uur alweer weg
En wtf. Chunks of time are just dissapearing. Ineens zijn we 45 min verder
Oh dear....quote:
Heteroflexibel, uhhuhquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
"Alle vrouwen zijn toch een beetje lesbisch? "
heteroflexibelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heteroflexibel, uhhuh
Yeahno
Keertje de lakens delen daarentegen is weer een ander verhaal :$
Nohhhquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Balen. Ik moet nog even. Straks naar de stad om een nieuwe blender te halen. Ik heb deze pas serieus een maandje of zo.
"It's not about the song. It's about the sex. You know.. The sex"quote:
Denk het niet. Was 15 euro bij de Action.quote:
Mijn collega's kijken me nou heel debiel aanquote:
Ik doe hier geen verdere uitspraken over. Talk to my lawyer :$quote:
Sla ze in elkander op z'n minstquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk het niet. Was 15 euro bij de Action.
Eigenlijk doet het apparaat het nog, maar er zit een scheur in de beker.quote:
Moest je nou weer lachen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn collega's kijken me nou heel debiel aanIk ga snel ff peukje doen
Ik ook niet..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik doe hier geen verdere uitspraken over. Talk to my lawyer :$
Alsnogquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk doet het apparaat het nog, maar er zit een scheur in de beker.
*Tosti van de grond raaptquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moest je nou weer lachen?
[..]
Ik ook niet..
de iphone lader 1.50 euro. zit ook 2 jaar garantie opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk het niet. Was 15 euro bij de Action.
Maar ik heb geen bonnetje meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
de iphone lader 1.50 euro. zit ook 2 jaar garantie op
Van dat soort dingetjes bewaar ik het niet. :$ Mede omdat ik denk dat het toch geen zin heeft. Maar misschien toch maar toen de volgende keer.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben tijdens het fietsen omver gewaaid.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik heb ook andere dingen gekocht toen. Maakt dat iets uit?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je gepind fera ? Soms wil dat ook nog wel eens helpen met een printje van het bedrag
Lag in de bosjes. :$ Toch maar met OV naar het werk straks, blijkbaar kunnen mijn fiets en mijn onvoldoende overgewicht dit niet handelen.quote:
Proberen waard of niet? Of even bellen om te vragen of dat ook mogelijk is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik heb ook andere dingen gekocht toen. Maakt dat iets uit?
Aaaahwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
Klotewind iddquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lag in de bosjes. :$ Toch maar met OV naar het werk straks, blijkbaar kunnen mijn fiets en mijn onvoldoende overgewicht dit niet handelen.
JAquote:
Ja, hardopquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moest je nou weer lachen?
[..]
Ik ook niet..
Dan heb ik altijd flauwe zin.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, hardopI'm easily entertained als ik flauwe zin heb.
Flauwe zin...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Flauwe zin en m er lafjes inhangen, zoiets?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
lafjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Flauwe zin en m er lafjes inhangen, zoiets?
Oh ja, ik ging, doei :$
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
Nee hoor, ik ben nog heel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klotewind idd
Niks kapot verder?
Ik hoop dat ik het straks overleef iig.
Is er een andere manier van hem erin hangen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Flauwe zin en m er lafjes inhangen, zoiets?
Oh ja, ik ging, doei :$
Ik dus ook niet van die laders omdat ik elke maand een nieuwe moet halen.. Maar zag ineens 2 jaar garantie op de doos staanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Van dat soort dingetjes bewaar ik het niet. :$ Mede omdat ik denk dat het toch geen zin heeft. Maar misschien toch maar toen de volgende keer.
En als ik al bewaar raar ik het toch wel weer kwijt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dus ook niet van die laders omdat ik elke maand een nieuwe moet halen.. Maar zag ineens 2 jaar garantie op de doos staan
Ik leg het dan altijd "op een plek waar ik het niet vergeet" en dan ben ik het toch altijd kwijt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
En als ik al bewaar raar ik het toch wel weer kwijt.
Ik flikker het altijd op 1plek neer, tot het vol is, dan flikker ik het alsnog wegquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een speciaal doosje voor bonnetjes en facturen![]()
/huismuts
Ik vind bonnetjes en dat soort dingen al snel rommelig, dus dan berg ik het ergens op. Maar dan raakt het ergens tussen, of ik gooi het toch per ongeluk weg tijdens een schoonmaakbui.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik leg het dan altijd "op een plek waar ik het niet vergeet" en dan ben ik het toch altijd kwijt.
Heb van mijn moeder geleerd dat je dat soort dingen in een ordner moet bewaren, onder een huishouduitgavenkopje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind bonnetjes en dat soort dingen al snel rommelig, dus dan berg ik het ergens op. Maar dan raakt het ergens tussen, of ik gooi het toch per ongeluk weg tijdens een schoonmaakbui.
Ik ben altijd hitsig, het is dat ik soms nog iets meer lui benquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:44 schreef Harmankardon het volgende:
Voorjaar en iedereen is weer hitsig. Of nog meer hitsig
Boh. Een eckte eckte.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
/huismuts
You don't sayquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben altijd hitsig, het is dat ik soms nog iets meer lui ben
I sla even over denk ik, dat klinkt echt ranzigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben auberginechipjes aan het maken, ben benieuwd of het een beetje lekker is.
Ik heb een hele lade vol met bonnetjes... van spullen in mijn huis e.d... Maar toen ik laatst iets wilde claimen bij de verzekering kon ik daar het bonnetje niet van vinden natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
En als ik al bewaar raar ik het toch wel weer kwijt.
Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb van mijn moeder geleerd dat je dat soort dingen in een ordner moet bewaren, onder een huishouduitgavenkopje.
Maar op mijn 17e gestopt met dat bijhouden.
Same here, alleen als het duur was claim ik garantie etcquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen zin in.Alleen van echt dure dingen bewaar ik bewijsjes.
Sweet potato fries zijn ook yummy.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben auberginechipjes aan het maken, ben benieuwd of het een beetje lekker is.
Het is gewoon chips, maar dan van iets anders dan aardappel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I sla even over denk ik, dat klinkt echt ranzig.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sweet potato fries zijn ook yummy.
Ik haat aubergine, dus jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is gewoon chips, maar dan van iets anders dan aardappel.
Dat is ook geweldig lekker ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sweet potato fries zijn ook yummy.
Doet me niets, empathie is voor vrouwenquote:
Mag wel, maar dan niet mekkeren dat er nooit wat gebeurtquote:
Mannenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doet me niets, empathie is voor vrouwen.
Nee, vrouwen zeg ik toch?quote:
Ja, dat ik het zei snap ik, ik zei het namelijkquote:
Dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ik het zei snap ik, ik zei het namelijk.
Dan moet je het beter opschrijvenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je het beter opschrijven.
Neequote:
En that's why we don't need feminismquote:
Volgens mij is het echt zonder groente waar mensen van houden of het juist afschuwelijk vinden, ik vraag me af waarom, want de smaak is toch redelijk neutraal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef FrauMilena het volgende:
Ik lust overigens ook geen aubergine. Bah bah
Substantie en smaak(combinatie)quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt zonder groente waar mensen van houden of het juist afschuwelijk vinden, ik vraag me af waarom, want de smaak is toch redelijk neutraal.
Zij mag wel blijven van mij hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En that's why we don't need feminism.
Als je mij hoort mekkeren is het eerder dat er teveel moet gebeuren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag wel, maar dan niet mekkeren dat er nooit wat gebeurt.
Van mij ook wel, maar zo snel opgeven en dan de ander de schuld geven, typisch feminsmquote:
Ja, dat zeg ik, te luiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Als je mij hoort mekkeren is het eerder dat er teveel moet gebeuren.
Hee, niet zo alles over een kam scheren jaquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
/huismuts
Ook niet alle vrouwenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doet me niets, empathie is voor vrouwen.
Wait what.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij ook wel, maar zo snel opgeven en dan de ander de schuld geven, typisch feminsm.
Voel jij je een uitzondering dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee, niet zo alles over een kam scheren ja
het lag aan ons volgens jou, niet aan je schrijfstijl, en je wou het niet aanpassen, typischquote:
Nee ok, maar iig nooit mannenquote:
Dat ik geen zin heb om iets uit te leggen en daarom 'nee' zeg betekent niet dat ik gelijk jullie de schuld geef.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het lag aan ons volgens jou, niet aan je schrijfstijl, en je wou het niet aanpassen, typisch.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat ik geen zin heb om iets uit te leggen en daarom 'nee' zeg betekent niet dat ik gelijk jullie de schuld geef.![]()
Maargoed, meeste mannen.
Ik ben godverdomme aandoenlijk jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Voel jij je een uitzondering dan?
Ja zo kom je nu ook wel overquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme aandoenlijk ja
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ja, ik heb er ook weinig mee.
Sarcasme, meisje, leer het, gebruik het, leef hetquote:
Nja peuters die stampen omdat ze geen bietjes willen eten zijn soms ook aandoenlijk. Ik vind dit wel een mooie vergelijkingquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sarcasme, meisje, leer het, gebruik het, leef het![]()
Jawel, ik kan het ook wel met ze vinden natuurlijk, beetje voetbal kijken, beetje wijven kijken, bierdrinken etc. Maar verder mogen jullie ze hebbenquote:
Ik zou in je wangetjes knijpen hoor. Teder, dat welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sarcasme, meisje, leer het, gebruik het, leef het![]()
Zo 1 wil ik er ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, ik kan het ook wel met ze vinden natuurlijk, beetje voetbal kijken, beetje wijven kijken, bierdrinken etc. Maar verder mogen jullie ze hebben.
Ik ga het niet doen, maar iemand anders zou doen :quote:
Zo gaat dat hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Grapjas, 3 voor 2euro hier hoor. Nja 1,99zelfs.
quote:
That would be me!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen, maar iemand anders zou doen :
Ja, hoi.
Bewust zelfsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Werd je onbewust in het Duits aangesproken?
Ik vind ze beide superquote:
Die vind ik niks aanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wou ook deze, maar uitverkocht
[ afbeelding ]
Deadpool is awesomequote:
Ketting?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dan is de ketting vast niet gebroken?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Deadpool rules, al ken ik te weinig van hem, wat ik ken is geniaal.
Ja, dat soort bijna meme's iddquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
...
Ik snap dat je niet serieus was ma'am.
Mja, ik volg het niet. Zal wel aan mij liggenquote:
Je kent de "grap" toch wel?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik volg het niet. Zal wel aan mij liggen.
De term grap vind ik dan weer te ver gaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kent de "grap" toch wel?
Wat is er aan de hand als je vrouw voor de TV staat? Dan is de ketting uit de keuken te lang.
Ik zei niet dat het een goeie grap was.
Lees Dead Presidents, frikkin' hilarischquote:
Ja, moet sowieso eens een zooi comics downloaden van hem, maar dat komt er dan weer niet vanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees Dead Presidents, frikkin' hilarisch
Toch even fijn dat je die laatste opmerking erbij plaatstquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand als je vrouw voor de TV staat? Dan is de ketting uit de keuken te lang.
Disclaimer, altijd verstandigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch even fijn dat je die laatste opmerking erbij plaatst
Ja dat ken ik wel. Maar ik snapte de connectie met het Duits praten niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow zo, nee ik ook niet als ik er nu over nadenkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel. Maar ik snapte de connectir met het Duits praten niet.
Ik vergeet die altijdquote:
Enjoyquote:
Ik dek me wel in in dit wespennestquote:
Verstandig van jequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dek me wel in in dit wespennest.
Ach, ik durf wel vanwege de afstandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dek me wel in in dit wespennest.
Slim, ik heb er nog wel een paar op kortere afstand, 1 zelfs op loopafstand bijnaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik durf wel vanwege de afstand
Oppassen dat er niet ineens een baksteen door je raam vliegt dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slim, ik heb er nog wel een paar op kortere afstand, 1 zelfs op loopafstand bijna. s
Ik zit op 3 hoog, dat zal wel loplopenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oppassen dat er niet ineens een baksteen door je raam vliegt dan.
Dat is juist zo mooi, je zal nooit weten dat ie voor jou was, aangezien er dan op de 1e en 2e ook bakstenen zullen liggen. En anders kan ze altijd nog de wind de schuld gevenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit op 3 hoog, dat zal wel loplopen.
Wie zegt dat het een ze is?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is juist zo mooi, je zal nooit weten dat ie voor jou was, aangezien er dan op de 1e en 2e ook bakstenen zullen liggen. En anders kan ze altijd nog de wind de schuld geven
De hele tijd over je schouder kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slim, ik heb er nog wel een paar op kortere afstand, 1 zelfs op loopafstand bijna. s
Voorlopig staan we nog wel op goeie voet denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De hele tijd over je schouder kijken
Want alle vrouwen zijn freaks?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nam ik aan, gewoon even voor het gemak
Nee, want ik zie gewoon eerder een vrouw uit frustratie met jou een baksteen door je raam gooien dan een man. Mja dat is eigenlijk alleen gebaseerd op een gutfeeling, niet op feiten natuurlijk.quote:
Je maakt het jezelf ook niet echt makkelijk he?quote:
Je hebt ook gewoon gelijk hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, want ik zie gewoon eerder een vrouw uit frustratie met jou een baksteen door je raam gooien dan een man. Mja dat is eigenlijk alleen gebaseerd op een gutfeeling, niet op feiten natuurlijk.
"If you're part of a crew, nobody ever tells you that they're going to kill you, doesn't happen that way. There weren't any arguments or curses like in the movies. See, your murderers come with smiles, they come as your friends, the people who've cared for you all of your life. And they always seem to come at a time that you're at your weakest and most in need of their help."quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig staan we nog wel op goeie voet denk ik.
Wat niet precies?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf ook niet echt makkelijk he?
Ook goed, ik slaap er niet minder doorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"If you're part of a crew, nobody ever tells you that they're going to kill you, doesn't happen that way. There weren't any arguments or curses like in the movies. See, your murderers come with smiles, they come as your friends, the people who've cared for you all of your life. And they always seem to come at a time that you're at your weakest and most in need of their help."
Gij linke Loetje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook goed, ik slaap er niet minder door.
Zowel heen vanmorgen als terug daarnet ben ik zowat van mn fiets gewaaidquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef HostiMeister het volgende:
Die wind hier, tering. Van die mini tornado's
He gadverquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zowel heen vanmorgen als terug daarnet ben ik zowat van mn fiets gewaaidEn vanmorgen daarbij ook nog eens (voor de derde dag op rij
) zeiknat geregend op werk aangekomen
Mijn bus reed vanmorgen nog niet toen ik op werk moest zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
He gadverDaarom heb ik vanochtend besloten de bus te nemen. Fuck dit weer op de fiets.
Ja super kut dusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn bus reed vanmorgen nog niet toen ik op werk moest zijnEn dan nog had het wening zin gehad
#10....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:49 schreef HeatWave het volgende:
http://www.buzzfeed.com/j(...)m=4ldqpgp#.mh28qAg1v
Leuke datingverhalen.
Mja, op dit soort dagen baal ik extra hard dat ik geen eigen autootje kan houdenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja super kut dusAch beetje geluk nog maar een paar daagjes deze kutzooi.
Slettebakje ben je toch ook.quote:
Opel kopen, 250 euro?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, op dit soort dagen baal ik extra hard dat ik geen eigen autootje kan houden
Nee hoor, alleen blof kan echt nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef rival het volgende:
[..]
Zal ik maar zwijgen over wat ik hoor en zie?
Zit er op zulke dagen ook aan te denken om een rijbewijs te halen, herkenbaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, op dit soort dagen baal ik extra hard dat ik geen eigen autootje kan houden
Rijbewijs heb ik welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit er op zulke dagen ook aan te denken om een rijbewijs te halen, herkenbaar.
Goed punt. Past niet in je budget?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rijbewijs heb ik welMaar een rijbewijs is maar weinig waard zonder een eigen auto
Niet in mijn maandelijkse budget neequote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goed punt. Past niet in je budget?
Jammer.quote:
Geen zin om gifjes te zoeken de hele tijdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Ik ga even lunchen op een terrasje
Als je die hoort slaak je een diepe zilte zucht?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen blof kan echt niet.
Ja, zoietsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je die hoort slaak je een diepe zilte zucht?
Niet waar. Jouw situatie is 100% geschikt om een bob te zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rijbewijs heb ik welMaar een rijbewijs is maar weinig waard zonder een eigen auto
Poëtische pretenties van Blof.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:02 schreef rival het volgende:
[..]
Als je die hoort slaak je een diepe zilte zucht?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Niet waar. Jouw situatie is 100% geschikt om een bob te zijn
Met dat andere wel?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, daar is toch ook helemaal niks mis mee
van die teksten sla je onverwacht maar zeker op de vlucht?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Nee, ik trek het slecht die achterlijke teksten, muzikaal gaat het nog wel.
Hou opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
van die teksten sla je onverwacht maar zeker op de vlucht?
Waarschijnlijk eentje waarvan je zelf nog moet zorgen dat 'ie het ook doetquote:
Hij kost maar 200, en hij doet het, en hij is niet van mij maar van rivalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eentje waarvan je zelf nog moet zorgen dat 'ie het ook doet
Serieus?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
opel corsa. 200 euro. rijdt. apk. groen. slecht in de lak.
Ik doe niet aan opelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij kost maar 200, en hij doet het, en hij is niet van mij maar van rival.
Hoeveel kost 'ie ongeveer per maand?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
opel corsa. 200 euro. rijdt. apk. groen. slecht in de lak.
Ja, dat viel snel hoorquote:
Nou ja, hij is iig niet van mij, dat wou ik even duidelijk makenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe niet aan opel
is van een dinnetje
Sinds die Corsa misschien leuker/praktischer isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn 2 auto's nog niet genoeg?
Sinds nooitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 16:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn 2 auto's nog niet genoeg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |