lafjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Flauwe zin en m er lafjes inhangen, zoiets?
Oh ja, ik ging, doei :$
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben tijdens het fietsen omver gewaaid.
Nee hoor, ik ben nog heel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klotewind idd
Niks kapot verder?
Ik hoop dat ik het straks overleef iig.
Is er een andere manier van hem erin hangen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Flauwe zin en m er lafjes inhangen, zoiets?
Oh ja, ik ging, doei :$
Ik dus ook niet van die laders omdat ik elke maand een nieuwe moet halen.. Maar zag ineens 2 jaar garantie op de doos staanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Van dat soort dingetjes bewaar ik het niet. :$ Mede omdat ik denk dat het toch geen zin heeft. Maar misschien toch maar toen de volgende keer.
En als ik al bewaar raar ik het toch wel weer kwijt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
Ik dus ook niet van die laders omdat ik elke maand een nieuwe moet halen.. Maar zag ineens 2 jaar garantie op de doos staan
Ik leg het dan altijd "op een plek waar ik het niet vergeet" en dan ben ik het toch altijd kwijt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
En als ik al bewaar raar ik het toch wel weer kwijt.
Ik flikker het altijd op 1plek neer, tot het vol is, dan flikker ik het alsnog wegquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een speciaal doosje voor bonnetjes en facturen![]()
/huismuts
Ik vind bonnetjes en dat soort dingen al snel rommelig, dus dan berg ik het ergens op. Maar dan raakt het ergens tussen, of ik gooi het toch per ongeluk weg tijdens een schoonmaakbui.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik leg het dan altijd "op een plek waar ik het niet vergeet" en dan ben ik het toch altijd kwijt.
Heb van mijn moeder geleerd dat je dat soort dingen in een ordner moet bewaren, onder een huishouduitgavenkopje.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind bonnetjes en dat soort dingen al snel rommelig, dus dan berg ik het ergens op. Maar dan raakt het ergens tussen, of ik gooi het toch per ongeluk weg tijdens een schoonmaakbui.
Ik ben altijd hitsig, het is dat ik soms nog iets meer lui benquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:44 schreef Harmankardon het volgende:
Voorjaar en iedereen is weer hitsig. Of nog meer hitsig
Boh. Een eckte eckte.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
/huismuts
You don't sayquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben altijd hitsig, het is dat ik soms nog iets meer lui ben
I sla even over denk ik, dat klinkt echt ranzigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben auberginechipjes aan het maken, ben benieuwd of het een beetje lekker is.
Ik heb een hele lade vol met bonnetjes... van spullen in mijn huis e.d... Maar toen ik laatst iets wilde claimen bij de verzekering kon ik daar het bonnetje niet van vinden natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:51 schreef Fera het volgende:
[..]
En als ik al bewaar raar ik het toch wel weer kwijt.
Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb van mijn moeder geleerd dat je dat soort dingen in een ordner moet bewaren, onder een huishouduitgavenkopje.
Maar op mijn 17e gestopt met dat bijhouden.
Same here, alleen als het duur was claim ik garantie etcquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar heb ik helemaal geen zin in.Alleen van echt dure dingen bewaar ik bewijsjes.
Sweet potato fries zijn ook yummy.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:57 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben auberginechipjes aan het maken, ben benieuwd of het een beetje lekker is.
Het is gewoon chips, maar dan van iets anders dan aardappel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I sla even over denk ik, dat klinkt echt ranzig.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sweet potato fries zijn ook yummy.
Ik haat aubergine, dus jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is gewoon chips, maar dan van iets anders dan aardappel.
Dat is ook geweldig lekker ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sweet potato fries zijn ook yummy.
Doet me niets, empathie is voor vrouwenquote:
Mag wel, maar dan niet mekkeren dat er nooit wat gebeurtquote:
Mannenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doet me niets, empathie is voor vrouwen.
Nee, vrouwen zeg ik toch?quote:
Ja, dat ik het zei snap ik, ik zei het namelijkquote:
Dat bedoel ik niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat ik het zei snap ik, ik zei het namelijk.
Dan moet je het beter opschrijvenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je het beter opschrijven.
Neequote:
En that's why we don't need feminismquote:
Volgens mij is het echt zonder groente waar mensen van houden of het juist afschuwelijk vinden, ik vraag me af waarom, want de smaak is toch redelijk neutraal.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:03 schreef FrauMilena het volgende:
Ik lust overigens ook geen aubergine. Bah bah
Substantie en smaak(combinatie)quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt zonder groente waar mensen van houden of het juist afschuwelijk vinden, ik vraag me af waarom, want de smaak is toch redelijk neutraal.
Zij mag wel blijven van mij hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En that's why we don't need feminism.
Als je mij hoort mekkeren is het eerder dat er teveel moet gebeuren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag wel, maar dan niet mekkeren dat er nooit wat gebeurt.
Van mij ook wel, maar zo snel opgeven en dan de ander de schuld geven, typisch feminsmquote:
Ja, dat zeg ik, te luiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Als je mij hoort mekkeren is het eerder dat er teveel moet gebeuren.
Hee, niet zo alles over een kam scheren jaquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
/huismuts
Ook niet alle vrouwenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doet me niets, empathie is voor vrouwen.
Wait what.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij ook wel, maar zo snel opgeven en dan de ander de schuld geven, typisch feminsm.
Voel jij je een uitzondering dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee, niet zo alles over een kam scheren ja
het lag aan ons volgens jou, niet aan je schrijfstijl, en je wou het niet aanpassen, typischquote:
Nee ok, maar iig nooit mannenquote:
Dat ik geen zin heb om iets uit te leggen en daarom 'nee' zeg betekent niet dat ik gelijk jullie de schuld geef.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het lag aan ons volgens jou, niet aan je schrijfstijl, en je wou het niet aanpassen, typisch.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat ik geen zin heb om iets uit te leggen en daarom 'nee' zeg betekent niet dat ik gelijk jullie de schuld geef.![]()
Maargoed, meeste mannen.
Ik ben godverdomme aandoenlijk jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Voel jij je een uitzondering dan?
Ja zo kom je nu ook wel overquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme aandoenlijk ja
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ja, ik heb er ook weinig mee.
Sarcasme, meisje, leer het, gebruik het, leef hetquote:
Nja peuters die stampen omdat ze geen bietjes willen eten zijn soms ook aandoenlijk. Ik vind dit wel een mooie vergelijkingquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sarcasme, meisje, leer het, gebruik het, leef het![]()
Jawel, ik kan het ook wel met ze vinden natuurlijk, beetje voetbal kijken, beetje wijven kijken, bierdrinken etc. Maar verder mogen jullie ze hebbenquote:
Ik zou in je wangetjes knijpen hoor. Teder, dat welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sarcasme, meisje, leer het, gebruik het, leef het![]()
Zo 1 wil ik er ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, ik kan het ook wel met ze vinden natuurlijk, beetje voetbal kijken, beetje wijven kijken, bierdrinken etc. Maar verder mogen jullie ze hebben.
Ik ga het niet doen, maar iemand anders zou doen :quote:
Zo gaat dat hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Grapjas, 3 voor 2euro hier hoor. Nja 1,99zelfs.
quote:
That would be me!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen, maar iemand anders zou doen :
Ja, hoi.
Bewust zelfsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Werd je onbewust in het Duits aangesproken?
Ik vind ze beide superquote:
Die vind ik niks aanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wou ook deze, maar uitverkocht
[ afbeelding ]
Deadpool is awesomequote:
Ketting?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dan is de ketting vast niet gebroken?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Deadpool rules, al ken ik te weinig van hem, wat ik ken is geniaal.
Ja, dat soort bijna meme's iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |