Zij mag wel blijven van mij hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En that's why we don't need feminism.
Als je mij hoort mekkeren is het eerder dat er teveel moet gebeuren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag wel, maar dan niet mekkeren dat er nooit wat gebeurt.
Van mij ook wel, maar zo snel opgeven en dan de ander de schuld geven, typisch feminsmquote:
Ja, dat zeg ik, te luiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Als je mij hoort mekkeren is het eerder dat er teveel moet gebeuren.
Hee, niet zo alles over een kam scheren jaquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een speciaal doosje voor bonnetjes en facturen![]()
/huismuts
Ook niet alle vrouwenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doet me niets, empathie is voor vrouwen.
Wait what.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij ook wel, maar zo snel opgeven en dan de ander de schuld geven, typisch feminsm.
Voel jij je een uitzondering dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee, niet zo alles over een kam scheren ja
het lag aan ons volgens jou, niet aan je schrijfstijl, en je wou het niet aanpassen, typischquote:
Nee ok, maar iig nooit mannenquote:
Dat ik geen zin heb om iets uit te leggen en daarom 'nee' zeg betekent niet dat ik gelijk jullie de schuld geef.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het lag aan ons volgens jou, niet aan je schrijfstijl, en je wou het niet aanpassen, typisch.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat ik geen zin heb om iets uit te leggen en daarom 'nee' zeg betekent niet dat ik gelijk jullie de schuld geef.![]()
Maargoed, meeste mannen.
Ik ben godverdomme aandoenlijk jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Voel jij je een uitzondering dan?
Ja zo kom je nu ook wel overquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme aandoenlijk ja
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ja, ik heb er ook weinig mee.
Sarcasme, meisje, leer het, gebruik het, leef hetquote:
Nja peuters die stampen omdat ze geen bietjes willen eten zijn soms ook aandoenlijk. Ik vind dit wel een mooie vergelijkingquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sarcasme, meisje, leer het, gebruik het, leef het![]()
Jawel, ik kan het ook wel met ze vinden natuurlijk, beetje voetbal kijken, beetje wijven kijken, bierdrinken etc. Maar verder mogen jullie ze hebbenquote:
Ik zou in je wangetjes knijpen hoor. Teder, dat welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sarcasme, meisje, leer het, gebruik het, leef het![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |