Zij mag wel blijven van mij hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En that's why we don't need feminism.
Als je mij hoort mekkeren is het eerder dat er teveel moet gebeuren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag wel, maar dan niet mekkeren dat er nooit wat gebeurt.
Van mij ook wel, maar zo snel opgeven en dan de ander de schuld geven, typisch feminsmquote:
Ja, dat zeg ik, te luiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef rival het volgende:
[..]
Als je mij hoort mekkeren is het eerder dat er teveel moet gebeuren.
Hee, niet zo alles over een kam scheren jaquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een speciaal doosje voor bonnetjes en facturen![]()
/huismuts
Ook niet alle vrouwenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doet me niets, empathie is voor vrouwen.
Wait what.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Van mij ook wel, maar zo snel opgeven en dan de ander de schuld geven, typisch feminsm.
Voel jij je een uitzondering dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee, niet zo alles over een kam scheren ja
het lag aan ons volgens jou, niet aan je schrijfstijl, en je wou het niet aanpassen, typischquote:
Nee ok, maar iig nooit mannenquote:
Dat ik geen zin heb om iets uit te leggen en daarom 'nee' zeg betekent niet dat ik gelijk jullie de schuld geef.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het lag aan ons volgens jou, niet aan je schrijfstijl, en je wou het niet aanpassen, typisch.
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dat ik geen zin heb om iets uit te leggen en daarom 'nee' zeg betekent niet dat ik gelijk jullie de schuld geef.![]()
Maargoed, meeste mannen.
Ik ben godverdomme aandoenlijk jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Voel jij je een uitzondering dan?
Ja zo kom je nu ook wel overquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme aandoenlijk ja
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ja, ik heb er ook weinig mee.
Sarcasme, meisje, leer het, gebruik het, leef hetquote:
Nja peuters die stampen omdat ze geen bietjes willen eten zijn soms ook aandoenlijk. Ik vind dit wel een mooie vergelijkingquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sarcasme, meisje, leer het, gebruik het, leef het![]()
Jawel, ik kan het ook wel met ze vinden natuurlijk, beetje voetbal kijken, beetje wijven kijken, bierdrinken etc. Maar verder mogen jullie ze hebbenquote:
Ik zou in je wangetjes knijpen hoor. Teder, dat welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sarcasme, meisje, leer het, gebruik het, leef het![]()
Zo 1 wil ik er ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel, ik kan het ook wel met ze vinden natuurlijk, beetje voetbal kijken, beetje wijven kijken, bierdrinken etc. Maar verder mogen jullie ze hebben.
Ik ga het niet doen, maar iemand anders zou doen :quote:
Zo gaat dat hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Grapjas, 3 voor 2euro hier hoor. Nja 1,99zelfs.
quote:
That would be me!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga het niet doen, maar iemand anders zou doen :
Ja, hoi.
Bewust zelfsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:21 schreef rival het volgende:
[..]
Werd je onbewust in het Duits aangesproken?
Ik vind ze beide superquote:
Die vind ik niks aanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wou ook deze, maar uitverkocht
[ afbeelding ]
Deadpool is awesomequote:
Ketting?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:24 schreef rival het volgende:
[..]
Maar dan is de ketting vast niet gebroken?
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:25 schreef HeatWave het volgende:
Deadpool rules, al ken ik te weinig van hem, wat ik ken is geniaal.
Ja, dat soort bijna meme's iddquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
...
Ik snap dat je niet serieus was ma'am.
Mja, ik volg het niet. Zal wel aan mij liggenquote:
Je kent de "grap" toch wel?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik volg het niet. Zal wel aan mij liggen.
De term grap vind ik dan weer te ver gaanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kent de "grap" toch wel?
Wat is er aan de hand als je vrouw voor de TV staat? Dan is de ketting uit de keuken te lang.
Ik zei niet dat het een goeie grap was.
Lees Dead Presidents, frikkin' hilarischquote:
Ja, moet sowieso eens een zooi comics downloaden van hem, maar dat komt er dan weer niet vanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees Dead Presidents, frikkin' hilarisch
Toch even fijn dat je die laatste opmerking erbij plaatstquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand als je vrouw voor de TV staat? Dan is de ketting uit de keuken te lang.
Disclaimer, altijd verstandigquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch even fijn dat je die laatste opmerking erbij plaatst
Ja dat ken ik wel. Maar ik snapte de connectie met het Duits praten niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ow zo, nee ik ook niet als ik er nu over nadenkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja dat ken ik wel. Maar ik snapte de connectir met het Duits praten niet.
Ik vergeet die altijdquote:
Enjoyquote:
Ik dek me wel in in dit wespennestquote:
Verstandig van jequote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dek me wel in in dit wespennest.
Ach, ik durf wel vanwege de afstandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dek me wel in in dit wespennest.
Slim, ik heb er nog wel een paar op kortere afstand, 1 zelfs op loopafstand bijnaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, ik durf wel vanwege de afstand
Oppassen dat er niet ineens een baksteen door je raam vliegt dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slim, ik heb er nog wel een paar op kortere afstand, 1 zelfs op loopafstand bijna. s
Ik zit op 3 hoog, dat zal wel loplopenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oppassen dat er niet ineens een baksteen door je raam vliegt dan.
Dat is juist zo mooi, je zal nooit weten dat ie voor jou was, aangezien er dan op de 1e en 2e ook bakstenen zullen liggen. En anders kan ze altijd nog de wind de schuld gevenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit op 3 hoog, dat zal wel loplopen.
Wie zegt dat het een ze is?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is juist zo mooi, je zal nooit weten dat ie voor jou was, aangezien er dan op de 1e en 2e ook bakstenen zullen liggen. En anders kan ze altijd nog de wind de schuld geven
De hele tijd over je schouder kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Slim, ik heb er nog wel een paar op kortere afstand, 1 zelfs op loopafstand bijna. s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |