quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef geen relatie met je hoor Yvje, ik wil gewoon even aan je zitten.Don't we allSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gaat gewoon terug naar oerlusten hoor, niks met emancipatie te maken :$quote:
Ik las flamoesregelsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iedereen toch? Screw de fatsoesregels!
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tosti's ging eten?
Kut :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Totsi met popcorn, hastikke lekkah.
Gewoon tijdens een sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik dan wel weer.
Ik heb ook wel naaktfoto's gekregen hoor, en vaak ook echt zo midden in een neutraal gesprek, dan zit je wel even met zo'n WTF kop hoor.
En dan delen met je evt nieuwe baasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gewoon tijdens een sollicitatiegesprek
Ah bah. Zo matig daar?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef artelligence het volgende:
Zo. Even kijken naar vacatures. Ben het wel een beetje zat hier.
Teamspeler tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan delen met je evt nieuwe baas.
Lijkt me wel beklonken die baan danquote:
Of als ze weet dat je vergadering hebt.... "zo blijf je misschien wel wakker"quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gewoon tijdens een sollicitatiegesprek
Teasequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik stuur wel eens random geuploade plaatjes waaraan je niets aan de url kunt zien wanneer een gesprek over seks gaat, en hoop dan dat mensen teleurgesteld zijn als het maar gewoon een onschuldig screenshot is van iets waar ik mee bezig was.
Ach man. Organisatorisch een puinhoop, processen... Welke processen? Iedereen heeft een mening, en als ik me daar 'niets' van aantrek en beslis wat ik denk dat het beste is, worden meningen alsnog mijn strot doorgedouwd. Wat een ongelooflijke hoerenzooi hier soms.quote:
Het is lastig hoor.. Sterkte meisjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef Dqod het volgende:
Ik wil even iedereen bedanken de mij succes wenst met het beleggen van mijn tosti. Fijn dat jullie in mij geloven:$
Wanneer je zo gemeen bent, ben je stiekem ook heel lief.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik stuur wel eens random geuploade plaatjes waaraan je niets aan de url kunt zien wanneer een gesprek over seks gaat, en hoop dan dat mensen teleurgesteld zijn als het maar gewoon een onschuldig screenshot is van iets waar ik mee bezig was.
Eh nee, niet naar iedereenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik whatsapp altijd mijn tieten naar iedereen
Dank je. Zware tijden, ditquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is lastig hoor.. Sterkte meisje
Nee hoor. Gewoon ijskoud.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer je zo gemeen bent, ben je stiekem ook heel lief.
Dat zijn wel de betere vriendinnetjes jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Of als ze weet dat je vergadering hebt.... "zo blijf je misschien wel wakker"
Hoiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik whatsapp altijd mijn tieten naar iedereen
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach man. Organisatorisch een puinhoop, processen... Welke processen? Iedereen heeft een mening, en als ik me daar 'niets' van aantrek en beslis wat ik denk dat het beste is, worden meningen alsnog mijn strot doorgedouwd. Wat een ongelooflijke hoerenzooi hier soms.
En toch een tosti-related-incident blijkbaarquote:
Zeg meisje voeg mij eens toe op je msn, dan kunnen wij spannend gesprekjes hebben., jeweetzelf. hostimeister@hotmail.comquote:
Ik haal nu de ham uit de verpakking.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch een tosti-related-incident blijkbaar.
ieuwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg meisje voeg mij eens toe op je msn, dan kunnen wij spannend gesprekjes hebben., jeweetzelf. hostimeister@hotmail.com
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
msnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg meisje voeg mij eens toe op je msn, dan kunnen wij spannend gesprekjes hebben., jeweetzelf. hostimeister@hotmail.com
Klote.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach man. Organisatorisch een puinhoop, processen... Welke processen? Iedereen heeft een mening, en als ik me daar 'niets' van aantrek en beslis wat ik denk dat het beste is, worden meningen alsnog mijn strot doorgedouwd. Wat een ongelooflijke hoerenzooi hier soms.
Succes met zoeken, kerelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zie er dan ook geen pun inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik haal nu de ham uit de verpakking.
/update
No pun overigens
Ik ben van slag ja?! LAAT MEquote:
Jij kan ditquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga maar eens naar buiten, eens kijken of ik of Moeder Natuur gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |