Seth wil mij en niet Ivie!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer van mannen houdt, om een of andere reden.
Misschien kan jij mij zo aanprijzen dat hij mij neemt en dan mag jij haarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef -Splash- het volgende:
Overigens heeft hij WEL Emilia Clarke gedaan en ik nog steeds niet....
Zakenvrouwtje, deze Yvquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan jij mij zo aanprijzen dat hij mij neemt en dan mag jij haar
Ja, dhuuh, ik natuurlijk ook welquote:
Is dat die chick die Smaug traint, met die vreemde bovenarmen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef -Splash- het volgende:
Overigens heeft hij WEL Emilia Clarke gedaan en ik nog steeds niet....
drinkzequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zakenvrouwtje, deze Yv
En nu ff naar huis en 952836528936252 bakken koffie drinken
Voor heel eventjes maar hoor, het moet wel bij celeb geilen blijven. Uiteindelijk komt mijn Fok!-er zijnde naar boven en wil ik het liefste alleen maar naar mijn zolder kamertje zonder haar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan jij mij zo aanprijzen dat hij mij neemt en dan mag jij haar
Heel eventjes is goed genoeg hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor heel eventjes maar hoor, het moet wel bij celeb geilen blijven. Uiteindelijk komt mijn Fok!-er zijnde naar boven en wil ik het liefste alleen maar naar mijn zolder kamertje zonder haar.
Wham, bam, thank you ma'am?quote:
Waar is je zelfwaardequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Seth mag alles. Zo ben ik dan ook wel weer
Blijkbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weg. Celebgeilen doet dat met je toch?
En puntige knieen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat die chick die Smaug traint, met die vreemde bovenarmen?
dan kom je weer uit op.... Wat is focussen? men noemt hier weleens een naam, maar is daar heus niet altijd mee bezig...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dhuuh, ik natuurlijk ook wel.
Maar what are the odds? Ik focus dan liever op iets haalbaarders, iemand waar je daadwerkelijk contact mee kan hebben, afspreken.
Ja ok, ik snap het ook wel hoor, maar ik heb er gewoon niet zoveel mee verder. Ik "bewonder" celebs om wat ze doen, natuurlijk zijn sommigen gewoon enorm lekker, maar wat ze buiten het werk om doen boeit me nooit zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
dan kom je weer uit op.... Wat is focussen? men noemt hier weleens een naam, maar is daar heus niet altijd mee bezig...
I know, right?quote:
Tuurlijk, ik snap dat wel hoor, maar het heeft zo weinig zin, dan staar ik liever naar een leuk meisje dat naast me zit aan tafel ofzoquote:
Ik doe niet meer aan complimenten na de laatstequote:
haha begrijpelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan complimenten na de laatste.
Je kan het hier eigenlijk nooit goed doen heb ik alweer gemerktquote:
Hoeft ook niet. Dat is toch het mooiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan het hier eigenlijk nooit goed doen heb ik alweer gemerkt.
Ook weer zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Dat is toch het mooie
Hij naar jou toch als een ware romanticusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Foei! Waar hebben we gister nou naar zitten kijken.
Dat is wel dat drakenvrouwtjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eh... in een relatie moet je ook altijd een wildcard afspreken. Een persoon met wie je gewoon zonder uitleg naar bed mag gaan en waar je SO volkomen begrip voor heeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik snap dat wel hoor, maar het heeft zo weinig zin, dan staar ik liever naar een leuk meisje dat naast me zit aan tafel ofzo.
Ja, dat "moet" iddquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh... in een relatie moet je ook altijd een wildcard afspreken. Een persoon met wie je gewoon zonder uitleg naar bed mag gaan en waar je SO volkomen begrip voor heeft.
Emilia Clarke.
Fuck de wetquote:
Ja johquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fuck de wet.
En dat zijn van die kleuterdingen, dan heb je het niet over een relatie maar over een schoolpleinvriendinnetje ofzo.
jaloersquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
Het enige waarop ik momenteel geil is mijn zwartebonentortilla.
Ja weet ik veel wie al die acteurs zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt ook goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik verlang vurig naar de huisgemaakte kerrie-eieren zo.
Ja, die zijn echt super hierquote:
Zonquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:49 schreef Samzz het volgende:
Oh jongens, het weer hier. Vanavond naar het strand.
Hier een paar miniwolkjes, verder strak blauwquote:
Yay kustlijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier een paar miniwolkjes, verder strak blauw
Hier ook blauwquote:
Me too.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wie al die acteurs zijn
Vind haar met donker haar mooier
Jaa bijna weer!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is wel dat drakenvrouwtje
Nog 2 weken ofzo toch?
Omdat windkracht over 9000quote:
Bovenop of onderop?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:02 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je jezelf verbergt kan natuurlijk 2 kanten op....
Ach sooo.quote:
quote:
quote:
SPOILER: spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's gonna go Oozaru on my ass anytime soonquote:
quote:
Keyword: Roerenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef Harmankardon het volgende:
Smerig altijd als je yoghurt neemt die een tijdje heeft gestaan, dat ja dan eerst een klets voorvocht krijgt
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef Harmankardon het volgende:
Smerig altijd als je yoghurt neemt die een tijdje heeft gestaan, dat ja dan eerst een klets voorvocht krijgt
Whud?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
It's gonna go Oozaru on my ass anytime soon
Laat ik er altijd eerst uit lekken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:04 schreef Harmankardon het volgende:
I just took DBZ-related posts to the next levelquote:
Voorvocht. Uitlekken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat ik er altijd eerst uit lekken.
quote:
quote:
Oog van de storm.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:07 schreef Harmankardon het volgende:
Hier is het zo windstil dat je kunt badmintonnen
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
I just took DBZ-related posts to the next level
Godverdomme wat geilquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mijn bakje yoghurt is er klaar voor
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
I just took DBZ-related posts to the next level
quote:
Ik vind heulmaal mooiquote:
En toch had je nu niet op je fiets willen zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:14 schreef artelligence het volgende:
Ugh, kuch, snotter, snif, snort, hatsjoe, snif
OV
Werksequote:
Nee idd! Met tegenwind 12 km fietsen :/quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch had je nu niet op je fiets willen zitten.
Moet ik straks gaan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee idd! Met tegenwind 12 km fietsen :/
Ik straks ook weer. En vanmorgen al. En morgen dus 3 keerquote:
OV een optie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik straks ook weer. En vanmorgen al. En morgen dus 3 keer
Wish I had a car
Nee, want dan ben ik al bijna waar ik moet zijnquote:
Fuckquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, want dan ben ik al bijna waar ik moet zijn
Yupquote:
Uithoekleven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, want dan ben ik al bijna waar ik moet zijn
Echt ehquote:
Ik woon ook in een jungle. Concrete junglequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Al moet ik zeggen dat ik het, mits mooi weer, echt awesome vind, zo midden in het bos
Maar nu?LEVENSGEVAARLIJK, OOK
Je bent zelf een concrete junglequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik woon ook in een jungle. Concrete jungle
Oppassen voor vallende bomen hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Al moet ik zeggen dat ik het, mits mooi weer, echt awesome vind, zo midden in het bos
Moet van een opel corsa af...... 200 euro moet te doen zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik straks ook weer. En vanmorgen al. En morgen dus 3 keer
Wish I had a car
ter info, ik ben n00b hier, waarom woon je in een caravan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Ik zou hem bijna kopenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Moet van een opel corsa af...... 200 euro moet te doen zijn
Je had het bos moeten zien man. Lag echt een boom om aan de bosrand en het hele bospad bezaaid onder de (dikke en dunne) takkenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Met een liaan in het midden? :$quote:
Omdat methlabquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ter info, ik ben n00b hier, waarom woon je in een caravan?.
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:23 schreef Dqod het volgende:
Ik heb hier niet echt een gigantisch antwoord op ofzo, behalve: "waarom niet" en "trailer trash"quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ter info, ik ben n00b hier, waarom woon je in een caravan?.
quote:
Oh ja, en datquote:
Dan is dit echt wat voor jouquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou hem bijna kopen. Ik hou van dat soort barrels
.
Ik vraag het me gewoon af, geen oordeelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb hier niet echt een gigantisch antwoord op ofzo, behalve: "waarom niet" en "trailer trash"
Zoiets
Het bevalt me wel tho
Daarom moet je ook voorzichtig doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je had het bos moeten zien man. Lag echt een boom om aan de bosrand en het hele bospad bezaaid onder de (dikke en dunne) takken
[..]!
[..]
Met een liaan in het midden? :$
rijdt ie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er even geen nut/plek voor, geen parkeervergunning meer in de buurt, en geen vriendinnetje dat net dr rijbewijs gehaald heeftquote:
400 huur p/m, alles inclusief. Prima te doen wel. Eigenlijk daarom ook. Kan ook niet teveel missen en dat mijn "avontuur" hier nog niet over isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag het me gewoon af, geen oordeel.
Wel goedkoop lijkt me dan?.
Ik mag alleen niet rijdenquote:
Ja, ik ben de heenweg daar al niet langsgegaan, durfde nietquote:
erg oud hoor vergeleken met waar ik in heb gereden van jouquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rijdt ie?
apk gekeurd?
veilig?
pics?
Ja dat geloof ik welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
erg oud hoor vergeleken met waar ik in heb gereden van jou
Valt me nog een beetje tegen, had het goedkoper verwachtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
400 huur p/m, alles inclusief. Prima te doen wel. Eigenlijk daarom ook. Kan ook niet teveel missen en dat mijn "avontuur" hier nog niet over is
[..]
Ik mag alleen niet rijden
nut/plek is overratedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er even geen nut/plek voor, geen parkeervergunning meer in de buurt, en geen vriendinnetje dat net dr rijbewijs gehaald heeft.
Nou ja, ik kan hem dus nergens parkeren zonder dat ik binnen 2 dagen meer heb uitgegeven dan de auto waard isquote:
Stacaravan eh, geen achterdeautocaravannetjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt me nog een beetje tegen, had het goedkoper verwachtmaar all-in is wel lekker natuurlijk.
Hoe werkt dat dan, mag je overal zomaar staan of heb je een vaste plek?
Nee ok, dan is dat weer helderquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stacaravan eh, geen achterdeautocaravannetje
Vaste plek dus, al zou ik m waarschijnlijk wel mogen verplaatsen. Denk ik. Lijkt me wel lastig tho
even de ijdoornlaan oversteken en hem gratis bij die flats zetten....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan hem dus nergens parkeren zonder dat ik binnen 2 dagen meer heb uitgegeven dan de auto waard is.
Ah welnee. Bind ik zo ff achter m'n fietsje :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, dan is dat weer helder.
Lijkt me idd een hele klus dan.
Geen idee wat er is maar ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:32 schreef yats het volgende:
Thxs voor de appjes en berichten allen. Ik hoop dat het morgen een betere dag is.
Je kan hem al aan Lola kwijt gok ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
even de ijdoornlaan oversteken en hem gratis bij die flats zetten....
Moet ik alles bedenken?
Ik heb een trekhaak, probeer het de volgende keer wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stacaravan eh, geen achterdeautocaravannetje
Vaste plek dus, al zou ik m waarschijnlijk wel mogen verplaatsen. Denk ik. Lijkt me wel lastig tho
Ja, maar je moet dan ook nog vooruit komen he?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah welnee. Bind ik zo ff achter m'n fietsje :$
Met volle tank is die nog een derde meer waard ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan hem al aan Lola kwijt gok ik.
Idd, gaat hard met de waarde zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met volle tank is die nog een derde meer waard ook
Hahaha, ohhh youquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een trekhaak, probeer het de volgende keer wel.
Nou kwijt kwijt....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitzonderlijk ontwikkelde beenspieren door al dat fietsen. Piece of cookiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dan ook nog vooruit komen he?.
okequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal foto's en info sturen... even geduld
Ik hou alle opties openquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zet een krat bier op dat je geen millimeter vooruit komtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uitzonderlijk ontwikkelde beenspieren door al dat fietsen. Piece of cookie
Ik ben niet echt een optie dusquote:
Is er nou op een zaterdag ook iets te beleven in Ede? Jongeren zullen daar toch ook uitgaan neem ik aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uitzonderlijk ontwikkelde beenspieren door al dat fietsen. Piece of cookie
Ja heb ik niks aanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zet een krat bier op dat je geen millimeter vooruit komt.
Ja, er zijn wel wat dingetjes hier. Zelf heb ik hier wel een leuk kroegje gevonden om te hangenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is er nou op een zaterdag ook iets te beleven in Ede? Jongeren zullen daar toch ook uitgaan neem ik aan.
Dat zijn ook 2 opties. En opties zijn te allen tijde optioneelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou niet van opties... ik doe het of niet.
Ook goed, laten we dat ding gewoon staan waar ie staat en gaan we bier zuipenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja heb ik niks aan. Ik wil zelf dat krat bier
[..]
Do itquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou niet van opties... ik doe het of niet.
Ja maar.... NOUUUUUUUUUUUU WAT DOE JEquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zijn ook 2 opties. En opties zijn te allen tijde optioneel
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:32 schreef yats het volgende:
Thxs voor de appjes en berichten allen. Ik hoop dat het morgen een betere dag is.
Dat zijn de betere dealsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook goed, laten we dat ding gewoon staan waar ie staat en gaan we bier zuipen.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:32 schreef yats het volgende:
Daarom; bewbsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar.... NOUUUUUUUUUUUU WAT DOE JE![]()
Een optie ergens opnemen is eeuwige twijfel dit dat blabla
Scheelt een hoop gepruts denk ikquote:
Idd. Ketting van de fiets, dorst omdat we het krat niet leegzuipen ditdat allesquote:
Het leven is zo simpel als je alle ingewikkelde factoren buiten beschouwing laatquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd. Ketting van de fiets, dorst omdat we het krat niet leegzuipen ditdat alles
BIER IT IS
Wijze man, dezequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het leven is zo simpel als je alle ingewikkelde factoren buiten beschouwing laat.
JA! EN TETTEN!quote:
quote:
Nou ja, van mij hoeft het ook niet, maar jij wou er meer van wetenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een auto.. of nouhja... die staat niet op mijn naam
Idd, die zijn echt onvindbaar op het internet tegenwoordigquote:
Imho kijkt het leuker als je de eigenaar kentquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, die zijn echt onvindbaar op het internet tegenwoordig.
Ik hoef ze niet van random chicks op het internetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, die zijn echt onvindbaar op het internet tegenwoordig.
Mwah, opzich, maar het blijven plaatjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Imho kijkt het leuker als je de eigenaar kent
Nouquote:
Nouquote:
Oh boyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet van random chicks op het internet
Heb niet voor niets een FOK!-mapje
quote:
Ik ben geen beginnerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, van mij hoeft het ook niet, maar jij wou er meer van weten.
Dit zijn echt ideale auto's voor beginners, toen mijn vriendin dr rijbewijs haalde heb ik ook via FOK! een oud barrel voor dr gekocht, heeft het echt prima gedaan tot ze hem in de prak reed, wat niet boeide, gewoon meteen een andere gekocht.
"hou je avond vrij vanavond, we gaan even iets ophalen voor je".
Ik chanteer daar niemand mee. Puur voor m'n eigen plezierquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh boy.
Chantagemateriaal aan het verzamelen?.
Daar is niets mis mee, denk ik danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik chanteer daar niemand mee. Puur voor m'n eigen plezier
Hahaha.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hooguit mijn manboobs, en dat wil ik je niet aan doen.
Wie ben je nou weer aan het hosselen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet van random chicks op het internet
Heb niet voor niets een FOK!-mapje
Sws nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, denk ik dan.
Mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie ben je nou weer aan het hosselen?
Maar een plaatje dat iemand voor je maakt...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, opzich, maar het blijven plaatjes.
Succesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws niet
Maar nu ga ik even tosti's maken
Ja, het idee is wel leuk, been there, done thatquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Maar een plaatje dat iemand voor je maakt...
Niemand. Still trying to reach the unattainablequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie ben je nou weer aan het hosselen?
Faxie? Die is als je je best doet uiteindelijk wel te hosselen hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand. Still trying to reach the unattainable
Het valt altijd te proberen natuurlijk.quote:
Ohai Yvquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iedereen toch? Screw de fatsoesregels!
Als je een beetje een volhouder en doorzetter bent is dat vast mogelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Faxie? Die is als je je best doet uiteindelijk wel te hosselen hoor
Nou dan...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het idee is wel leuk, been there, done that.
Ohwja, misschien had ik erbij moeten zeggen dat het dan wel van de juiste geaardheid zo handig is zodat je niet naar dingen buiten je gave gaat proberenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt altijd te proberen natuurlijk.
[..]
Ohai Yv
Ow wowquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Haiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, misschien had ik erbij moeten zeggen dat het dan wel van de juiste geaardheid zo handig is zodat je niet naar dingen buiten je gave gaat proberen
auwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, misschien had ik erbij moeten zeggen dat het dan wel van de juiste geaardheid zo handig is zodat je niet naar dingen buiten je gave gaat proberen
Ik vind het toch niet zo enorm spannend meer, afgestompt enzoquote:
Ik vind het eigenlijk al impressive dat je ze überhaupt krijgt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik dat wist kreeg ik ze van iedereen
Ja maar... je bent zo leuk, alleen om nou daarom mijzelf anders voor te doen vind ik ook weer zo wat..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga even in een hoekje huilen, ik trek dit echt niet Yv
Punt dat ik wilde maken is dat dit soort plaatjes me meer doen dan random tieten van het internet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het toch niet zo enorm spannend meer, afgestompt enzo.
Nice. Ik ga wel weer naar KPDquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik dat wist kreeg ik ze van iedereen
Dat iemand mij zoiets gunt..... ja.....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al impressive dat je ze überhaupt krijgt.
Keertje afspreken met z'n drieen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar... je bent zo leuk, alleen om nou daarom mijzelf anders voor te doen vind ik ook weer zo wat..
Ik hoef geen relatie met je hoor Yvje, ik wil gewoon even aan je zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar... je bent zo leuk, alleen om nou daarom mijzelf anders voor te doen vind ik ook weer zo wat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon net doen of ze het allemaal speciaal voor jou gepost hebbenquote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Dat iemand mij zoiets gunt..... ja.....
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef geen relatie met je hoor Yvje, ik wil gewoon even aan je zitten.NeujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*pakt popcorn erbijI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
[..]
Ik hoef geen relatie met je hoor Yvje, ik wil gewoon even aan je zitten.Bedolven onder mooie vrouwen, ik snap wel waarom de mannen het hier soms zo moeilijk hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
Ik hoef geen relatie met je hoor Yvje, ik wil gewoon even aan je zitten.EmancipatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat begrijp ik dan wel weerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Punt dat ik wilde maken is dat dit soort plaatjes me meer doen dan random tieten van het internet.
Totsi met popcorn, hastikke lekkah.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tosti's ging eten?
[..]
Ik hoef geen relatie met je hoor Yvje, ik wil gewoon even aan je zitten.Don't we allSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gaat gewoon terug naar oerlusten hoor, niks met emancipatie te maken :$quote:
Ik las flamoesregelsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tosti's ging eten?
Kut :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Totsi met popcorn, hastikke lekkah.
Gewoon tijdens een sollicitatiegesprekquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik dan wel weer.
Ik heb ook wel naaktfoto's gekregen hoor, en vaak ook echt zo midden in een neutraal gesprek, dan zit je wel even met zo'n WTF kop hoor.
En dan delen met je evt nieuwe baasquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gewoon tijdens een sollicitatiegesprek
Ah bah. Zo matig daar?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef artelligence het volgende:
Zo. Even kijken naar vacatures. Ben het wel een beetje zat hier.
Teamspeler tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan delen met je evt nieuwe baas.
Lijkt me wel beklonken die baan danquote:
Of als ze weet dat je vergadering hebt.... "zo blijf je misschien wel wakker"quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:04 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Gewoon tijdens een sollicitatiegesprek
Teasequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik stuur wel eens random geuploade plaatjes waaraan je niets aan de url kunt zien wanneer een gesprek over seks gaat, en hoop dan dat mensen teleurgesteld zijn als het maar gewoon een onschuldig screenshot is van iets waar ik mee bezig was.
Ach man. Organisatorisch een puinhoop, processen... Welke processen? Iedereen heeft een mening, en als ik me daar 'niets' van aantrek en beslis wat ik denk dat het beste is, worden meningen alsnog mijn strot doorgedouwd. Wat een ongelooflijke hoerenzooi hier soms.quote:
Het is lastig hoor.. Sterkte meisjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef Dqod het volgende:
Ik wil even iedereen bedanken de mij succes wenst met het beleggen van mijn tosti. Fijn dat jullie in mij geloven:$
Wanneer je zo gemeen bent, ben je stiekem ook heel lief.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik stuur wel eens random geuploade plaatjes waaraan je niets aan de url kunt zien wanneer een gesprek over seks gaat, en hoop dan dat mensen teleurgesteld zijn als het maar gewoon een onschuldig screenshot is van iets waar ik mee bezig was.
Eh nee, niet naar iedereenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik whatsapp altijd mijn tieten naar iedereen
Dank je. Zware tijden, ditquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is lastig hoor.. Sterkte meisje
Nee hoor. Gewoon ijskoud.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:08 schreef rival het volgende:
[..]
Wanneer je zo gemeen bent, ben je stiekem ook heel lief.
Dat zijn wel de betere vriendinnetjes jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Of als ze weet dat je vergadering hebt.... "zo blijf je misschien wel wakker"
Hoiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik whatsapp altijd mijn tieten naar iedereen
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach man. Organisatorisch een puinhoop, processen... Welke processen? Iedereen heeft een mening, en als ik me daar 'niets' van aantrek en beslis wat ik denk dat het beste is, worden meningen alsnog mijn strot doorgedouwd. Wat een ongelooflijke hoerenzooi hier soms.
En toch een tosti-related-incident blijkbaarquote:
Zeg meisje voeg mij eens toe op je msn, dan kunnen wij spannend gesprekjes hebben., jeweetzelf. hostimeister@hotmail.comquote:
Ik haal nu de ham uit de verpakking.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch een tosti-related-incident blijkbaar.
ieuwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg meisje voeg mij eens toe op je msn, dan kunnen wij spannend gesprekjes hebben., jeweetzelf. hostimeister@hotmail.com
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
msnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg meisje voeg mij eens toe op je msn, dan kunnen wij spannend gesprekjes hebben., jeweetzelf. hostimeister@hotmail.com
Klote.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach man. Organisatorisch een puinhoop, processen... Welke processen? Iedereen heeft een mening, en als ik me daar 'niets' van aantrek en beslis wat ik denk dat het beste is, worden meningen alsnog mijn strot doorgedouwd. Wat een ongelooflijke hoerenzooi hier soms.
Succes met zoeken, kerelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zie er dan ook geen pun inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik haal nu de ham uit de verpakking.
/update
No pun overigens
Ik ben van slag ja?! LAAT MEquote:
Jij kan ditquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga maar eens naar buiten, eens kijken of ik of Moeder Natuur gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |