I know, right?quote:
Tuurlijk, ik snap dat wel hoor, maar het heeft zo weinig zin, dan staar ik liever naar een leuk meisje dat naast me zit aan tafel ofzoquote:
Ik doe niet meer aan complimenten na de laatstequote:
haha begrijpelijkquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan complimenten na de laatste.
Je kan het hier eigenlijk nooit goed doen heb ik alweer gemerktquote:
Hoeft ook niet. Dat is toch het mooiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan het hier eigenlijk nooit goed doen heb ik alweer gemerkt.
Ook weer zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Dat is toch het mooie
Hij naar jou toch als een ware romanticusquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Foei! Waar hebben we gister nou naar zitten kijken.
Dat is wel dat drakenvrouwtjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eh... in een relatie moet je ook altijd een wildcard afspreken. Een persoon met wie je gewoon zonder uitleg naar bed mag gaan en waar je SO volkomen begrip voor heeft.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik snap dat wel hoor, maar het heeft zo weinig zin, dan staar ik liever naar een leuk meisje dat naast me zit aan tafel ofzo.
Ja, dat "moet" iddquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:38 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh... in een relatie moet je ook altijd een wildcard afspreken. Een persoon met wie je gewoon zonder uitleg naar bed mag gaan en waar je SO volkomen begrip voor heeft.
Emilia Clarke.
Fuck de wetquote:
Ja johquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Fuck de wet.
En dat zijn van die kleuterdingen, dan heb je het niet over een relatie maar over een schoolpleinvriendinnetje ofzo.
jaloersquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:41 schreef Lokasenna het volgende:
Het enige waarop ik momenteel geil is mijn zwartebonentortilla.
Ja weet ik veel wie al die acteurs zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klinkt ook goed.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Ik verlang vurig naar de huisgemaakte kerrie-eieren zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |