Seth wil mij en niet Ivie!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer van mannen houdt, om een of andere reden.
Misschien kan jij mij zo aanprijzen dat hij mij neemt en dan mag jij haarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef -Splash- het volgende:
Overigens heeft hij WEL Emilia Clarke gedaan en ik nog steeds niet....
Zakenvrouwtje, deze Yvquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan jij mij zo aanprijzen dat hij mij neemt en dan mag jij haar
Ja, dhuuh, ik natuurlijk ook welquote:
Is dat die chick die Smaug traint, met die vreemde bovenarmen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef -Splash- het volgende:
Overigens heeft hij WEL Emilia Clarke gedaan en ik nog steeds niet....
drinkzequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zakenvrouwtje, deze Yv
En nu ff naar huis en 952836528936252 bakken koffie drinken
Voor heel eventjes maar hoor, het moet wel bij celeb geilen blijven. Uiteindelijk komt mijn Fok!-er zijnde naar boven en wil ik het liefste alleen maar naar mijn zolder kamertje zonder haar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:03 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien kan jij mij zo aanprijzen dat hij mij neemt en dan mag jij haar
Heel eventjes is goed genoeg hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:08 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Voor heel eventjes maar hoor, het moet wel bij celeb geilen blijven. Uiteindelijk komt mijn Fok!-er zijnde naar boven en wil ik het liefste alleen maar naar mijn zolder kamertje zonder haar.
Wham, bam, thank you ma'am?quote:
Waar is je zelfwaardequote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Seth mag alles. Zo ben ik dan ook wel weer
Blijkbaarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Weg. Celebgeilen doet dat met je toch?
En puntige knieen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is dat die chick die Smaug traint, met die vreemde bovenarmen?
dan kom je weer uit op.... Wat is focussen? men noemt hier weleens een naam, maar is daar heus niet altijd mee bezig...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dhuuh, ik natuurlijk ook wel.
Maar what are the odds? Ik focus dan liever op iets haalbaarders, iemand waar je daadwerkelijk contact mee kan hebben, afspreken.
Ja ok, ik snap het ook wel hoor, maar ik heb er gewoon niet zoveel mee verder. Ik "bewonder" celebs om wat ze doen, natuurlijk zijn sommigen gewoon enorm lekker, maar wat ze buiten het werk om doen boeit me nooit zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 12:20 schreef rival het volgende:
[..]
dan kom je weer uit op.... Wat is focussen? men noemt hier weleens een naam, maar is daar heus niet altijd mee bezig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |