Of de bril omlaag doen, er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, al zou Sound of Music wel een opgave blijven, hoe geweldig ze ook is.
Buh. Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, al zou Sound of Music wel een opgave blijven, hoe geweldig ze ook is.
That be true niggah :$quote:
Ja ok, maar dat komt omdat dat echt een debiele discussie is die ik hoop nooit echt te hoeven voeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Of de bril omlaag doen, er zijn grenzen.
Das nog wat andersquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Buh. Moet er niet aan denken.
Ooit gehad met een vriendin die een musical ging opvoeren met haar theatergroep. Ben gewoon weggelopen omdat het zo slecht was
voor de lol misschien. Als ze daar serieus over begint lach ik haar uitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat komt omdat dat echt een debiele discussie is die ik hoop nooit echt te hoeven voeren.
Idd, dat is echt een reden om te kappen, je druk maken om zoietsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
voor de lol misschien. Als ze daar serieus over begint lach ik haar uit
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie zoveel South park-afleveringen hier voorbijkomen...
Ik heb de roast gemist zekerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Justin Bieber is zowaar leuk
Schijnt wel aardig te zijn, al zijn het vaak wel grappen die niet echt specifiek op de geroaste van toepassing zijn, maar gewoon uitwisselbaarquote:
Ja, tot nu toe erg goed. Al 2 keer thee geknoeid. Nu maar even geen thee meer uit veiligheidsoverwegingenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt wel aardig te zijn, al zijn het vaak wel grappen die niet echt specifiek op de geroaste van toepassing zijn, maar gewoon uitwisselbaar.
Nou dan moet je de rest van de roasts maar eens bekijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt wel aardig te zijn, al zijn het vaak wel grappen die niet echt specifiek op de geroaste van toepassing zijn, maar gewoon uitwisselbaar.
Soms wel, heb ze allemaal gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Nou dan moet je de rest van de roasts maar eens bekijken
Ze worden meestal wel heeel persoonlijk hoor..
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Justin Bieber is zowaar leuk
Ken je ze die dat niet hebben dan? Ik ken echt geen persoon zonder zelfspot....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat? Mannen met zelfspot is echt wel +10 hoor
Ik helaas wel, zitten er hier ook een paar met zeer weinig hoor. Al hangt het van het onderwerp af ook wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ken je ze die dat niet hebben dan? Ik ken echt geen persoon zonder zelfspot....
Wat niet op kan tegen haar ubergrote ego en die domme drollevangers die ze draagt. Ik ben nu aan het downloaden, maar sowieso is het nooit grappig om meisjes te treiteren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is wel enorm vooropgezet denk ik, hij heeft dat normaal gesproken namelijk totaal niet, het is echt een imago-building dingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is wel enorm vooropgezet denk ik, hij heeft dat normaal gesproken namelijk totaal niet, het is echt een imago-building ding.
Ja begrijpelijk, had hij ook wel nodig. Maar het werkt wel echt een keer zowaarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is wel enorm vooropgezet denk ik, hij heeft dat normaal gesproken namelijk totaal niet, het is echt een imago-building ding.
Het is gewoon (logisch) een verwend kutkind, dit is gewoon om te laten zien dat hij "volwassen" is geworden. Best grappig dus, maar wel een marketingstunt vind ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.Hij is nogal bekend om zijn korte lont.
We zullen zien IRL nuquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, had hij ook wel nodig. Maar het werkt wel echt een keer zowaar
Tot nu toe wel...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef -Splash- het volgende:
Is hij leuker dan de Donald Trump roast?
Ja tuurlijk! Maar toch fijn dat het een keer iets wat vermakelijk is ipv stomme liedjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon (logisch) een verwend kutkind, dit is gewoon om te laten zien dat hij "volwassen" is geworden. Best grappig dus, maar wel een marketingstunt vind ik.
Helemaal eens hoor, blijft gewoon grappig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tot nu toe wel...
[..]
Ja tuurlijk! Maar toch fijn dat het een keer iets wat vermakelijk is ipv stomme liedjes.
Hier ook ja?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik helaas wel, zitten er hier ook een paar met zeer weinig hoor. Al hangt het van het onderwerp af ook wel.
En ook bij iemand met zelfspot kan je weer net een gevoelige snaar raken natuurlijk..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik helaas wel, zitten er hier ook een paar met zeer weinig hoor. Al hangt het van het onderwerp af ook wel.
Mwah, paar gasten, maar dat zijn sowieso beetje vreemde eenden in de bijt in mijn hoofd althans.quote:
WAT BEDOEL JE?!?!?!? WAAROM ZEG JE DIT?!?!?! JE GAAT NU DUIDELIJK TE VER JA!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
En ook bij iemand met zelfspot kan je weer net een gevoelige snaar raken natuurlijk..
Sorry he? :$quote:
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
En ook bij iemand met zelfspot kan je weer net een gevoelige snaar raken natuurlijk..
Sethquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef -Splash- het volgende:
Zijn er nog failroasters zoals The Situation (nog nooit van gehoord voor de roast, elke vorm van publiciteit is publiciteit blijkbaar):
Oh, btw Seth MacFarlane.
Even mezelf kastijden :$quote:
Zo falen als hem doet niemandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef -Splash- het volgende:
Zijn er nog failroasters zoals The Situation (nog nooit van gehoord voor de roast, elke vorm van publiciteit is publiciteit blijkbaar):
Oh, btw Seth MacFarlane.
Dit!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
[..]
SethOhw zou hem echt wel doen, alleen al zodat hij er daarna een grapje over kan maken
Dan neem ik toch gewoon een stapje terugquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
WAT BEDOEL JE?!?!?!? WAAROM ZEG JE DIT?!?!?! JE GAAT NU DUIDELIJK TE VER JA!!
Ik denk dat ie meer van mannen houdt, om een of andere reden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
SethOhw zou hem echt wel doen, alleen al zodat hij er daarna een grapje over kan maken
Schijnt mee te vallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer van mannen houdt, om een of andere reden.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schijnt mee te vallen.
Nja dan nog, hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |