Dat zijn wel de betere vriendinnetjes jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:05 schreef rival het volgende:
[..]
Of als ze weet dat je vergadering hebt.... "zo blijf je misschien wel wakker"
Hoiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik whatsapp altijd mijn tieten naar iedereen
Klinkt gezellig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach man. Organisatorisch een puinhoop, processen... Welke processen? Iedereen heeft een mening, en als ik me daar 'niets' van aantrek en beslis wat ik denk dat het beste is, worden meningen alsnog mijn strot doorgedouwd. Wat een ongelooflijke hoerenzooi hier soms.
En toch een tosti-related-incident blijkbaarquote:
Zeg meisje voeg mij eens toe op je msn, dan kunnen wij spannend gesprekjes hebben., jeweetzelf. hostimeister@hotmail.comquote:
Ik haal nu de ham uit de verpakking.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch een tosti-related-incident blijkbaar.
ieuwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg meisje voeg mij eens toe op je msn, dan kunnen wij spannend gesprekjes hebben., jeweetzelf. hostimeister@hotmail.com
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
Ik stuur wel eens random geuploade plaatjes waaraan je niets aan de url kunt zien wanneer een gesprek over seks gaat, en hoop dan dat mensen teleurgesteld zijn als het maar gewoon een onschuldig screenshot is van iets waar ik mee bezig was.
msnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeg meisje voeg mij eens toe op je msn, dan kunnen wij spannend gesprekjes hebben., jeweetzelf. hostimeister@hotmail.com
Klote.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach man. Organisatorisch een puinhoop, processen... Welke processen? Iedereen heeft een mening, en als ik me daar 'niets' van aantrek en beslis wat ik denk dat het beste is, worden meningen alsnog mijn strot doorgedouwd. Wat een ongelooflijke hoerenzooi hier soms.
Succes met zoeken, kerelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zie er dan ook geen pun inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik haal nu de ham uit de verpakking.
/update
No pun overigens
Ik ben van slag ja?! LAAT MEquote:
Jij kan ditquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:11 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ga maar eens naar buiten, eens kijken of ik of Moeder Natuur gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |