Valt me nog een beetje tegen, had het goedkoper verwachtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
400 huur p/m, alles inclusief. Prima te doen wel. Eigenlijk daarom ook. Kan ook niet teveel missen en dat mijn "avontuur" hier nog niet over is
[..]
Ik mag alleen niet rijden
nut/plek is overratedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er even geen nut/plek voor, geen parkeervergunning meer in de buurt, en geen vriendinnetje dat net dr rijbewijs gehaald heeft.
Nou ja, ik kan hem dus nergens parkeren zonder dat ik binnen 2 dagen meer heb uitgegeven dan de auto waard isquote:
Stacaravan eh, geen achterdeautocaravannetjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt me nog een beetje tegen, had het goedkoper verwachtmaar all-in is wel lekker natuurlijk.
Hoe werkt dat dan, mag je overal zomaar staan of heb je een vaste plek?
Nee ok, dan is dat weer helderquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stacaravan eh, geen achterdeautocaravannetje
Vaste plek dus, al zou ik m waarschijnlijk wel mogen verplaatsen. Denk ik. Lijkt me wel lastig tho
even de ijdoornlaan oversteken en hem gratis bij die flats zetten....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan hem dus nergens parkeren zonder dat ik binnen 2 dagen meer heb uitgegeven dan de auto waard is.
Ah welnee. Bind ik zo ff achter m'n fietsje :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, dan is dat weer helder.
Lijkt me idd een hele klus dan.
Geen idee wat er is maar ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:32 schreef yats het volgende:
Thxs voor de appjes en berichten allen. Ik hoop dat het morgen een betere dag is.
Je kan hem al aan Lola kwijt gok ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
even de ijdoornlaan oversteken en hem gratis bij die flats zetten....
Moet ik alles bedenken?
Ik heb een trekhaak, probeer het de volgende keer wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stacaravan eh, geen achterdeautocaravannetje
Vaste plek dus, al zou ik m waarschijnlijk wel mogen verplaatsen. Denk ik. Lijkt me wel lastig tho
Ja, maar je moet dan ook nog vooruit komen he?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah welnee. Bind ik zo ff achter m'n fietsje :$
Met volle tank is die nog een derde meer waard ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan hem al aan Lola kwijt gok ik.
Idd, gaat hard met de waarde zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met volle tank is die nog een derde meer waard ook
Hahaha, ohhh youquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een trekhaak, probeer het de volgende keer wel.
Nou kwijt kwijt....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitzonderlijk ontwikkelde beenspieren door al dat fietsen. Piece of cookiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dan ook nog vooruit komen he?.
okequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal foto's en info sturen... even geduld
Ik hou alle opties openquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zet een krat bier op dat je geen millimeter vooruit komtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uitzonderlijk ontwikkelde beenspieren door al dat fietsen. Piece of cookie
Ik ben niet echt een optie dusquote:
Is er nou op een zaterdag ook iets te beleven in Ede? Jongeren zullen daar toch ook uitgaan neem ik aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uitzonderlijk ontwikkelde beenspieren door al dat fietsen. Piece of cookie
Ja heb ik niks aanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zet een krat bier op dat je geen millimeter vooruit komt.
Ja, er zijn wel wat dingetjes hier. Zelf heb ik hier wel een leuk kroegje gevonden om te hangenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is er nou op een zaterdag ook iets te beleven in Ede? Jongeren zullen daar toch ook uitgaan neem ik aan.
Dat zijn ook 2 opties. En opties zijn te allen tijde optioneelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou niet van opties... ik doe het of niet.
Ook goed, laten we dat ding gewoon staan waar ie staat en gaan we bier zuipenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja heb ik niks aan. Ik wil zelf dat krat bier
[..]
Do itquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou niet van opties... ik doe het of niet.
Ja maar.... NOUUUUUUUUUUUU WAT DOE JEquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zijn ook 2 opties. En opties zijn te allen tijde optioneel
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:32 schreef yats het volgende:
Thxs voor de appjes en berichten allen. Ik hoop dat het morgen een betere dag is.
Dat zijn de betere dealsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook goed, laten we dat ding gewoon staan waar ie staat en gaan we bier zuipen.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:32 schreef yats het volgende:
Daarom; bewbsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar.... NOUUUUUUUUUUUU WAT DOE JE![]()
Een optie ergens opnemen is eeuwige twijfel dit dat blabla
Scheelt een hoop gepruts denk ikquote:
Idd. Ketting van de fiets, dorst omdat we het krat niet leegzuipen ditdat allesquote:
Het leven is zo simpel als je alle ingewikkelde factoren buiten beschouwing laatquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd. Ketting van de fiets, dorst omdat we het krat niet leegzuipen ditdat alles
BIER IT IS
Wijze man, dezequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het leven is zo simpel als je alle ingewikkelde factoren buiten beschouwing laat.
JA! EN TETTEN!quote:
quote:
Nou ja, van mij hoeft het ook niet, maar jij wou er meer van wetenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een auto.. of nouhja... die staat niet op mijn naam
Idd, die zijn echt onvindbaar op het internet tegenwoordigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |