quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
I just took DBZ-related posts to the next level
quote:
Ik vind heulmaal mooiquote:
En toch had je nu niet op je fiets willen zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:14 schreef artelligence het volgende:
Ugh, kuch, snotter, snif, snort, hatsjoe, snif
OV
Werksequote:
Nee idd! Met tegenwind 12 km fietsen :/quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch had je nu niet op je fiets willen zitten.
Moet ik straks gaan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee idd! Met tegenwind 12 km fietsen :/
Ik straks ook weer. En vanmorgen al. En morgen dus 3 keerquote:
OV een optie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik straks ook weer. En vanmorgen al. En morgen dus 3 keer
Wish I had a car
Nee, want dan ben ik al bijna waar ik moet zijnquote:
Fuckquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, want dan ben ik al bijna waar ik moet zijn
Yupquote:
Uithoekleven.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, want dan ben ik al bijna waar ik moet zijn
Echt ehquote:
Ik woon ook in een jungle. Concrete junglequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Al moet ik zeggen dat ik het, mits mooi weer, echt awesome vind, zo midden in het bos
Maar nu?LEVENSGEVAARLIJK, OOK
Je bent zelf een concrete junglequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik woon ook in een jungle. Concrete jungle
Oppassen voor vallende bomen hequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Al moet ik zeggen dat ik het, mits mooi weer, echt awesome vind, zo midden in het bos
Moet van een opel corsa af...... 200 euro moet te doen zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik straks ook weer. En vanmorgen al. En morgen dus 3 keer
Wish I had a car
ter info, ik ben n00b hier, waarom woon je in een caravan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh
Ik zou hem bijna kopenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Moet van een opel corsa af...... 200 euro moet te doen zijn
Je had het bos moeten zien man. Lag echt een boom om aan de bosrand en het hele bospad bezaaid onder de (dikke en dunne) takkenquote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Met een liaan in het midden? :$quote:
Omdat methlabquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ter info, ik ben n00b hier, waarom woon je in een caravan?.
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:23 schreef Dqod het volgende:
Ik heb hier niet echt een gigantisch antwoord op ofzo, behalve: "waarom niet" en "trailer trash"quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ter info, ik ben n00b hier, waarom woon je in een caravan?.
quote:
Oh ja, en datquote:
Dan is dit echt wat voor jouquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou hem bijna kopen. Ik hou van dat soort barrels
.
Ik vraag het me gewoon af, geen oordeelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb hier niet echt een gigantisch antwoord op ofzo, behalve: "waarom niet" en "trailer trash"
Zoiets
Het bevalt me wel tho
Daarom moet je ook voorzichtig doenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je had het bos moeten zien man. Lag echt een boom om aan de bosrand en het hele bospad bezaaid onder de (dikke en dunne) takken
[..]!
[..]
Met een liaan in het midden? :$
rijdt ie?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er even geen nut/plek voor, geen parkeervergunning meer in de buurt, en geen vriendinnetje dat net dr rijbewijs gehaald heeftquote:
400 huur p/m, alles inclusief. Prima te doen wel. Eigenlijk daarom ook. Kan ook niet teveel missen en dat mijn "avontuur" hier nog niet over isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vraag het me gewoon af, geen oordeel.
Wel goedkoop lijkt me dan?.
Ik mag alleen niet rijdenquote:
Ja, ik ben de heenweg daar al niet langsgegaan, durfde nietquote:
erg oud hoor vergeleken met waar ik in heb gereden van jouquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rijdt ie?
apk gekeurd?
veilig?
pics?
Ja dat geloof ik welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:31 schreef rival het volgende:
[..]
erg oud hoor vergeleken met waar ik in heb gereden van jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |