Als je een beetje een volhouder en doorzetter bent is dat vast mogelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Faxie? Die is als je je best doet uiteindelijk wel te hosselen hoor
Nou dan...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het idee is wel leuk, been there, done that.
Ohwja, misschien had ik erbij moeten zeggen dat het dan wel van de juiste geaardheid zo handig is zodat je niet naar dingen buiten je gave gaat proberenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het valt altijd te proberen natuurlijk.
[..]
Ohai Yv
Ow wowquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iedereen toch? Screw de fatsoesregels!
Haiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, misschien had ik erbij moeten zeggen dat het dan wel van de juiste geaardheid zo handig is zodat je niet naar dingen buiten je gave gaat proberen
auwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ohwja, misschien had ik erbij moeten zeggen dat het dan wel van de juiste geaardheid zo handig is zodat je niet naar dingen buiten je gave gaat proberen
Ik vind het toch niet zo enorm spannend meer, afgestompt enzoquote:
Ik vind het eigenlijk al impressive dat je ze überhaupt krijgt.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik dat wist kreeg ik ze van iedereen
Ja maar... je bent zo leuk, alleen om nou daarom mijzelf anders voor te doen vind ik ook weer zo wat..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga even in een hoekje huilen, ik trek dit echt niet Yv
Punt dat ik wilde maken is dat dit soort plaatjes me meer doen dan random tieten van het internet.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het toch niet zo enorm spannend meer, afgestompt enzo.
Nice. Ik ga wel weer naar KPDquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:59 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik dat wist kreeg ik ze van iedereen
Dat iemand mij zoiets gunt..... ja.....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk al impressive dat je ze überhaupt krijgt.
Keertje afspreken met z'n drieen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar... je bent zo leuk, alleen om nou daarom mijzelf anders voor te doen vind ik ook weer zo wat..
Ik hoef geen relatie met je hoor Yvje, ik wil gewoon even aan je zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar... je bent zo leuk, alleen om nou daarom mijzelf anders voor te doen vind ik ook weer zo wat..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon net doen of ze het allemaal speciaal voor jou gepost hebbenquote:
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Dat iemand mij zoiets gunt..... ja.....
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef geen relatie met je hoor Yvje, ik wil gewoon even aan je zitten.NeujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*pakt popcorn erbijI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:
[..]
Ik hoef geen relatie met je hoor Yvje, ik wil gewoon even aan je zitten.Bedolven onder mooie vrouwen, ik snap wel waarom de mannen het hier soms zo moeilijk hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
Ik hoef geen relatie met je hoor Yvje, ik wil gewoon even aan je zitten.EmancipatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat begrijp ik dan wel weerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
Punt dat ik wilde maken is dat dit soort plaatjes me meer doen dan random tieten van het internet.
Totsi met popcorn, hastikke lekkah.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tosti's ging eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |