Valt me nog een beetje tegen, had het goedkoper verwachtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
400 huur p/m, alles inclusief. Prima te doen wel. Eigenlijk daarom ook. Kan ook niet teveel missen en dat mijn "avontuur" hier nog niet over is
[..]
Ik mag alleen niet rijden
nut/plek is overratedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er even geen nut/plek voor, geen parkeervergunning meer in de buurt, en geen vriendinnetje dat net dr rijbewijs gehaald heeft.
Nou ja, ik kan hem dus nergens parkeren zonder dat ik binnen 2 dagen meer heb uitgegeven dan de auto waard isquote:
Stacaravan eh, geen achterdeautocaravannetjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt me nog een beetje tegen, had het goedkoper verwachtmaar all-in is wel lekker natuurlijk.
Hoe werkt dat dan, mag je overal zomaar staan of heb je een vaste plek?
Nee ok, dan is dat weer helderquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stacaravan eh, geen achterdeautocaravannetje
Vaste plek dus, al zou ik m waarschijnlijk wel mogen verplaatsen. Denk ik. Lijkt me wel lastig tho
even de ijdoornlaan oversteken en hem gratis bij die flats zetten....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan hem dus nergens parkeren zonder dat ik binnen 2 dagen meer heb uitgegeven dan de auto waard is.
Ah welnee. Bind ik zo ff achter m'n fietsje :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, dan is dat weer helder.
Lijkt me idd een hele klus dan.
Geen idee wat er is maar ik hoop het ook voor jequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:32 schreef yats het volgende:
Thxs voor de appjes en berichten allen. Ik hoop dat het morgen een betere dag is.
Je kan hem al aan Lola kwijt gok ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef rival het volgende:
[..]
even de ijdoornlaan oversteken en hem gratis bij die flats zetten....
Moet ik alles bedenken?
Ik heb een trekhaak, probeer het de volgende keer wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Stacaravan eh, geen achterdeautocaravannetje
Vaste plek dus, al zou ik m waarschijnlijk wel mogen verplaatsen. Denk ik. Lijkt me wel lastig tho
Ja, maar je moet dan ook nog vooruit komen he?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ah welnee. Bind ik zo ff achter m'n fietsje :$
Met volle tank is die nog een derde meer waard ookquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan hem al aan Lola kwijt gok ik.
Idd, gaat hard met de waarde zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Met volle tank is die nog een derde meer waard ook
Hahaha, ohhh youquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een trekhaak, probeer het de volgende keer wel.
Nou kwijt kwijt....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uitzonderlijk ontwikkelde beenspieren door al dat fietsen. Piece of cookiequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dan ook nog vooruit komen he?.
okequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal foto's en info sturen... even geduld
Ik hou alle opties openquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zet een krat bier op dat je geen millimeter vooruit komtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uitzonderlijk ontwikkelde beenspieren door al dat fietsen. Piece of cookie
Ik ben niet echt een optie dusquote:
Is er nou op een zaterdag ook iets te beleven in Ede? Jongeren zullen daar toch ook uitgaan neem ik aan.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uitzonderlijk ontwikkelde beenspieren door al dat fietsen. Piece of cookie
Ja heb ik niks aanquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zet een krat bier op dat je geen millimeter vooruit komt.
Ja, er zijn wel wat dingetjes hier. Zelf heb ik hier wel een leuk kroegje gevonden om te hangenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:39 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Is er nou op een zaterdag ook iets te beleven in Ede? Jongeren zullen daar toch ook uitgaan neem ik aan.
Dat zijn ook 2 opties. En opties zijn te allen tijde optioneelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou niet van opties... ik doe het of niet.
Ook goed, laten we dat ding gewoon staan waar ie staat en gaan we bier zuipenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja heb ik niks aan. Ik wil zelf dat krat bier
[..]
Do itquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou niet van opties... ik doe het of niet.
Ja maar.... NOUUUUUUUUUUUU WAT DOE JEquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zijn ook 2 opties. En opties zijn te allen tijde optioneel
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:32 schreef yats het volgende:
Thxs voor de appjes en berichten allen. Ik hoop dat het morgen een betere dag is.
Dat zijn de betere dealsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook goed, laten we dat ding gewoon staan waar ie staat en gaan we bier zuipen.
Watskeburt?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:32 schreef yats het volgende:
Daarom; bewbsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar.... NOUUUUUUUUUUUU WAT DOE JE![]()
Een optie ergens opnemen is eeuwige twijfel dit dat blabla
Scheelt een hoop gepruts denk ikquote:
Idd. Ketting van de fiets, dorst omdat we het krat niet leegzuipen ditdat allesquote:
Het leven is zo simpel als je alle ingewikkelde factoren buiten beschouwing laatquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:44 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd. Ketting van de fiets, dorst omdat we het krat niet leegzuipen ditdat alles
BIER IT IS
Wijze man, dezequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het leven is zo simpel als je alle ingewikkelde factoren buiten beschouwing laat.
JA! EN TETTEN!quote:
quote:
Nou ja, van mij hoeft het ook niet, maar jij wou er meer van wetenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb een auto.. of nouhja... die staat niet op mijn naam
Idd, die zijn echt onvindbaar op het internet tegenwoordigquote:
Imho kijkt het leuker als je de eigenaar kentquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, die zijn echt onvindbaar op het internet tegenwoordig.
Ik hoef ze niet van random chicks op het internetquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, die zijn echt onvindbaar op het internet tegenwoordig.
Mwah, opzich, maar het blijven plaatjesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Imho kijkt het leuker als je de eigenaar kent
Nouquote:
Nouquote:
Oh boyquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet van random chicks op het internet
Heb niet voor niets een FOK!-mapje
quote:
Ik ben geen beginnerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, van mij hoeft het ook niet, maar jij wou er meer van weten.
Dit zijn echt ideale auto's voor beginners, toen mijn vriendin dr rijbewijs haalde heb ik ook via FOK! een oud barrel voor dr gekocht, heeft het echt prima gedaan tot ze hem in de prak reed, wat niet boeide, gewoon meteen een andere gekocht.
"hou je avond vrij vanavond, we gaan even iets ophalen voor je".
Ik chanteer daar niemand mee. Puur voor m'n eigen plezierquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh boy.
Chantagemateriaal aan het verzamelen?.
Daar is niets mis mee, denk ik danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik chanteer daar niemand mee. Puur voor m'n eigen plezier
Hahaha.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hooguit mijn manboobs, en dat wil ik je niet aan doen.
Wie ben je nou weer aan het hosselen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet van random chicks op het internet
Heb niet voor niets een FOK!-mapje
Sws nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, denk ik dan.
Mijquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie ben je nou weer aan het hosselen?
Maar een plaatje dat iemand voor je maakt...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, opzich, maar het blijven plaatjes.
Succesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sws niet
Maar nu ga ik even tosti's maken
Ja, het idee is wel leuk, been there, done thatquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Maar een plaatje dat iemand voor je maakt...
Niemand. Still trying to reach the unattainablequote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie ben je nou weer aan het hosselen?
Faxie? Die is als je je best doet uiteindelijk wel te hosselen hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niemand. Still trying to reach the unattainable
Het valt altijd te proberen natuurlijk.quote:
Ohai Yvquote:Op dinsdag 31 maart 2015 13:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iedereen toch? Screw de fatsoesregels!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |