Van mij wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kruip jij lekker even in de slachtofferrol, ja. Mag hij balen?
Man up, please.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik ben nu de bad girl..
Ik ga al
Lekker naar huis gaan yats, als ze je niet willen, steken ze em maar waar de zon niet schijnt en ik zou lekker je tijd nuttig besteden om wat sollicitaties de deur uit te doen![]()
Dit. Je kut voelen is logisch, terecht, begrijpelijk. Maar please, move on as quick as possible, anders fix je het probleem ook nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:38 schreef rival het volgende:
Ik wil eigenlijk ook zeggen... Ga niet in een hoekje huilen... Ga lekker een stuk rennen of gooi het er op een andere manier uit...Het is kut. klopt.
en dan later op de dag het enige goede dat je kan doen is op vacatures gaan reageren...
Bij de zoveelste tegenslag mag je je best kut voelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:38 schreef rival het volgende:
Ik wil eigenlijk ook zeggen... Ga niet in een hoekje huilen... Ga lekker een stuk rennen of gooi het er op een andere manier uit...Het is kut. klopt.
en dan later op de dag het enige goede dat je kan doen is op vacatures gaan reageren...
Hij hoort het net drie tellen geleden, kom op zeg.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Je kut voelen is logisch, terecht, begrijpelijk. Maar please, move on as quick as possible, anders fix je het probleem ook niet
Het is echt net gebeurdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit. Je kut voelen is logisch, terecht, begrijpelijk. Maar please, move on as quick as possible, anders fix je het probleem ook niet
Ja, maar ik dacht aan morgen ofzo, niet NUquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij hoort het net drie tellen geleden, kom op zeg.
Natuurlijk. .. Oke, het moet er ff uit... en dan pak je je shit weer op....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij de zoveelste tegenslag mag je je best kut voelen.
Sorry hoor maar in dit geval vind ik het logisch dat hij er doorheen zit. Denk je eindelijk werk te hebben...quote:
Hallo, hij is net zijn baan kwijt. Laat hem lekker.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:13 schreef Samzz het volgende:
Ik mis enkel een piemel. Verder ben ik gelukkig.
Wat nog meer dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Fax beetje zelfrespect. Je bent meer dan alleen een piemel.
Ja, doe ik ook, maar als ie volgende week nog in bed ligt is er ook iets mis, toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hallo, hij is net zijn baan kwijt. Laat hem lekker.
Ah fuck manquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:16 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, jullie hebben gelijk. Ik kreeg net te horen dat ik per morgen weer op zoek moet naar ander werk.
En dat zal hij morgen of overmorgen vast doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:43 schreef rival het volgende:
[..]
Natuurlijk. .. Oke, het moet er ff uit... en dan pak je je shit weer op....
Jaweeeeelquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Gratis kaarten voor The Sound of Music, nee dank je.
Leuk toch naar het theater. Mee zingen met do van domino en re van repen chocola. Ik zie niet in waarom dit nou niet leuk is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Gratis kaarten voor The Sound of Music, nee dank je.
Ik haat theater, ik haat musicals, ik haat tsom, ik haat meezingen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leuk toch naar het theater. Mee zingen met do van domino en re van repen chocola. Ik zie niet in waarom dit nou niet leuk is.
Neem je een meisje vrouw mee die er ook van houdt. Zij gelukkig, jij (achteraf?) gelukkig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik haat theater, ik haat musicals, ik haat tsom, ik haat meezingen.
Ok, ik ga wel.
Er zijn grenzen aan wat ik overheb voor dat soort dingenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neem je een meisje vrouw mee die er ook van houdt. Zij gelukkig, jij (achteraf?) gelukkig.
Beetje jammer weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zijn grenzen aan wat ik overheb voor dat soort dingen.
Ervaringen uit het verleden etcquote:
Nooit geweest, wel avond uit geweest met een franse die daar werktequote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:24 schreef rival het volgende:
Als ik naar het theater ga ga ik naar cirque du soleil
Zie je wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ervaringen uit het verleden etc.
Ben in het verleden 2 keer bij zoiets geweest, ok succesrate is 100%, maar dan nog.
Beauty and the beast in carre en Phantom of the Opera in scheveningen, wat duurde die uren lang zeg.
Ik vond het opzich natuurlijk ook weer niet zo'n ramp, het zit wel goed in elkaar enzo.maar ik vind er gewoon niets aan, ik "snap" musicals nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie je wel.
Zeker phantom zal wel bizar lang geduurd hebben. Aan de andere kant als het je echt interesseert/ voorstelling interessant is dan vergeet je de tijd ook.
Zelf vind ik het best tof om een keer heen te gaan al hoef ik ook niet iedere voorstelling te zien.Probeer wel al jaren een slachtoffer te vinden voor ballet.
![]()
Ieder zijn ding natuurlijk al is het dan wel weer tof van je als het een serieuze date optie is als zij echt heel graag wil.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het opzich natuurlijk ook weer niet zo'n ramp, het zit wel goed in elkaar enzo.maar ik vind er gewoon niets aan, ik "snap" musicals niet.
Maar opzich zou ik er best een keer heen gaan weer op een serieuze date ofzo natuurlijk, als ze het echt heel graag zou willen.
Ik bedoel meer dat het dan idd wel een date met potentie moet zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk al is het dan wel weer tof van je als het een serieuze date optie is als zij echt heel graag wil.
South Park: Bigger Longer and Uncut is mijn favoriet musical die zing ik altijd mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vond het opzich natuurlijk ook weer niet zo'n ramp, het zit wel goed in elkaar enzo.maar ik vind er gewoon niets aan, ik "snap" musicals niet.
Maar opzich zou ik er best een keer heen gaan weer op een serieuze date ofzo natuurlijk, als ze het echt heel graag zou willen.
Is toch best logischquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ieder zijn ding natuurlijk al is het dan wel weer tof van je als het een serieuze date optie is als zij echt heel graag wil.
Ja ok, dat is de uitzondering, die is geniaalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
South Park: Bigger Longer and Uncut is mijn favoriet musical die zing ik altijd mee.
Voor de rest snap ik ze ook niet
Voor "haar" doe ik ook alles welquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
Is toch best logisch
Denk dat er maar weinig is wat ik niet voor "haar" over zou hebben
Ja ok, al zou Sound of Music wel een opgave blijven, hoe geweldig ze ook isquote:
Of de bril omlaag doen, er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, al zou Sound of Music wel een opgave blijven, hoe geweldig ze ook is.
Buh. Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, al zou Sound of Music wel een opgave blijven, hoe geweldig ze ook is.
That be true niggah :$quote:
Ja ok, maar dat komt omdat dat echt een debiele discussie is die ik hoop nooit echt te hoeven voeren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef rival het volgende:
[..]
Of de bril omlaag doen, er zijn grenzen.
Das nog wat andersquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Buh. Moet er niet aan denken.
Ooit gehad met een vriendin die een musical ging opvoeren met haar theatergroep. Ben gewoon weggelopen omdat het zo slecht was
voor de lol misschien. Als ze daar serieus over begint lach ik haar uitquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat komt omdat dat echt een debiele discussie is die ik hoop nooit echt te hoeven voeren.
Idd, dat is echt een reden om te kappen, je druk maken om zoietsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
voor de lol misschien. Als ze daar serieus over begint lach ik haar uit
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie zoveel South park-afleveringen hier voorbijkomen...
Ik heb de roast gemist zekerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Justin Bieber is zowaar leuk
Schijnt wel aardig te zijn, al zijn het vaak wel grappen die niet echt specifiek op de geroaste van toepassing zijn, maar gewoon uitwisselbaarquote:
Ja, tot nu toe erg goed. Al 2 keer thee geknoeid. Nu maar even geen thee meer uit veiligheidsoverwegingenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt wel aardig te zijn, al zijn het vaak wel grappen die niet echt specifiek op de geroaste van toepassing zijn, maar gewoon uitwisselbaar.
Nou dan moet je de rest van de roasts maar eens bekijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Schijnt wel aardig te zijn, al zijn het vaak wel grappen die niet echt specifiek op de geroaste van toepassing zijn, maar gewoon uitwisselbaar.
Soms wel, heb ze allemaal gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Nou dan moet je de rest van de roasts maar eens bekijken
Ze worden meestal wel heeel persoonlijk hoor..
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:38 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar Justin Bieber is zowaar leuk
Ken je ze die dat niet hebben dan? Ik ken echt geen persoon zonder zelfspot....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat? Mannen met zelfspot is echt wel +10 hoor
Ik helaas wel, zitten er hier ook een paar met zeer weinig hoor. Al hangt het van het onderwerp af ook wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ken je ze die dat niet hebben dan? Ik ken echt geen persoon zonder zelfspot....
Wat niet op kan tegen haar ubergrote ego en die domme drollevangers die ze draagt. Ik ben nu aan het downloaden, maar sowieso is het nooit grappig om meisjes te treiteren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is wel enorm vooropgezet denk ik, hij heeft dat normaal gesproken namelijk totaal niet, het is echt een imago-building dingquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is wel enorm vooropgezet denk ik, hij heeft dat normaal gesproken namelijk totaal niet, het is echt een imago-building ding.
Ja begrijpelijk, had hij ook wel nodig. Maar het werkt wel echt een keer zowaarquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is wel enorm vooropgezet denk ik, hij heeft dat normaal gesproken namelijk totaal niet, het is echt een imago-building ding.
Het is gewoon (logisch) een verwend kutkind, dit is gewoon om te laten zien dat hij "volwassen" is geworden. Best grappig dus, maar wel een marketingstunt vind ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:47 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.Hij is nogal bekend om zijn korte lont.
We zullen zien IRL nuquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja begrijpelijk, had hij ook wel nodig. Maar het werkt wel echt een keer zowaar
Tot nu toe wel...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef -Splash- het volgende:
Is hij leuker dan de Donald Trump roast?
Ja tuurlijk! Maar toch fijn dat het een keer iets wat vermakelijk is ipv stomme liedjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is gewoon (logisch) een verwend kutkind, dit is gewoon om te laten zien dat hij "volwassen" is geworden. Best grappig dus, maar wel een marketingstunt vind ik.
Helemaal eens hoor, blijft gewoon grappig.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tot nu toe wel...
[..]
Ja tuurlijk! Maar toch fijn dat het een keer iets wat vermakelijk is ipv stomme liedjes.
Hier ook ja?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik helaas wel, zitten er hier ook een paar met zeer weinig hoor. Al hangt het van het onderwerp af ook wel.
En ook bij iemand met zelfspot kan je weer net een gevoelige snaar raken natuurlijk..quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik helaas wel, zitten er hier ook een paar met zeer weinig hoor. Al hangt het van het onderwerp af ook wel.
Mwah, paar gasten, maar dat zijn sowieso beetje vreemde eenden in de bijt in mijn hoofd althans.quote:
WAT BEDOEL JE?!?!?!? WAAROM ZEG JE DIT?!?!?! JE GAAT NU DUIDELIJK TE VER JA!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
En ook bij iemand met zelfspot kan je weer net een gevoelige snaar raken natuurlijk..
Sorry he? :$quote:
Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
En ook bij iemand met zelfspot kan je weer net een gevoelige snaar raken natuurlijk..
Sethquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef -Splash- het volgende:
Zijn er nog failroasters zoals The Situation (nog nooit van gehoord voor de roast, elke vorm van publiciteit is publiciteit blijkbaar):
Oh, btw Seth MacFarlane.
Even mezelf kastijden :$quote:
Zo falen als hem doet niemandquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef -Splash- het volgende:
Zijn er nog failroasters zoals The Situation (nog nooit van gehoord voor de roast, elke vorm van publiciteit is publiciteit blijkbaar):
Oh, btw Seth MacFarlane.
Dit!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
[..]
SethOhw zou hem echt wel doen, alleen al zodat hij er daarna een grapje over kan maken
Dan neem ik toch gewoon een stapje terugquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
WAT BEDOEL JE?!?!?!? WAAROM ZEG JE DIT?!?!?! JE GAAT NU DUIDELIJK TE VER JA!!
Ik denk dat ie meer van mannen houdt, om een of andere reden.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
SethOhw zou hem echt wel doen, alleen al zodat hij er daarna een grapje over kan maken
Schijnt mee te vallen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer van mannen houdt, om een of andere reden.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Schijnt mee te vallen.
Nja dan nog, hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |