Sorry, jullie hebben gelijk. Ik kreeg net te horen dat ik per morgen weer op zoek moet naar ander werk.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:16 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, jullie hebben gelijk. Ik kreeg net te horen dat ik per morgen weer op zoek moet naar ander werk.
Wacht, wat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:16 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, jullie hebben gelijk. Ik kreeg net te horen dat ik per morgen weer op zoek moet naar ander werk.
Alleen op 1 aprilquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog nooit oneerbiedige voorstellen gehad?
Ik vind niets oneerbiedig denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog nooit oneerbiedige voorstellen gehad?
Dharma & Gregquote:
Wacht wat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:16 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is echt fucking klote. Hoe komt het dan ineens?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:20 schreef yats het volgende:
En nee, wat ik postte is geen 1 aprilgrap helaas. Ik zit er nu even volledig doorheen en wil eigenlijk naar huis om in een stil hoekje keihard te gaan janken.
Jemig yats MAN UP please!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:20 schreef yats het volgende:
En nee, wat ik postte is geen 1 aprilgrap helaas. Ik zit er nu even volledig doorheen en wil eigenlijk naar huis om in een stil hoekje keihard te gaan janken.
Kut voor je man. Maar dan peer je hem toch gewoon, neuk die shit.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:20 schreef yats het volgende:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:17 schreef Dqod het volgende:
Moet je schijten..Hahaha. Dat koppie ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Seat's taken, bitch"
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Mag hij ook even? Dit is wel de zoveelste tegenvaller op dat gebied. Net nu alles goed leek te gaan wordt hij weer hard onderuit gehaald.quote:
Er speelt meer dan dit lolaquote:
Dat valt nog best te overwegen eigenlijk. Waarom zou ik hier blijven als t hier op alle vlakken verrot gaat?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Kut voor je man. Maar dan peer je hem toch gewoon, neuk die shit.
Niet lullig bedoeld maar wat gaan ze doen anders: je ontslaan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat valt nog best te overwegen eigenlijk. Waarom zou ik hier blijven als t hier op alle vlakken verrot gaat?
Kruip jij lekker even in de slachtofferrol, ja. Mag hij balen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 10:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja ik ben nu de bad girl..
Ik ga al
Lekker naar huis gaan yats, als ze je niet willen, steken ze em maar waar de zon niet schijnt en ik zou lekker je tijd nuttig besteden om wat sollicitaties de deur uit te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |