Ik lig er al inquote:Op maandag 30 maart 2015 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben een beetje aan het twijfelen om nog een kopje thee te nemen of toch maar naar bed te gaan.
Ik normaal ook wel hoor, alleen mijn haar is nog niet helemaal droog dus vandaar dat ik nog beneden zit eigenlijkquote:
Is al rustig hierquote:Op maandag 30 maart 2015 23:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik normaal ook wel hoor, alleen mijn haar is nog niet helemaal droog dus vandaar dat ik nog beneden zit eigenlijk
Ja begin van de week, beetje netjes op tijd naar bed onder het genot van regen die tegen het raam tikt. En alle sekspraat van vanochtend/vanmiddag alquote:
toen werkte ikquote:Op maandag 30 maart 2015 23:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja begin van de week, beetje netjes op tijd naar bed onder het genot van regen die tegen het raam tikt. En alle sekspraat van vanochtend/vanmiddag al
Ook dat nog, dan weet je dat het dubbelkutmetgebakkenperen isquote:
Lekker kopje thee, verwen jezelf eens zo op de maandagavond.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:43 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik ben een beetje aan het twijfelen om nog een kopje thee te nemen of toch maar naar bed te gaan.
Kon ik maar slapenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 01:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mij een beetje bang maken voor het slapen gaan...
Mag ik zo doorheen. Voor de derde dag op rij zeiknat op werk aankomen. Het lijkt wel herfstquote:
Ja, ik dus ook. Waar de neuk is de lentequote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag ik zo doorheen. Voor de derde dag op rij zeiknat op werk aankomen. Het lijkt wel herfst
Niet hier gvdquote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, ik dus ook. Waar de neuk is de lente
Altijd beebquote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet hier gvd
Maar dat ik het leed met jou deel verzacht het
Wel tegen 3 uur vrij en dan ga ik me kapotblowen om bij te komenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd beeb
I do want my mom right now, thodan kon ze me brengen
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 06:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel tegen 3 uur vrij en dan ga ik me kapotblowen om bij te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Seat's taken, bitch"I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:17 schreef Dqod het volgende:
Moet je schijten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Seat's taken, bitch"![]()
quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:17 schreef Dqod het volgende:
Moet je schijten..HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Seat's taken, bitch"
Mogguh allen
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Lekker he?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:59 schreef FrauMilena het volgende:
Op een gegeven moment dacht ik dat ik met huis en al zou wegwaaien. Kolere
Ja, zoals TGND zei, het lijkt wel herfst.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 07:59 schreef FrauMilena het volgende:
Op een gegeven moment dacht ik dat ik met huis en al zou wegwaaien. Kolere
quote:
Weet nog niet ik ga want het is behoorlijk vlagerig en das niet lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, zoals TGND zei, het lijkt wel herfst.
[..]![]()
Heb je vandaag wel genoeg uren vrij om ook echt te vliegeren of pest je ons nu alleen maar gewoon omdat het kan?
Bohhhhquote:
Zoveel herrie door die wind. Ik word er een beetje verdrietig van.quote:
Ik was nog wel zo vroeg naar bed gegaan. Half 11 lag ik erin. Nu ben ik alsnog doodmoe.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zoveel herrie door die wind. Ik word er een beetje verdrietig van.
First world problems
quote:
Uhu! Rode is geen schootkat maar kan je wel overal heen dragen op wat voor een manier ook. En ze kan truuctjes zoals zit en highfive. Witte is wel een schootkat maar wordt niet graag opgepakt. Speelt graag, zeurt graag. Allebei lievquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zijn ze ook nog een beetje knuffelbaar?
Gezelligquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Uhu! Rode is geen schootkat maar kan je wel overal heen dragen op wat voor een manier ook. En ze kan truuctjes zoals zit en highfive. Witte is wel een schootkat maar wordt niet graag opgepakt. Speelt graag, zeurt graag. Allebei liev
Dit, heerlijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De regen was wel fijn.Lekker rustgevend op de ramen horen tikken.
Ja, dat komt omdat er even een dipje was net, het gaat weer aantrekken zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:20 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind het wel meevallen met de wind. Van het weekend was het erger.
Werd wel bijna van m'n fiets gereden door een blinde automobilist
Ja, van die mensen die op de rem trappen als er een windvlaag komtquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik vind het wel ok als ik binnen zit, maar onderweg is het bloedirritant.
Dank je Pietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat er even een dipje was net, het gaat weer aantrekken zo.
Lekker van de pier afwaaienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
Het is dat ik een afspraak heb straks maar anders was ik even naar het strand gegaan
Sowieso, als het regent ook alquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die op de rem trappen als er een windvlaag komt
Klein rivaltjequote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
Zonde
Vond ik heel tof als kleine rivaltje... over de pier bij ijmuiden
Aan de kant van wijk aan zee kan je de pier en het strand op... Zit een strandtent, allesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klein rivaltjeklinkt schattig.
Heeft IJmuiden een strand dan![]()
Ik dacht dat het enkel haven was daar
Ik deed mezelf quoten ipv editten.... dus heb dat er van gemaaktquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm ja hoi
Wie zit er in jouw account posten dan
Hij quote zichzelfquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm ja hoi
Wie zit er in jouw account posten dan
Wis ik nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:29 schreef rival het volgende:
[..]
Aan de kant van wijk aan zee kan je de pier en het strand op... Zit een strandtent, alles
Van die achterlijke bimbo's ja. "Ik heb geen kracht" gek hoor, met je anorexiafiguurquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, van die mensen die op de rem trappen als er een windvlaag komt
Mensen die in het verleden kunnen kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij quote zichzelf.
Dus idd, een "goeiemorgen" is wel op zijn plaats.
Ja, maar een beetje grap moet je nu toch wel ingeluid hebben vaakquote:
Ik heb het over automobielaarsquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van die achterlijke bimbo's ja. "Ik heb geen kracht" gek hoor, met je anorexiafiguur
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Van die achterlijke bimbo's ja. "Ik heb geen kracht" gek hoor, met je anorexiafiguur
Captain Hindsight at your servicequote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:34 schreef rival het volgende:
[..]
Mensen die in het verleden kunnen kijken![]()
Is nog helemaal geen 1 april, joh, mafkees.quote:
ik over domme breezersletjes op de fietsquote:
Trap ze om danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik over domme breezersletjes op de fiets
Bestaan die nog dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met wie moet ik anders sex hebben dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 09:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |