Alsnogquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Eigenlijk doet het apparaat het nog, maar er zit een scheur in de beker.
*Tosti van de grond raaptquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moest je nou weer lachen?
[..]
Ik ook niet..
de iphone lader 1.50 euro. zit ook 2 jaar garantie opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Denk het niet. Was 15 euro bij de Action.
Maar ik heb geen bonnetje meer.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:37 schreef rival het volgende:
[..]
de iphone lader 1.50 euro. zit ook 2 jaar garantie op
Van dat soort dingetjes bewaar ik het niet. :$ Mede omdat ik denk dat het toch geen zin heeft. Maar misschien toch maar toen de volgende keer.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben tijdens het fietsen omver gewaaid.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik heb ook andere dingen gekocht toen. Maakt dat iets uit?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
Heb je gepind fera ? Soms wil dat ook nog wel eens helpen met een printje van het bedrag
Lag in de bosjes. :$ Toch maar met OV naar het werk straks, blijkbaar kunnen mijn fiets en mijn onvoldoende overgewicht dit niet handelen.quote:
Proberen waard of niet? Of even bellen om te vragen of dat ook mogelijk is.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik heb ook andere dingen gekocht toen. Maakt dat iets uit?
Aaaahwquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:40 schreef Lokasenna het volgende:
Klotewind iddquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lag in de bosjes. :$ Toch maar met OV naar het werk straks, blijkbaar kunnen mijn fiets en mijn onvoldoende overgewicht dit niet handelen.
JAquote:
Ja, hardopquote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Moest je nou weer lachen?
[..]
Ik ook niet..
Dan heb ik altijd flauwe zin.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, hardopI'm easily entertained als ik flauwe zin heb.
Flauwe zin...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Flauwe zin en m er lafjes inhangen, zoiets?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |