Werkt prima hoor, net door Amsterdam lopen wokka wokkaenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
zou baas zijn als het echt werkt
1 april
hehe... o man nu wil ik kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werkt prima hoor, net door Amsterdam lopen wokka wokkaen.
Dat valt mee danquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Valt wel mee geloof ik. Nou ja, meevallen. Denk 150-250 euro, zoiets. En dan nog monteren, maar dat schijnt redelijk makkelijk te gaan. Hoop met 350 alles bij elkaar klaar te zijn.
Dat dacht ik.... maar de laatste keer in duitsland ging pipo op bierverletquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met Duitsers weet je 1 ding zeker, er is genoeg bier.
Ik volg je wederom niet helemaalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat valt mee dan
[..]
Dat dacht ik.... maar de laatste keer in duitsland ging pipo op bierverlet
Wat in andere landen heel normaal isquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er kwam vandaag ook al een facebookbericht voorbij van McDonald's dat ze gaan bezorgen
kom jij dan mn mcflurry brengen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Er kwam vandaag ook al een facebookbericht voorbij van McDonald's dat ze gaan bezorgen
Ik ben met O/N naar duitsland geweest. Maar de gast met wie ik was ging per 1-1-2015 stoppen met het drinken van alcohol en toen kreeg ik dus ook niks meer... want slecht voor mijquote:
Duur grapje.....quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:39 schreef Myraela het volgende:
Twee buren hebben zichzelf buitengesloten. Dus die zitten hier nu een sleutelboer te bellen.
WTFquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben met O/N naar duitsland geweest. Maar de gast met wie ik was ging per 1-1-2015 stoppen met het drinken van alcohol en toen kreeg ik dus ook niks meer... want slecht voor mij
Zo naar is dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:39 schreef Myraela het volgende:
Twee buren hebben zichzelf buitengesloten. Dus die zitten hier nu een sleutelboer te bellen.
Ja, ze schijnen alleen beide een sleutelbos te hebben. Die allebei binnen liggen.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Duur grapje.....
Zorg dan dat iemand een reservesleutel heeft.
Ik weet nu niet of ik je wel mijn sleutel durf te gevenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo naar is dat.
Zo blij dat ik mijn deur nooit op slot doe en er 9 mensen zijn die de voordeur kunnen openen, anders was ik nu een heel stuk armer geweest.
Hahaha, ik ken die gast al een tijdje hoor en meestal drinkt ie gewoon mee, maar heeft ff een sporttic en dus ook ff geen alcoholticquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WTF.
Een soort militante alcohol-vega.
Was in mijn stonertijd, nu raak ik alleen nog maar fietsen kwijt. :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik je wel mijn sleutel durf te geven
Ja, maar dingen opdringen aan anderen gaat bij mij altijd tegen mijn vacht inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hahaha, ik ken die gast al een tijdje hoor en meestal drinkt ie gewoon mee, maar heeft ff een sporttic en dus ook ff geen alcoholtic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |