Goedzo Yv, lachen is goed voor jequote:
ik zou graag een kat willenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef Myraela het volgende:
Die derde kat van ons is die mensen wel weer aan het versieren.Doet ze altijd bij gasten, volgens mij wil ze echt weg bij ons.
En ik heb aardbeien. Al 2 bakjes opquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goedzo Yv, lachen is goed voor je
Ik had zaterdag bijna een slang gekocht als impulsaankoopquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Wat heeft iedereen hier op Fok! toch met katten. Wonderlijk wel.
Geen idee, ik heb er niets tegen, maar hoef er ook niet 1quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Katten zijn voor mensen die forever alone zijn, duhquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Gaat niet over een tuinslang toch?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had zaterdag bijna een slang gekocht als impulsaankoop
Ja maar dat telt toch alleen voor vrouwen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Katten zijn voor mensen die forever alone zijn, duh
Maar wat hield je tegen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had zaterdag bijna een slang gekocht als impulsaankoop
Katten zijn tofquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:55 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik heb nu serieus wel zin in een paar aardbeien. Als toetje, een paar maar, want zit volquote:
I have the pussy I make the rulesquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]![]()
sommige gifjes zijn zoo droog
Eerste roaster is al grappig. Belooft watquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat stukje met Natasha Leggero is echt f*cking briljant![]()
Veel plezier!
Nee, heb geen tuin.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat niet over een tuinslang toch?
Dierenwinkel had er geen meerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat telt toch alleen voor vrouwen?
[..]
Maar wat hield je tegen?
Waarschijnlikl het feit dat een slang wat specifiekere verzorging behoeft dan een hamster.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja maar dat telt toch alleen voor vrouwen?
[..]
Maar wat hield je tegen?
Ja, hamsters bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlikl het feit dat een slang wat specifiekere verzorging behoeft dan een hamster.
Ga naar een kweker. Exotische dieren moet je niet bij een dierenwinkel kopen. En helemaal niet als impuls.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, heb geen tuin.
[..]
Dierenwinkel had er geen meer
De slang heeft waarschijnlijk behoefte aan die hamsterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarschijnlikl het feit dat een slang wat specifiekere verzorging behoeft dan een hamster.
Maakt voor die slang niet uit denk ik.quote:
Jupquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De slang heeft waarschijnlijk behoefte aan die hamster![]()
En ook slecht voor de energierekening gok ik.
Kzieniksquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Druk op het pacman plaatje naast dat van de satellietbeelden.
Weet ik. Het was alleen opheffingsuitverkoop dus ik liep even naar binnen. Kwam er vroeger vaak dus wist waar ik moest zijn. Maar ze hadden alleen nog vissen en vogels en wat knaagdieren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga naar een kweker. Exotische dieren moet je niet bij een dierenwinkel kopen. En helemaal niet als impuls.
Green egg in de aanbieding?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ooooh, Lola. Was je nog opzoek naar een barbecue?
Ja er moet er nog wel eentje komenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ooooh, Lola. Was je nog opzoek naar een barbecue?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |