Was in mijn stonertijd, nu raak ik alleen nog maar fietsen kwijt. :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of ik je wel mijn sleutel durf te geven
Ja, maar dingen opdringen aan anderen gaat bij mij altijd tegen mijn vacht inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hahaha, ik ken die gast al een tijdje hoor en meestal drinkt ie gewoon mee, maar heeft ff een sporttic en dus ook ff geen alcoholtic
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef Myraela het volgende:
Die derde kat van ons is die mensen wel weer aan het versieren.Doet ze altijd bij gasten, volgens mij wil ze echt weg bij ons.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een zwart gat is toch de plek waar een ster geimplodeerd is.... hmm....
Gelukkig. Anders kunnen Marokkanen mijn huis in.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was in mijn stonertijd, nu raak ik alleen nog maar fietsen kwijt. :$
En dat komt door de ghetto.
Moet ik haar overnemen?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:43 schreef Myraela het volgende:
Die derde kat van ons is die mensen wel weer aan het versieren.Doet ze altijd bij gasten, volgens mij wil ze echt weg bij ons.
* -Engel- strijkt ff tegen het vachtje inquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dingen opdringen aan anderen gaat bij mij altijd tegen mijn vacht in.
muchos plezerieros met Spike, Buffy en de restquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:45 schreef Dqod het volgende:
[..]!
En nu weer Buffy kijken. Daar leidt mijn journey me nú heen![]()
Doe maar zoquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- strijkt ff tegen het vachtje in
Dat heb ik meer met geloof- en dieetmuk... maar dit was zo burpO/N resolutie momentje en dan boeit me niet zo
Over het algemeen kan je bij beginnende bandjes er beter blanco heen gaan... btw is dat materiaal recent?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
Een klasgenoot treedt vanavond op met zijn band. Wilde het een kans geven, heb wat materiaal van ze opgezocht. Maar ik vind hem niet zo mooi zingen. :$ Hij is wel aardig tho. Dilemma's.
Gaan. Omdat ook gewoon gezellig. Beter dan fok :$quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:46 schreef Fera het volgende:
Een klasgenoot treedt vanavond op met zijn band. Wilde het een kans geven, heb wat materiaal van ze opgezocht. Maar ik vind hem niet zo mooi zingen. :$ Hij is wel aardig tho. Dilemma's.
quote:
Hij reed terug.... was zeker een uur rijden en ik hou niet van rijden met gladheidquote:Nou ja, mij wel, zeker op een feestje, ik was er echt niet mee accoord gegaan.
Zo makkelijk gaat dat nietquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
[..]
Hij reed terug.... was zeker een uur rijden en ik hou niet van rijden met gladheid(lees puur eigen belang om te luisteren)
Bij jullie had ik wel erg veel last, ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je niet zo allergisch was geweest.
Moest zowaar echt lachenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]![]()
sommige gifjes zijn zoo droog
nietquote:
en ik verbleef bij hem thuisquote:Ja, dan klinkt het wel logisch, maar dan nog.
Da's beterquote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nietBiertje dan maar?
[..]
en ik verbleef bij hem thuis
Ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Over het algemeen kan je bij beginnende bandjes er beter blanco heen gaan... btw is dat materiaal recent?
True. Maar ik ken echt niemand daar, naast hem dan. Andere klasgenoten hadden ook niet erg veel zin, anders was het wel makkelijker geweest. Of wanneer de muziek heel goed was.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 19:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gaan. Omdat ook gewoon gezellig. Beter dan fok :$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |