Weet ik. Het was alleen opheffingsuitverkoop dus ik liep even naar binnen. Kwam er vroeger vaak dus wist waar ik moest zijn. Maar ze hadden alleen nog vissen en vogels en wat knaagdieren.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga naar een kweker. Exotische dieren moet je niet bij een dierenwinkel kopen. En helemaal niet als impuls.
Green egg in de aanbieding?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ooooh, Lola. Was je nog opzoek naar een barbecue?
Ja er moet er nog wel eentje komenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:05 schreef Myraela het volgende:
Ooooh, Lola. Was je nog opzoek naar een barbecue?
Er was een kleine beschadiging aan mijn barbecue, maar omdat ze het item niet konden vervangen krijg ik een helemaal nieuwe.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja er moet er nog wel eentje komen
WHuuuuuuuuuuutquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er was een kleine beschadiging aan mijn barbecue, maar omdat ze het item niet konden vervangen krijg ik een helemaal nieuwe.![]()
Dus als je de nieuwe voor een leuk prijsje wilt kopen moet je maar roepen.
Nope, hell no zelfs. BBQ van Klose, beste grills/BBQ's ter wereldquote:
ik zie een gastank.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, hell no zelfs. BBQ van Klose, beste grills/BBQ's ter wereld. Alles erop en aan, houtskoolgrill, smokehouse, grillplaten, wasbak, en sateliet TV
.
Ja, heeft ie om oa het water te verwarmen, en er zit een gasstel op. De grill is echt 100% houtskool, gisteren nog in actie gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zie een gastank.
gas bbq is geen bbq
Fantastischquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, heeft ie om oa het water te verwarmen, en er zit een gasstel op. De grill is echt 100% houtskool, gisteren nog in actie gezien.
De asplaat was een beetje krom getrokken. Niets dramatisch.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
WHuuuuuuuuuuut
Waar zat de beschadiging?
Kost ook meer dan 100.000 dollar, vergulde velgen ook echtquote:
Zit hier sinds kort een Green-Egg grill, prima voerquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:12 schreef Myraela het volgende:
barbecueen is gewoon tof.Op kolen.
Het liefst zou ik een green egg willen. Maar dat gaat me dan weer wat te ver.
Piratenbaaiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:12 schreef -Engel- het volgende:
ik kan die roast niet zien.... wordt schijnbaar pas morgen vrij gegeven?
uh?
En dan zomaar een hele nieuwe krijgenquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
De asplaat was een beetje krom getrokken. Niets dramatisch.Dus prima om nog te gebruiken voor ons, maar als autistjes wilden we het toch even melden.
Het gaat tever...quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost ook meer dan 100.000 dollar, vergulde velgen ook echt.
voor dat geld koop ik liever een huisquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kost ook meer dan 100.000 dollar, vergulde velgen ook echt.
Ze hebben ook wel iets simpelere, dit is echt hun showmodel, niet voor verkoop.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan zomaar een hele nieuwe krijgen
[..]
Het gaat tever...
Ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
En dan zomaar een hele nieuwe krijgen
Als je dat er voorover hebt woon je niet in een huisje van een tonquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor dat geld koop ik liever een huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |