Misschien dat jij als modebewuste vrouw erachter kan komen wat de deal is met die roze sokken...quote:
Welke is het geworden? Ik moet ook nieuwe en zag de Syoss aanbieding bij het Kruidvat en was toch eigenlijk wel een beetje overtuigd weer door de rest hierquote:
Uiteindelijk geen enkele van die hier aangeraden werd.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Welke is het geworden? Ik moet ook nieuwe en zag de Syoss aanbieding bij het Kruidvat en was toch eigenlijk wel een beetje overtuigd weer door de rest hier
Hoe was je dreads?quote:
Iets moet toch z'n vrouwelijke kant vertegenwoordigen? Brengt het een beetje in balans met al dat blauw.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Misschien dat jij als modebewuste vrouw erachter kan komen wat de deal is met die roze sokken...
Naar omstandigheden wel oke hoor Murriesmurrie. En met jou dan? long time no see.quote:
huiduitslagquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:41 schreef Myraela het volgende:
Ik ben ook geen fan van Syoss. Gevoel dat ik daar meer last van roos door kreeg.
Ik dacht dat je die niet zomaar kon wassen.quote:
Klinkt niet zo goedquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Naar omstandigheden wel oke hoor Murriesmurrie. En met jou dan? long time no see
gadverquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die niet zomaar kon wassen.
Lijkt me ook. Dacht alleen dat er een speciale gebruiksaanwijzing voor was, maar dat valt dus mee.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
gadverheb ze Al 10 jaar, shit is nasty als je het niet kan wassen. Alleen drogen duurt lang En is lastiger
mja beetje shampoo Erin knijpen Enzo maar hoofdhuid is belanhrijkst en dat is als normaaalquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Dacht alleen dat er een speciale gebruiksaanwijzing voor was, maar dat valt dus mee.
Hoiquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja beetje shampoo Erin knijpen Enzo maar hoofdhuid is belanhrijkst en dat is als normaaal
I'll be gentle.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
mja beetje shampoo Erin knijpen Enzo maar hoofdhuid is belanhrijkst en dat is als normaaal
je zou mijn foto is moeten zienquote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoi
Jouw fotoboek maakt mij bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |