Arm skaapquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet gewoon het hele weekend werken
Ik met een lange nacht en heel veel bewegen :$quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:06 schreef HeatWave het volgende:
Thx, ik hou rekening met een saai weekend.
Nohhhquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik moet gewoon het hele weekend werken
Iemand moet dat doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik met een lange nacht en heel veel bewegen :$
Aan het eind van de maand vind ik mezelf niet zo zielig meer, tot ik me bedenk dat het de maand erop weer elk weekend er zo aan toe gaatquote:
Ik offer mezelf graag op voor julliequote:
Bel jij mijn baas dat ik niet kan werken maar wel maandag gewoon weer kan?quote:
Ach, elk voordeel hep ze nadeelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aan het eind van de maand vind ik mezelf niet zo zielig meer, tot ik me bedenk dat het de maand erop weer elk weekend er zo aan toe gaat![]()
Is goed, geef het nummer maarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bel jij mijn baas dat ik niet kan werken maar wel maandag gewoon weer kan?Dan kom ik er nu aan!
Wat zou de wereld zijn zonder jou?quote:
Erm...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Voor haar, jou of de neukende buren?
Dat doet 'ie sowieso nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Is goed, geef het nummer maar
Als ie je echt graag wil, stort hij maar even 25000 euro op m'n rekening. Losgeld :$
Logisch natuurlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...
Had een ort gesprekje met haar, over hoe blij ze wel niet was dat, ondanks dat ze niet geplanned was en haar ouders erg jong waren, ze geweldige ouders waren en ze zijn nog steeds gelukkig samen. Dus ik vraag, hoe oud waren ze dan. 17, zegt ze. Owkeeeeeey, dus ik ben ouder dan je vader, letterlijk ouder. Seven Hells
So. No. Not one bit.
Wat, waar. Geen idee.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zou de wereld zijn zonder jou?.
Nee, helemaal niet. JE BENT UNIEKquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat doet 'ie sowieso nietVoor mij 10 anderen zal zijn antwoord zijn
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:10 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Erm...
Had een ort gesprekje met haar, over hoe blij ze wel niet was dat, ondanks dat ze niet geplanned was en haar ouders erg jong waren, ze geweldige ouders waren en ze zijn nog steeds gelukkig samen. Dus ik vraag, hoe oud waren ze dan. 17, zegt ze. Owkeeeeeey, dus ik ben ouder dan je vader, letterlijk ouder. Seven Hells
So. No. Not one bit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Niet in mijn functiequote:
Immortal and patient, quite the uncommon combination....quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat, waar. Geen idee.
I will become immortal and have my answer :$
Ja, doe er maar frietjes bijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet in mijn functieDaar ben ik momenteel nog te zwak in zelfs
Gvdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet in mijn functieDaar ben ik momenteel nog te zwak in zelfs
Lijkt me wel handig, als onsterfelijke. Beetje geduld hebben enzo.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Immortal and patient, quite the uncommon combination....
Dan nog, serieusquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk.
Maar als ze nou zou aandringen?.
Dat regelt medewerker 4 voor je. Verder nog iets meneer?quote:
Das best kut denk ikquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gvd
I will put the bunnies back
[..]
Lijkt me wel handig, als onsterfelijke. Beetje geduld hebben enzo.
Je zou maar ongeduldig zijn dan en nooit doodgaan
Groot gelijk hoor. 21 is een stuk legaler in de meeste landenquote:
"Wa duurt da toch lang man, da onsterfelijk zijn, godnondeju"quote:
Tuurlijk, maar soms kan het zomaar precies zijn wat je nodig hebtquote:
Komt er verdomme nog eens een einde aan dat oneindige?!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Wa duurt da toch lang man, da onsterfelijk zijn, godnondeju"
toch zou ik het wel voor elkaar krijgen mezelf de kreukels in te helpen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Wa duurt da toch lang man, da onsterfelijk zijn, godnondeju"
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]I sometimes meet weird peopleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt er verdomme nog eens een einde aan dat oneindige?!.
Enjoy. I took something else, dus jointje komt later welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:17 schreef perro. het volgende:
[..]
toch zou ik het wel voor elkaar krijgen mezelf de kreukels in te helpen.
proost. nu mn rokertje eens opsteken.
Long storyquote:
Er zijn toch niet echt mensen dood gegaan?quote:
Gelukkig maar. Het leven zou nogal saai zijn zonderquote:
Ik heb er in mijn 186 levens mee leren levenquote:
450, ik kan het iedereen aanbevelen :$quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er in mijn 186 levens mee leren leven.
Oh kut, precies dat jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar soms kan het zomaar precies zijn wat je nodig hebt.
Ik reageerde, openbaar, precies zoals jij toen mijn "samenwoon-ex" interesse toonde, dit kan echt niet!. Maar het klikte toch echt enorm.
Drankje kan geen kwaad.
enjoy too.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Enjoy. I took something else, dus jointje komt later wel
Echt fantastisch!quote:
Cheers!quote:
quote:
quote:
Dank je, je bent persoon nr. 7416816 die dat tegen me zegt. And that's including her.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Groot gelijk hoor. 21 is een stuk legaler in de meeste landen
Thnx. I feel it comin'quote:
En het dan nog niet snappen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dank je, je bent persoon nr. 7416816 die dat tegen me zegt. And that's including her.
Geen commentaarquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn toch niet echt mensen dood gegaan?
Maakt het nou uit man?quote:
Oh wow, dank voor deze trip down memory lanequote:
Joran, ben jij dat?quote:
Da's gewoon trippy als je er heel lang naar kijkt :$quote:
Guess why I chose that onequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Da's gewoon trippy als je er heel lang naar kijkt :$
Dbz blijft wel baas hoor
Straks ga ik nog denken dat het geen pep was. HELEMAAL IN DE WAR JUNGAHquote:
Let eens even op, wil je?quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Straks ga ik nog denken dat het geen pep was. HELEMAAL IN DE WAR JUNGAH
Ik lees wat ik wil lezenquote:
Meh, ik voelde me er gewoon niet goed bij.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maakt het nou uit man?. Natuurlijk werkt zoiets 99% van de tijd niet, en zo moet je er ook niet ingaan bij zo'n "date". Maar ff wat drinken kan prima toch, hou je er een paar gezellige avonden aan over, prima toch?
Jij weet niet hoe kinderen maken werkt? Duurt even voor die klaar zijn met bakken enzoquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:28 schreef HeatWave het volgende:
http://www.buzzfeed.com/p(...)m=4ldqpgp#.cm1KrYBBN
OK, ik ben om, ik wil NU kinderen!.
Ook normaal hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meh, ik voelde me er gewoon niet goed bij.
Gij schobbejak.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dqod, kijk nou wat een schattige giraffe
[ afbeelding ]
Nee,ik heb OUD uit mijn AT gegooid, ik wil NIETS te maken hebben met dat procesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij weet niet hoe kinderen maken werkt? Duurt even voor die klaar zijn met bakken enzo
maar goed dat je geen sealtje hebt genomen met deze plaatjes.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gij schobbejak.
Wat dacht je van deze 2 dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I know, rightquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef perro. het volgende:
[..]
maar goed dat je geen sealtje hebt genomen met deze plaatjes.
In dat geval gewoon er 1 uitkiezen in de ikea bij de ballenbak (vergeet je oordopjes niet)quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee,ik heb OUD uit mijn AT gegooid, ik wil NIETS te maken hebben met dat proces.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gij schobbejak.
Wat dacht je van deze 2 dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IKEA, dan moet je het dus alsof zelf in elkaar zetten, teveel moeitequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval gewoon er 1 uitkiezen in de ikea bij de ballenbak (vergeet je oordopjes niet)
Jawohlquote:
Neinquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Barbusse het volgende:
Zeg, vage lesbo, let's stop the epilepsy attacks inducing gifs, ok?
Nee als je ze uit de ballenbak ophaalt zijn ze 2e hands.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IKEA, dan moet je het dus alsof zelf in elkaar zetten, teveel moeite.
En als ik het vriendelijk vraag?quote:
Zit er dan nog garantie op?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee als je ze uit de ballenbak ophaalt zijn ze 2e hands.
Gewoon weer terug die ballenbak inmikken als je er klaar mee bentquote:
Vooruitquote:
Dit klinkt niet dodgy gelukkigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon weer terug die ballenbak inmikken als je er klaar mee bent
Ik ben ook naakt onder mijn klerenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:35 schreef Dqod het volgende:
Ik ben de slechtste nog niet. Daarbij draag ik niks onder m'n bloesje
Ook commando? :$quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook naakt onder mijn kleren.
Das vriendelijk van uquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vooruit
Als ik nog een andere vind, plaats ik ze wel onder een spoiler. Dan weet je ervan :$
Bad stuff,quote:
Getver, hou dat eens voor jezelf jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben ook naakt onder mijn kleren.
Bwehehehe. I got away with it :$quote:
Ik moet wel, deze weekquote:
quote:
Het is idd vaak een kwestie van tijdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zie zelden poezen met ondergoed eigenlijk.
Inderdaadquote:
NOG nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo slecht is je reputatie nu ook weer niet
Slaaf van m'n baarmoeder en eierstokkenquote:
Het is wel licht verontrustend dat jij uit jezelf kinderen wilt ja...quote:
Vooral dat "discreet" doet t mquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:40 schreef HeatWave het volgende:
"Onderzoek toont aan dat mensen met een discrete affaire gelukkiger zijn"
Serieus, als reclame?.
Net als die tv reclame over secondlove. Ook zo belachelijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:40 schreef HeatWave het volgende:
Serieus, als reclame?.
Ben jij zo'n.... ik durf het bijna niet te tikken..... vrouw.... ofzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Slaaf van m'n baarmoeder en eierstokken
vi aan het kijken?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:40 schreef HeatWave het volgende:
Serieus, als reclame?.
En ook volkomen geloofwaardigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is wel licht verontrustend dat jij uit jezelf kinderen wilt ja...
quote:
Maar we zijn als soort wel verder hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net als die tv reclame over secondlove. Ook zo belachelijk
Ik ben een bloedende vrouw op het momentquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben jij zo'n.... ik durf het bijna niet te tikken..... vrouw.... ofzo?
Nou ja, 40+... weet ik veel, rammelende teelballen?quote:
Tuurlijk. Dit is onze evolutiequote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Maar we zijn als soort wel verder hoor.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef Barbusse het volgende:
Goed, post #110 geloof ik, en nog steeds niet Dqod's boobies. Friday night anti climax night. Ik ga zo maar eens de kroeg in. Of een depressieve film kijken. Of beiden.
Ja, maar eerlijk, dat zijn we ook. Als je de negatieve effecten even wegdenktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[..]
Maar we zijn als soort wel verder hoor.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben een bloedende vrouw op het moment
Ik ook nietquote:
We zijn een enorm verzwakte soortquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk, dat zijn we ook. Als je de negatieve effecten even wegdenkt![]()
Op andere gebieden hebben we over het algemeen een hoop ingeleverd
Zou wel een hele straf zijn, met dit soort dingenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:44 schreef perro. het volgende:
[..]
jij kan het weten met je eeuwige leven.
Oh, dat is weer cute en geil enzo, als ik zoiets post staat de AIVD op mijn deurmatquote:
Mensen die het niet snappenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, dat is weer cute en geil enzo, als ik zoiets post staat de AIVD op mijn deurmat.
.
Ik ben van een andere kliek, ik snap jullie nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Aawwh wel aandoenlijk voor zo'n ouwe rot eigenlijk
en hulde. ik snap tc ook niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben van een andere kliek, ik snap jullie niet.
Misschien dat SGP weer een zaak wilt aanspannen als die ook iets onchristelijks heeftquote:Op vrijdag 27 maart 2015 21:45 schreef perro. het volgende:
die reclame v hornbach dat die vent zn broek bij een vuilnisbelt opgraaft is zo mogelijk nog debieler dan die vreemdgaan reclames.
quote:
Ja, nouquote:
quote:
Stiekem was dat gewoon HWquote:
Rechts. Onderaan kun je typenquote:
Ik kom er niet inquote:
Waarom niequote:
Kom danquote:
zal je eens excuserenquote:
*excuseert perro liefkozend*quote:
Je ziet groen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:21 schreef perro. het volgende:
[..]
thanks
doe ze maar de groene groeten van me in de tc.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Ik voel me zo crappy. Zelfs maar Buffy aangezet.
I blame Dqod met haar Buffy-verleidingstechnieken
hmm wadap?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Hope so tooquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat personal-crap. Hopelijk helpt de afleiding
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:26 schreef perro. het volgende:
[..]
hmm wadap?deel het met ons en wij helpen je.
Jullie zijn zo al liefquote:
Welke aflevering?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Hmm.quote:
Ja precies... gaat nog wel even duren, dus dan maar gewoon bij het begin beginnen toch?quote:
quote:
Oh, TCquote:Op vrijdag 27 maart 2015 22:42 schreef perro. het volgende:
[..]
tc.deaud. wat heb je dan geleerd? tc.
Wat nu weer.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:00 schreef Faxie het volgende:
Dan ga ik maar weer
Ben toch weer niet in zo'n vrouwvriendelijke bui
Stuur een DM of zo. Het is niet moeilijk.quote:
Naar wie?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stuur een DM of zo. Het is niet moeilijk.
Naar hen die in de TC zitten, he. Moet ik alles voorkauwen?quote:
Zal de drank/drugs wel zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar hen die in de TC zitten, he. Moet ik alles voorkauwen?
iemand moet het doen samzsje.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naar hen die in de TC zitten, he. Moet ik alles voorkauwen?
eitje dit. koop hakken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:06 schreef FrauMilena het volgende:
Ik twijfel....
of ik zwarte lage Converse ga kopen. Ik wil ze wel maar krijg er zo'n 'alternatief' gevoel bijMoeilijk moeilijk.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:08 schreef Fascination het volgende:
Nee, geen converse kopen. Geen dank.
hoelang is lang?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:07 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Heb ik al, maar vind ik niet fijn lopen aangezien het me nogal lang maakt.
Zit toch geen fatsoenlijke zool inquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:09 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Ik heb ze in het wit tho, en ze lopen heerlijk.
Niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:09 schreef FrauMilena het volgende:
Beter. Allstars zijn wel leuk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:11 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Mwoah, valt wel mee. Ik heb in ieder geval geen last van de platte zool
Ze zijn ook gewoon leukquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kijk, zo vind ik ze echt leuk
[ afbeelding ]
Zou wel grappig zijn als ik opeens de kleuren van m'n broek en schoenen omdraai. Ik heb nu standaard een zwarte broek met witte all stars aanof m'n chelsea boots
Totaal niet mijn stijl, maar ik kan me voorstellen dat het leuk staatquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:13 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Kijk, zo vind ik ze echt leuk
[ afbeelding ]
Zou wel grappig zijn als ik opeens de kleuren van m'n broek en schoenen omdraai. Ik heb nu standaard een zwarte broek met witte all stars aanof m'n chelsea boots
Hm ja normaal? Geen meisje meisje maar wel vrouwelijk?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:11 schreef perro. het volgende:
[..]
wat voor type ben je?
jaja. need the details.
Ik in grijs. Lekkere festivalschoenen en gewoon makkelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:09 schreef FrauMilena het volgende:
Zeg maar dat je een elfje bentquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hm ja normaal? Geen meisje meisje maar wel vrouwelijk?
Ik weet niet wat ik nou moet zeggen.
dan allstars. lekker allround toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hm ja normaal? Geen meisje meisje maar wel vrouwelijk?
Ik weet niet wat ik nou moet zeggen.
ik heb ook, die hoge. loopt kut vind ik.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een paar Allstars. Ze gaan wel snel kapot vind ik.
Ik heb ze al in geen 10 jaar meer aan gehad, dus geen ideequote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:16 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb ook, die hoge. loopt kut vind ik.
mijne zijn ook nog zgan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze al in geen 10 jaar meer aan gehad, dus geen idee.
In de mijne zaten na een half jaar al gaten. Daarna nooit meer gedragen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Totaal niet mijn stijl, maar ik kan me voorstellen dat het leuk staat.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik in grijs. Lekkere festivalschoenen en gewoon makkelijk.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:15 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een paar Allstars. Ze gaan wel snel kapot vind ik.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:16 schreef perro. het volgende:
[..]
ik heb ook, die hoge. loopt kut vind ik.
Wat lul jequote:
Trustenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:15 schreef perro. het volgende:
[..]
dan allstars. lekker allround toch?
ik weet niet wat chelsea boots zijn, dus tja.
Ja maar nu is het echt zo en heeft ze gelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zei je 30 minuten terug ook al![]()
Stuur er dan eens nog een. Want op die ene vind ik je een elfjesgezicht hebbenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:20 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat lul jeIk heb gewoon een biggengezicht. Je hebt maar één foto van me gezien.
[..]
Trusten
Nein.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Stuur er dan eens nog een. Want op die ene vind ik je een elfjesgezicht hebben
Dus.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:21 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zei je 30 minuten terug ook al![]()
Gewoon wakker blijven danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:29 schreef FrauMilena het volgende:
Ik wil ook slapen, maar ook series kijken en andere dingen. Heb nergens tijd voor gehad afgelopen 2 weken.
Even tandjes poetsen en uitkleden en zo. Nu slapen, jaquote:
Bedankt voor de mental imagequote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even tandjes poetsen en uitkleden en zo. Nu slapen, ja.
Soms speel ik met het idee om maar een tablet te halen om in bed nog series oid te kunnen kijkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:34 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nog evenben wel mn bed in gedoken.
Val je daar niet in slaap van?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Soms speel ik met het idee om maar een tablet te halen om in bed nog series oid te kunnen kijken![]()
Maarja kan beter een boek lezen denk ik.
Ik ga zo ook wel slapen want ben echt fokking kapotEn heb koppijn
Morgen ook vroeg wakker want ga naar een conferentie in Noordwijk en daarna het water op. En dan misschien nog naar een optreden in Leiden als ik op tijd ben.
Nou als ik in slaap val leg ik dat ding aan de kant en ga ik slapen dan tochquote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:43 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Val je daar niet in slaap van?Ik wilde nog wel eens een film kijken op bed, maar het lag nooit zo lekker met een laptop op schoot.
Ga maar slapen dan ja! Welterusten alvast en veel plezier morgen. En ik was veel op school/weg met vrienden en sowieso andere dingen aan het doen. Nu weekend.
no thanks.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:24 schreef Californium het volgende:
Allemaal op de TC. je bent welkom als je wil
OMG I likequote:Op vrijdag 27 maart 2015 23:26 schreef FrauMilena het volgende:
Dqodie, deze bedoelde ik laatst:
[ afbeelding ]
quote:
Sweet dreamsquote:
Driequote:
Ook prima, ik doe niet moeilijk :$quote:
Ik ben ook heel luguberquote:Op zaterdag 28 maart 2015 00:55 schreef perro. het volgende:
[..]
mooi. aftellen is ook weer zo luguber.
Soms. Beetjequote:
iedereen roept altijd dat jij lief en knuffelbaar bent enzo. en een beetje gek wel.quote:
Ik ben denk ik ook best lief en knuffelbaarquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:02 schreef perro. het volgende:
[..]
iedereen roept altijd dat jij lief en knuffelbaar bent enzo. en een beetje gek wel.dus oki, misschien soms, dat geloof ik wel.
ah zie je wel. zo kom je op mij ook over hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben denk ik ook best lief en knuffelbaar
Ik vind het iig leuk om lief te zijn voor de juiste mensen en ik hou van knuffelen![]()
En gek. Ja :$ Normaal ben ik iig niet i guess :$
Het mocht eens weer van mezelfquote:
Hehehe, strijk maar over je hart, ja :$quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:08 schreef perro. het volgende:
[..]
ah zie je wel. zo kom je op mij ook over hoor.
ik hou niet zo van knuffelen maar strijk wel over mijn hart zo nu en dan. heb veel voor de medemens over al is dat eigenlijk niet altijd terecht. mensen zijn ook maar mensen denk ik dan.
normaal is maar saai. zijn de meesten al.
ooit es in een serie gezien. "you use because of the same reason every junkie does. to kill the pain."quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het mocht eens weer van mezelf
[..]
Hehehe, strijk maar over je hart, ja :$
Nee, niemand is normaal. Sommige mensen proberen te hard om normaal te zijn en falen daarin op een negatieve manier
En iets met "de norm wordt bepaald" blabla
Heb ik al. Nog steeds zere reetquote:
I'm not killing any pain. I'm not in painquote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:13 schreef perro. het volgende:
[..]
ooit es in een serie gezien. "you use because of the same reason every junkie does. to kill the pain."
ja oki. society is a bitch. so is facebook.
shake it. wordt het wat losser van.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 01:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik al. Nog steeds zere reet
[..]
I'm not killing any pain. I'm not in pain![]()
I'm happy with most things
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |